Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Meelezer breekt even in...
Kun je de pads van kifra (die wollige, burioni)ook onder vps zadels gebruiken?
en hoe lossen jullie t op als een boomloos qua lengte niet in je zadelkast past.?
ik wil een cheyenne erbij...waarschijnlijk gewoon drytex.
Leo schreef:Wat zijn de voordelen van een Ghost t.o.v. een Barefoot (en andersom)? Ik kwam via een site ook bij Startrekk western zadels, deze lijken ook in een korte maat beschikbaar te zijn, heeft iemand daar ervaring mee?
MariekeTV schreef:Oooh sorry dat had ik niet door
Welk spaans model bedoel je van BF?
Ik vind Zaldi ook erg interressant, maar ik weet niet of dat op mijn tinker gaat passen.
Bovendien heeft hij nog niet veel onder het zadel gelopen, dus hij gaat nog wel veranderen.
Leo schreef:Wat zijn de voordelen van een Ghost t.o.v. een Barefoot (en andersom)? Ik kwam via een site ook bij Startrekk western zadels, deze lijken ook in een korte maat beschikbaar te zijn, heeft iemand daar ervaring mee?
Fabster schreef:Haha! Ik vind de Ghost juist heel erg mooi! Als ik op de site van Buitenzinnig kijk, word ik echt heel hebberig. Helaas weer de staats niet gewonnen...
Buitenzinnig schreef:Fabster schreef:Haha! Ik vind de Ghost juist heel erg mooi! Als ik op de site van Buitenzinnig kijk, word ik echt heel hebberig. Helaas weer de staats niet gewonnen...
Je kunt nogmaals kijken, hoorde dit vandaag (en staat op staatsloterij.nl )
(al maakte het voor ons lot nog geen verschil....)
NIEUWS: Door een storing kan op oudejaarsnacht in de lotenchecker mogelijk een onjuist resultaat zijn getoond. Op de website en via Teletekstpagina 550 is de trekkingsuitslag altijd correct weergegeven. Mocht je op 1 januari 2017 jouw Oudejaarslot hebben gecontroleerd via de lotenchecker, controleer deze dan nogmaals. Het probleem is verholpen en de uitslag is weer via de lotenchecker op de website beschikbaar. Wij adviseren om jouw loten nog eens te controleren.