PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 20:17

anoukwendy schreef:
Lukasje schreef:
Knap dier Anouk !
En nog maar zo weinig dekjes ??

Jaa heb echt alles verkocht, heb zelf nog 13 dekjes ofzo, en nog een stapel van een stuk of 25 die nog weg moeten maar had geen zin meer om advertenties te maken.
Maar van die 13 dus nog maar een ES en twee PS, derest is eurostar en eskadron

Dat is flink afgekickt !

Hartje

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 10:33

Heeft iemand de kleur Golden Mango van Kramer al eens getest (vwb de kleur match) met de Golden van PS ?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 11:30

Ja, die past er in principe goed bij, maar niet iedere Golden Mango is dezelfde kleur. Ik heb een korte mouw die er net beter bij past dan de lange. Alleen de korte mouw is er niet meer in die kleur.

Afbeelding

Afbeelding

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:55

Afbeelding

Afbeelding

Purple night op mijn vos. Op de onderste foto is de echte kleur van mijn paard te zien, soms vertekent het weleens op de foto/is ze verkleurd door de zon.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 20:01

Ik vind het heel mooi staan!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 21:22

Prachtig! <3 Ik blijf hem mooi vinden en heel anders ogen dan de Purple Gold ondanks dezelfde kleur.. Maar intussen staan er ook alweer andere dekjes op de verlanglijst (twee van Dotibel in ieder geval), en een Kentucky singel met bont voor Black Friday misschien, en warmere rijbroeken), dus of het nou per sé handig is om nu een dekje te kopen in dezelfde kleur die ik al heb maar met andere rand is de grote vraag _O-

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 23:23

Oh die purple night is prachtig! Hij komt morgen bij mij binnen, ben benieuwd hoe die op mijn valk staat.

Hier een foto met de black glimmer <3

Afbeelding

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 08:07

Mooi de Purple Night op een vos!

De All Black Glimmer blijft ook prachtig hoor <3

Afgelopen zaterdag wedstrijd gehad in de Modern White Moonless Night.
Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 16:02

Hoe gaan jullie zadels op de glitterdekjes? Zie je iets van beschadiging?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 17:17

Nope!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 19:01

Mooi wedstrijd setje! Waar heb je gestart? Aangezien we bij elkaar on de buurt wonen en ik even druk opzoek ben naar fijne indoor locaties :+ Kan net niet genoeg zien op de foto om het te herkennen. Ik dacht Bodegraven?

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 21:13

MyWishMax schreef:
Mooi wedstrijd setje! Waar heb je gestart? Aangezien we bij elkaar on de buurt wonen en ik even druk opzoek ben naar fijne indoor locaties :+ Kan net niet genoeg zien op de foto om het te herkennen. Ik dacht Bodegraven?

Is inderdaad in Bodegraven!
Maar totaal niet tevreden met hoe het ging :')
Tijdens mn proef was er een kinderfeestje in de stallengang naast de bak bezig. Dus het geluid wat daar vandaan kwam kun je je wel voorstellen. En ze gingen voeren met 1 of andere machine wat heel raar geluid maakte en daarna met de veegmachine nog door diezelfde gang. Dus paardlief wilde niet echt meer langs die zijde van de bak. Heb er ook meerdere deelnemers over horen klagen..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 21:19

Dat lijkt me inderdaad niet prettig rijden, al zou je dat misschien eigenlijk als een goede training moeten zien (zegt deze stresskip die helemaal niks kan hebben als ik in mn wedstrijdmodus zit haha).

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 22:07

Charaz schreef:
Dat lijkt me inderdaad niet prettig rijden, al zou je dat misschien eigenlijk als een goede training moeten zien (zegt deze stresskip die helemaal niks kan hebben als ik in mn wedstrijdmodus zit haha).

Zeker haha. Wilde eigenlijk halverwege afgroeten. Maar ik ben door blijven rijden, met in m'n achterhoofd dat ik proef 2 er alleen maar profijt van zou hebben als ik langer in de wedstrijdbaan bleef tijdens proef 1 :')

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 14:19

De puple night is in de aanbieding bij Hypostore... :D

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 15:07

Vraag aan de EQUESTRIAN STOCKHOLM rijbroek/ rijlegging gebruikers. Ik heb nu een rijlegging met kniegrip en die zit echt heerlijk. Nu wil ik er nog eentje of vergelijkbaar bij hebben, maar met de winter/ koude weer voor de deur is het dan wel slim om er een legging bij te kopen.

