Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xAnnexx schreef:Vandaag is eindelijk mijn eerste eigen paard gekomen en ik ben weer ontzettend verwendEen Wintec zadel, hoofdstel met lakneusriem en witte peesbeschermers !
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Edit: Grrr ze zijn gedraaid
dyoka schreef:xAnnexx schreef:Vandaag is eindelijk mijn eerste eigen paard gekomen en ik ben weer ontzettend verwendEen Wintec zadel, hoofdstel met lakneusriem en witte peesbeschermers !
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Edit: Grrr ze zijn gedraaid
Leuk hoor! Maar waar zijn de foto's van je paard?
Enphalu schreef:nieuw deken van katoen ( Global )
[ Afbeelding ]
&
cooler-deken van Rambo.
[ Afbeelding ]
twijfel alleen wel of hij niet te groot is. Wel komt er nog een zadel onder, dus ik hoop dat ie dan niet meer bijna op de grond hangt
mirtedl schreef:Enphalu schreef:nieuw deken van katoen ( Global )
[ Afbeelding ]
&
cooler-deken van Rambo.
[ Afbeelding ]
twijfel alleen wel of hij niet te groot is. Wel komt er nog een zadel onder, dus ik hoop dat ie dan niet meer bijna op de grond hangt
Ligt het nou aan mij of zit het deze op de eerste foto binnenste buiten![]()
![]()
Bij mij zitten de singels onder de buik namelijk aan de buitenkant van de deken en de bilkoorden een de binnekant zeg maar en bij jou precies andersom???
mirtedl schreef:hahaha ach k heb ook wel eens domme dingen,
een vriendin van mij heeft de peesbeschermers een keer achterse voren gedaan, met het elastiek naar achtere zeg maar!
mirtedl schreef:oooh een jongen bij ons op stal deed ze ook beschermende stuk naar buiten en dan ook nog onderste boven..
en we hebben een paard met een pollennetje voor dr neus en die had hij voor de ogen gedaan.. verder was het wel een aardige jongen hoor