Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoniem schreef:jij hebt nu de espaniola toch?bevalt die je nog goed?
of had je nou (ook?) een trekker?
)
maar ook daar zie je niet de hele tijd een witte streep in het midden.
Er kwam een zadelmaker op stal, en omdat ik mijn kussens verder uit elkaar wil had ik me ook ingeschreven. Maar meneer nam niet eens de moeite om naar mijn zadel te kijken, wist meteen te vertellen dat hij daar het gereedschap niet voor had (euh, om zadels op te vullen?) en dat hij mij dus niet kon helpen.
(Dat zadel past prima --> nee, die rug past prima, er staat letterlijk een dressuur-zadel-vorm in die rug
)

pmarena schreef:Nou, die is inderdaad wel behoorlijk kort door de bocht ragdollcat...er zijn mensen / paarden die niet overweg kunnen met sommige zadels, of dat nu boomloos is of een boomzadel. Van beide types zijn er natuurlijk heel veel verschillende vormen, maten, merken en modellen en als een bepaalde combinatie met een bepaald zadel niet werkt, zegt dat nog weinig over andere modellen
Je hoort heel veel ellende over boomzadels, ook over westernzadels, en die schrijf je toch ook niet meteen af...?
Het is natuurlijk niet zomaar dat zoveel mensen voor een boomloos zadel kiezen, vaak gaat daar heel veel ellende met allerhande boomzadels en vaak grote namen van merken en zadelpassers aan vooraf....
)