Dus zijn er hier mensen die het verschil tussen de rijlegging en Rijbroek elite kunnen aangeven? Zit er dikte verschil in en zitten ze vergelijkbaar (lekker)?

Gaat om deze 2
https://hypostore.nl/equestrian-stockho ... -grip.html

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 15:49

Ik ben helemaal blij heb een nieuwe met kaartje er nog aan corduroy latte kunnen kopen.

Maar heb hem gekocht met nieuwe bandages erbij van ps, deze gebruik ik niet dus mocht iemand interesse hebben kan je mij een pb sturen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:20

mariekie schreef:
De puple night is in de aanbieding bij Hypostore... :D

Zeg dat nou niet, ik ben me al steeds zo aan het inhouden voor deze _O-

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 09:21

Het is niet de enige die in de aanbieding is bij hypostore :=

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 09:49

ik wist niet dat er een modern dekje was in het zwart, is die nieuw?

Afbeelding

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 20:54

SandraWierda schreef:
Vraag aan de EQUESTRIAN STOCKHOLM rijbroek/ rijlegging gebruikers. Ik heb nu een rijlegging met kniegrip en die zit echt heerlijk. Nu wil ik er nog eentje of vergelijkbaar bij hebben, maar met de winter/ koude weer voor de deur is het dan wel slim om er een legging bij te kopen.

Dus zijn er hier mensen die het verschil tussen de rijlegging en Rijbroek elite kunnen aangeven? Zit er dikte verschil in en zitten ze vergelijkbaar (lekker)?

Gaat om deze 2

Ik vind de rijbroek echt een rijbroek qua stof, de legging is wat flexibeler/rekbaarder qua stof. Alhoewel de leggings naar mijn idee al wel redelijk dik van stof zijn. Maar wellicht dat de rijbroek door het verschil in stof wel iets "warmer" is.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik 2 elite rijbroeken heb, maar er nog nooit mee gereden/op stal gelopen heb. Al helemaal niet in de winter. Ben kort na aankoop ziek geworden en redelijk wat aangekomen in gewicht. Inmiddels is het meeste er wel weer af maar ze zitten eigenlijk nog net te strak voor het fijne. Merk dan sws wel dat ik sneller de leggings pak omdat daar dus meer rek in zit.

Wat me wel heel fijn lijkt aan de rijbroeken, is dat ze naast de telefoonzakken ook ritszakken hebben. Lijkt me ideaal voor bijv. buitenritten waar je sleutels oid wel achter een rits wil houden. Dat was wel 1 vd redenen waarom ik ze toen gekocht heb.

Verder wellicht de vraag, hoe zijn je stal-omstandigheden? Met bijv. een binnenbak zou ik wat sneller voor een legging durven gaan dan wanneer je alles buiten moet doen. Maar heb zelf voor de echt koude dagen wel een goedkope legging van Kramer met fleece aan de binnenkant. Je woont niet toevallig in de buurt van de Hypostore? Die hadden ruim een jaar terug iig ook de rijbroeken in de winkel hangen. Kan je ze iig even voelen/passen :)

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 21:26

Blacky94 schreef:
Verder wellicht de vraag, hoe zijn je stal-omstandigheden? Met bijv. een binnenbak zou ik wat sneller voor een legging durven gaan dan wanneer je alles buiten moet doen. Maar heb zelf voor de echt koude dagen wel een goedkope legging van Kramer met fleece aan de binnenkant. Je woont niet toevallig in de buurt van de Hypostore? Die hadden ruim een jaar terug iig ook de rijbroeken in de winkel hangen. Kan je ze iig even voelen/passen :)

Nou ik rij 99% van de tijd buiten in het bos :D pony‘s aan huis 24/7 buiten met schuilstallen. Ik heb ze maar besteld en is het niets heb ik een goed excuus om volgende week bezoekje aan de hypostore te brengen om ze terug te brengen _/-\o_

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 22:48

Stal_Fiore schreef:

Nee 0 beschadiging te zien tot nu toe :) en gebruik hem best regelmatig.

Afbeelding

Geen hele charmerende foto maar hier het purple night dekje met oornetje :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 23:08

Thx! Goed om te weten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 23:11

mcjv schreef:
Stal_Fiore schreef:

Nee 0 beschadiging te zien tot nu toe :) en gebruik hem best regelmatig.

[ Afbeelding ]

Geen hele charmerende foto maar hier het purple night dekje met oornetje :D

Hij staat wel echt prachtig! <3