Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Damelza

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 00:01

prijs viel mij trouwens reuze mee, weet niet waar jullie op zijn uitgekomen en wat voor extra opties jullie hebben gedaan?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:02

Sette schreef:
Wat voor kleuren hebben jullie uitgezocht? Mijn huidige zadel is donkerbruin, wil wel in het bruin blijven maar kan je daar ook mee spelen?(meerdere tinten bruin) hij komt nu de 20e is even uitgesteld omdat hij vader is geworden.

ik zwart want vind zwart mooier. Maar al mijn tuig is ook zwart op me veelzeidigheid zadel na. Maar die word binnen kort vervangen door een spring zadel. Maar krijg 1st nieuwe dressuur zadel. En ook bij arno bestel nu aan wachten tot die klaar is.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:06

Damelza schreef:
prijs viel mij trouwens reuze mee, weet niet waar jullie op zijn uitgekomen en wat voor extra opties jullie hebben gedaan?

ik krijg hem zo ver ik weet exstra krijg en naam bordje der op met naam van me paard en voor rest word naar mijn zit gemaakt. Dat ik beter ga zitten en zo en krijg een SB. met diepen zit natuurlijk en zo . Ik weet eigelijk niet wat mijn kost. Want ik ruil me huidige zadel in bij hem geen AB is dat maar hij neemt me huidig zadel wel in gelukkig want wat ik mee zou moetten zou niet weten. En hij zit voor geen meter meer me zadel ben blij al ik me nieuwe heb.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:36

Weet iemand hier ook of hij een beetje snel langs komt als je een afspraak maakt voor bijvullen/check up of het zadel nog goed ligt?
Die van mij moet bij gevuld worden, begint wat naar voren te schuiven :)

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:43

Als hij toevallig ergens in de buurt is wel.. Anders kan het wel zijn dat er wel even over heen gaat. Maar zijn streven is wel dat hij zo snel mogelijk komt.. Althans die ervaring heb ik..

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:04

Damelza schreef:

Ik heb als enige extra erbij genomen een extra zachte zit een gel zit en dat was 50 euro bij mij kwam het uit op 1825,-

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 08:00

Ik reageer even in de topic, zodat ik het niet steeds hoef te zoeken. :) Mijn paard is in een razend tempo uit mijn huidige zadel gegroeid en dus heb ik een afspraak gemaakt om een zadel aan te laten meten. Helaas kon dat niet eerder dan 19 juli, dus ik zit nu in de pre-wacht-periode. In de tussentijd snuffel ik maar gezellig wat door het topic.

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 08:02

Ben zo benieuwd, zag bij m'n juf die op mijn paard reed hetzelfde probleem als hij bij mij zag. Hij komt volgende week al. Wat voor extra's zijn er mogelijk dan? Daar hebben we het nog niet over gehad. zal ook eens op zijn website kijken.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 10:32

Hij heb heel veel extra's kwa kleur biesjes lak lepel en het leer rund of kalfsleer of gedeelte ander leer etc

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:19

Ik plaats hem nog maar even:

Nieuw dressuurzadel!!
Type SB
Zeer weinig op gereden (hooguit 10x)

Verkoop omdat het niet 'mijn' zadel is en m'n paard is er inmiddels ook uitgegroeid.
18 inch

vaste prijs: 850 euro!
Spiksplinter nieuw zadel! Je zit niet dat er uberhaupt iemand opgezeten heeft :D

Wie o Wie?

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:48

Tinkels schreef:

Nieuw dressuurzadel!!
Type SB

Verkoop omdat het niet 'mijn' zadel is en m'n paard is er inmiddels ook uitgegroeid.
18 inch

Spiksplinter nieuw zadel! Je zit niet dat er uberhaupt iemand opgezeten heeft :D

Wie o Wie?

Mis nog de wat maat info!

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:56

Hoe lang is de gemiddelde wachttijd voor een nieuw zadel momenteel?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 14:10

Fortuna22 schreef:
Hoe lang is de gemiddelde wachttijd voor een nieuw zadel momenteel?

bij mijn zou die 3 maanden duren zij die toen ik hem liet aan meten. Maar verschilt wel vind ik want een wacht half jaar jaar soms. En ander hebben hem in 3 maanden. Bij mijn zijn 2 om.

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:46

Sette schreef:
Tinkels schreef:

Nieuw dressuurzadel!!
Type SB

18 inch

Wie o Wie?

