Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenara schreef:Wow, alles zo snel alweer uitverkocht?
Met deze verkoopsstrategiën is PS mij wel echt kwijt als klant hoor,
ik wil minstens een paar weken kunnen twijfelen voor ik iets koop, zodat ik écht heel zeker ben dat ik het wil.
Langs de andere kant lijkt het voor hen wel te werken, als alles meteen uitverkocht is..
Iemand nog een suggestie welke kleur ik nog aan mijn collectie zou kunnen toevoegen bij mijn volgend loon?
Ik heb nu deze:
PS Wine
PS Neptuna
ES Steel blue
ES Royal classic
ES Rose breeze
ES Bordeaux
ES Brick orange
En dit is mijn slachtoffer. Ben niet zo van de hele lichte tintjes, want dat vind ik persoonlijk snel flets op een schimmel.
[ [url=m/W6WQZZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jenara schreef:Wow, alles zo snel alweer uitverkocht?
Met deze verkoopsstrategiën is PS mij wel echt kwijt als klant hoor,
ik wil minstens een paar weken kunnen twijfelen voor ik iets koop, zodat ik écht heel zeker ben dat ik het wil.
Langs de andere kant lijkt het voor hen wel te werken, als alles meteen uitverkocht is..
Iemand nog een suggestie welke kleur ik nog aan mijn collectie zou kunnen toevoegen bij mijn volgend loon?
Ik heb nu deze:
PS Wine
PS Neptuna
ES Steel blue
ES Royal classic
ES Rose breeze
ES Bordeaux
ES Brick orange
En dit is mijn slachtoffer. Ben niet zo van de hele lichte tintjes, want dat vind ik persoonlijk snel flets op een schimmel.
[ [url=m/W6WQZZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lukasje schreef:Ja dat alles zo snel uitverkocht is, past ook niet in mijn koopgedrag. Ik wacht toch graag tenminste de foto’s hier af. De kleur op de verkoopfoto’s stemt niet altijd overeen met de werkelijkheid. Dus pre-orderen is niet aan mij besteed.
billionache schreef:Herkenbaar hoor! Als ik de Dark olive mooi vind wil ik hem graag voor m'n verjaardag vragen. Maar die is in juli en dan is die waarschijnlijk al lang uitverkocht
Getup schreef:Iets paarsigs? Al is de purple white met witte rand misschien minder tof op een schimmel?
Lukasje schreef:Mooie verzameling Lotte!
De derde onderste, welke kleur is dat?
Lukasje schreef:Mooi paard! En spelenderwijs een jonkie aan alles leren wennen is alleen maar goed.