Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Drico schreef:linda2008 schreef:HELP!
Ik ga sowieso voor de Amazonite!
Maar verder twijfel ik heel erg tussen drie andere. Welke van deze drie past het beste bij mijn pony? (Dus even los van je eigen smaak)
Brick Orange, Rose Breeze of Pistachio ?
[ [url=m/lJjOUU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BwxjlH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q5Wcu9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Photoshop skillz
anoukwendy schreef:Ohh die grenadine is mooi op je paard linda!!
Ik zou voor de brick orange of pistaggio gaan
Hier vandaag de plum op gehad
[ [url=m/mpZYNp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x1ueWT.jpg]Afbeelding[/url] ]
linda2008 schreef:Wauw die plum is ook gaaf
Ik heb toch voor de Rose Breeze gekozenomdat ik de Pistachio wel erg lastig combineren vind qua kleding
Hihi!
Let trouwens op met de kortingscode van Hypostore... Bij mij klopt de berekening niet dus daar heb ik even achteraan gemaild... meer mensen die dat hebben gehad?
linda2008 schreef:Wauw die plum is ook gaaf
Ik heb toch voor de Rose Breeze gekozenomdat ik de Pistachio wel erg lastig combineren vind qua kleding
Hihi!
Let trouwens op met de kortingscode van Hypostore... Bij mij klopt de berekening niet dus daar heb ik even achteraan gemaild... meer mensen die dat hebben gehad?
darkadia schreef:Goed dat je het zegt, had ook een bestelling geplaatst maar die korting is inderdaad ook niet 21% van de totaalprijs. Dus even achteraan. Lijkt erop dat ze 21% van de prijs excl btw halen en dan vervolgens over dat bedrag wel btw berekenen?
linda2008 schreef:darkadia schreef:Goed dat je het zegt, had ook een bestelling geplaatst maar die korting is inderdaad ook niet 21% van de totaalprijs. Dus even achteraan. Lijkt erop dat ze 21% van de prijs excl btw halen en dan vervolgens over dat bedrag wel btw berekenen?
Ja daar lijkt het bij mij ook op, kan nooit de bedoeling zijn... 21% is 21%. Maar Hypostore kennende, zullen ze het vast netjes oplossen![]()
linda2008 schreef:linda2008 schreef:
Ja daar lijkt het bij mij ook op, kan nooit de bedoeling zijn... 21% is 21%. Maar Hypostore kennende, zullen ze het vast netjes oplossen
het is dus inderdaad over bruto.... kortom: met de code ESVIP was ik goedkoper uit geweest....