Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sette schreef:Wat voor kleuren hebben jullie uitgezocht? Mijn huidige zadel is donkerbruin, wil wel in het bruin blijven maar kan je daar ook mee spelen?(meerdere tinten bruin) hij komt nu de 20e is even uitgesteld omdat hij vader is geworden.
Damelza schreef:prijs viel mij trouwens reuze mee, weet niet waar jullie op zijn uitgekomen en wat voor extra opties jullie hebben gedaan?
Tinkels schreef:Ik plaats hem nog maar even:
Nieuw dressuurzadel!!
Type SB
Zeer weinig op gereden (hooguit 10x)
Verkoop omdat het niet 'mijn' zadel is en m'n paard is er inmiddels ook uitgegroeid.
18 inch
vaste prijs: 850 euro!
Spiksplinter nieuw zadel! Je zit niet dat er uberhaupt iemand opgezeten heeft
Wie o Wie?
Sette schreef:Tinkels schreef:Ik plaats hem nog maar even:
Nieuw dressuurzadel!!
Type SB
Verkoop omdat het niet 'mijn' zadel is en m'n paard is er inmiddels ook uitgegroeid.
18 inch
Wie o Wie?
Mis nog de wat maat info!
Fortuna22 schreef:Pff dat is best lang zeg....
valerie2012 schreef:Fortuna22 schreef:Pff dat is best lang zeg....
Het is miss lang maar goed zadel krijg je der wel voor. En bij 1 duur lang dan bij ander. Maar word helen maal op maat gemaakt en in Engeland. Dus maar je krijg wel super goed zadel voor. En dan word wachten wel beloont. Ik zou Tot nu toe geen ander zadel willen. Als ik 2e paard krijg zou zo een arno op gooien zeg maar. Mijn is nog in maakt voor dit paard was nu heb maar arno zadels zitten als stoel gewoon zo heerlijk . En fijn zijn gewoon top zadels en weet wat je in huis haalt. IK heb paard van achter nicht gezeten die heeft arno en vond zo lekker zitten. En toen heb hem laten komen voor mijn paard. En op test zadels gezeten waren wel wat teklein voor mijn zeg maar maar ze zaten en super me huidige zadel zit echt niet meer wil echt me nieuwen. En heb laast op Fries gezeten die model had die ik krijg voor mijn paard en die zat echt super.
valerie2012 schreef:Fortuna22 schreef:Pff dat is best lang zeg....
Het is miss lang maar goed zadel krijg je der wel voor. En bij 1 duur lang dan bij ander. Maar word helen maal op maat gemaakt en in Engeland. Dus maar je krijg wel super goed zadel voor. En dan word wachten wel beloont. Ik zou Tot nu toe geen ander zadel willen. Als ik 2e paard krijg zou zo een arno op gooien zeg maar. Mijn is nog in maakt voor dit paard was nu heb maar arno zadels zitten als stoel gewoon zo heerlijk . En fijn zijn gewoon top zadels en weet wat je in huis haalt. IK heb paard van achter nicht gezeten die heeft arno en vond zo lekker zitten. En toen heb hem laten komen voor mijn paard. En op test zadels gezeten waren wel wat teklein voor mijn zeg maar maar ze zaten en super me huidige zadel zit echt niet meer wil echt me nieuwen. En heb laast op Fries gezeten die model had die ik krijg voor mijn paard en die zat echt super.
Tinkels schreef:Ik plaats hem nog maar even:
Nieuw dressuurzadel!!
Type SB
18 inch
Wie o Wie?