Mis nog de wat maat info!

alles staat in de advertentie in m'n onderschrift

xTamaarJamai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:05

Ik wacht 5 en halve maand nu... Geen idee hoelang het nog gaat duren. En voordat er weer opmerkingen komen over meer geduld etc. Uiteraard heb ik er begrip voor dat hij vader is geworden. Maar hoop toch snel een telefoontje te krijgen :-)

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:31

Pff dat is best lang zeg.... :x

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:03

Fortuna22 schreef:

Het is miss lang maar goed zadel krijg je der wel voor. En bij 1 duur lang dan bij ander. Maar word helen maal op maat gemaakt en in Engeland. Dus maar je krijg wel super goed zadel voor. En dan word wachten wel beloont. Ik zou Tot nu toe geen ander zadel willen. Als ik 2e paard krijg zou zo een arno op gooien zeg maar. Mijn is nog in maakt voor dit paard was nu heb maar arno zadels zitten als stoel gewoon zo heerlijk . En fijn zijn gewoon top zadels en weet wat je in huis haalt. IK heb paard van achter nicht gezeten die heeft arno en vond zo lekker zitten. En toen heb hem laten komen voor mijn paard. En op test zadels gezeten waren wel wat teklein voor mijn zeg maar maar ze zaten en super me huidige zadel zit echt niet meer wil echt me nieuwen. En heb laast op Fries gezeten die model had die ik krijg voor mijn paard en die zat echt super.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:33

Heb vd week gebeld en de bestelling van februari komt 1 deze dagen binnen

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:47

Jeetje, ja dat is wel lang. Maar hebben jullie nu wel een goed passend leenzadel?

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:29

valerie2012 schreef:
Fortuna22 schreef:

Het is miss lang maar goed zadel krijg je der wel voor. En bij 1 duur lang dan bij ander. Maar word helen maal op maat gemaakt en in Engeland. Dus maar je krijg wel super goed zadel voor. En dan word wachten wel beloont. Ik zou Tot nu toe geen ander zadel willen. Als ik 2e paard krijg zou zo een arno op gooien zeg maar. Mijn is nog in maakt voor dit paard was nu heb maar arno zadels zitten als stoel gewoon zo heerlijk . En fijn zijn gewoon top zadels en weet wat je in huis haalt. IK heb paard van achter nicht gezeten die heeft arno en vond zo lekker zitten. En toen heb hem laten komen voor mijn paard. En op test zadels gezeten waren wel wat teklein voor mijn zeg maar maar ze zaten en super me huidige zadel zit echt niet meer wil echt me nieuwen. En heb laast op Fries gezeten die model had die ik krijg voor mijn paard en die zat echt super.

Ik twijfel niet aan de kwaliteit van het zadel, ik heb er zelf ook een waar ik erg tevreden over ben. Ik vroeg me alleen af hoe lang de levertijd momenteel is, daar een klant er graag een bij hem wil gaan bestellen. :)

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:46

Sette schreef:
Jeetje, ja dat is wel lang. Maar hebben jullie nu wel een goed passend leenzadel?

Ik heb nog gewoon me eigen zadel die niet vind zitten die lever ik pas in als ik me nieuw heb.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 23:50

valerie2012 schreef:
Fortuna22 schreef:

Ik twijfel niet aan de kwaliteit van het zadel, ik heb er zelf ook een waar ik erg tevreden over ben. Ik vroeg me alleen af hoe lang de levertijd momenteel is, daar een klant er graag een bij hem wil gaan bestellen. :)[/quote]

Tegen mijn zij 3 maanden toe ik me zadel liet aan meten. Maar ik krijg ook niet veel bij ofzo vooral wat ik extra krijg is naam bordje der op. Maar koop bij hem. Ook nieuwe singel en beugel riemen. Maar ken okk iemand die bijna jaar heeft gewacht maar af gezegt heeft inverband iets met der paard ofzo. En mijn zadel is iets meer dan 2 maanden aan gemeten .

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:57

Jahoor ik heb gewoon een passend leenzadel gehad

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:16

Tinkels schreef:

Nieuw dressuurzadel!!
Type SB

18 inch

Wie o Wie?

Zadel is inmiddels verkocht!
Bij deze ga ik ook jullie topic verlaten!

Voor mij geen AB zadel meer :+

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:39

Ik heb nu een AB leenzadel, zit prima :j alleen in het midden van de kussens mist het wat vulling waardoor hij daar niet helemaal mooi aansluit. Moet ik hem dan gewoon even een berichtje hier over sturen? Voel me anders ook zo'n wijsneus haha. Chiropractor raadde mij aan om even tijdelijk met iets ertussen te rijden, heb nog zo'n sedelogic pad die ik er even onder zou kunnen doen