Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe de polo’s van Kramer vallen?
Normale kleding, HV polo en ES kleding heb ik bijvoorbeeld L, maar anky of HH moet ik wel XL hebben... ik wil zo graag polo’s bestellen maar durf hierdoor steeds niet...
_Zeppelin schreef:ivy_power89 schreef:Oke.... met de korting van hypostore tóch een dekje besteld.... met toestemming van de kerel des huizes haha
Ik kom even binnenvallen.. Is die korting vandaag ook nog geldig? Er gebeurt namelijk niks als ik die invoer
Stal_Fiore schreef:linda2008 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe de polo’s van Kramer vallen?
Normale kleding, HV polo en ES kleding heb ik bijvoorbeeld L, maar anky of HH moet ik wel XL hebben... ik wil zo graag polo’s bestellen maar durf hierdoor steeds niet...
Ik heb normaal L. Heb van deze polo’s ook L. Ze vallen wel iets strakker. Als je de wat los wil hebben zitten, zou ik voor XL gaan. Had bij een aantal gewild dat ik dat ook had gedaan.
Lauriannnn schreef:_MelisS schreef:Volgens mij las ik laatst dat iemand beenbescherming had besteld bij kramer voor de pink pearl, de nude dacht ik?
Passen die erbij?
Nude past iig goed bij de lush en de lush en pink pearl verschillen volgens mij niet onwijs erg.
[ [url=m/Rl4v8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
manolito10 schreef:net te horen gekregen dat er een systeemfout was en mijn steel blue dekje niet op voorraad was.
Hopelijk kan deze nog nabesteld worden, anders ga ik toch maar voor de golden olive.
En moet mijn shirtje dat ik ergens anders had besteld, maar weer terug.
Farjen schreef:Hoe bergen jullie dekjes op? Ik heb grote plastic bakken voor in de garage maar daar kunnen niet zoveel in (of ik heb gewoon teveel dekjes) en ik zie niet goed wat er in zit..