Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skogan schreef:Ondertussen zijn wij al dikke twee weken later en nog steeds geen reactie van Ghost France.. Ik heb vriendin die Barefoot wou proberen, maar heb ik haar doorgewezen naar Ghost. Ze vindt de Buttera prachtig en wil deze bestellen. Dus samen hebben we twee zadels in bestelling en niemand die ervoor zorgt dat deze bestelling plaatsneemt! Pffff... Vermoeiend zo service.
Kwetal schreef:Skogan schreef:Ondertussen zijn wij al dikke twee weken later en nog steeds geen reactie van Ghost France.. Ik heb vriendin die Barefoot wou proberen, maar heb ik haar doorgewezen naar Ghost. Ze vindt de Buttera prachtig en wil deze bestellen. Dus samen hebben we twee zadels in bestelling en niemand die ervoor zorgt dat deze bestelling plaatsneemt! Pffff... Vermoeiend zo service.
Ik heb voor jou geen bestelling, voor zover ik kan nagaan - ik weet wel dat je in contact bent met Ghost Polen. Die zou het overnemen van Ghost France? Toch??? Omdat je het liever in je eigen taal bespreekt?
Skogan schreef:Trouwens ik was ook in kontakt met Buitenzinnig, en die heeft mij super geholpen met antwoorden op mijn vragen, maar wou geen bestelling nemen om de reden die ik noem hoger.
Buitenzinnig schreef:Skogan schreef:Trouwens ik was ook in kontakt met Buitenzinnig, en die heeft mij super geholpen met antwoorden op mijn vragen, maar wou geen bestelling nemen om de reden die ik noem hoger.
Vervelend!
Ik zal voor jullie overleggen om jullie dan evt beude te helpen.
Wil je de naam van je vriendin doorgeven, mag via PB. Dan kan ik wat makkelijker communiceren
Sweetiee schreef:Hoii
Ik heb eigenlijk even een vraagje.
Nu ik mijn paard verder door aan het rijden ben twijfel ik tussen de keuze om voor engels (eventing) te gaan of voor western (eventueel cutting/cowhorse).
Dat wil ik dit jaar nog even allebei uitgebreid gaan testen, Maar nu heb ik geen passend westernzadel die ik eventueel kan testen.
Ik heb mijn oog laten vallen op de westernzadels van Freemax.
Echter heeft ze een hele korte rug van maar 43cm en ik heb toch wel een engelse maat 17inch nodig.
Ik zie eigenlijk alleen maar dat deze zadels minimaal 60cm lang zijn en vraag mij daarom sterk af hoe dat dan zit met de drukverdeling en of er een uberhaupt een mogelijkheid is dat zo'n zadel zou kunnen passen.
Ik weet dat er iemand is die een passervice aan bied van deze zadels, was dat nou Kifrahorse? ik ben het eventjes kwijt![]()
Maar ik moet nog eventjes wachten met dingen te gaan regelen dus wilde mij alvast even verdiepen in de mogelijkheden van westernzadels voor op zo'n korte rug.
Daphneeeej schreef:Ik heb heel veel gekke acties, spongen en snelle wendingen meegemaakt met mijn paard en die is extreem vlug. Nog nooit een probleem gehad dat mijn boomloze zadels niet stabiel bleven liggen.
Belangrijkste is dat ook een boomlooszadel gewoon goed past op je paard, dan zou het als ee huis moeten liggen.
Kitty van kifra horse heeft volgensmij verschillende western opties in de passervice. Anders Ella van de boomlooszadelpasservice.
Achterom schreef:Nu maak je me toch even nieuwsgierig.. heb jij een cutter waarmee je ook eventing zou kunnen doen?
Sintara schreef:Klinkt wel als een leuk paard! Ik hoop dat jullie iets kunnen vinden wat jullie samen kunnen en leuk vinden. Eerlijk gezegd klinkt haar bouw wel moeilijk voor evening..
Ik heb een afspraak voor een zadel, donderdag