Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

R_emkee

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 23:29

Mijn knape guppekop met de navy close contact en de carbon mesh grey <3
Afbeelding
Afbeelding

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 09:00

Ik kan de vergelijkingsfoto van s/m en full niet meer vinden, weet iemand waar ik deze kan vinden? Ik heb een 17 inch zadel dus vermoed dat het met sm ook wel goed is eigenlijk :Y)

Edit: met foto met een L dekje, denk dat ik krap kom met de lengte van de zweetbladen..
Afbeelding

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 10:41

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 12:40

Even mijn LeMieux collectie showen. Laatste tijd mijzelf een paar keer verwend, meeste via marktplaats. Gisteren een markt gehad en daar stond ik achter een kraam vol Lemieux.. dus nu een ice blue en donkerblauwe rijker Afbeelding

Plum, paprika, olive, racing green? (Ik dacht hunter green, maar met ophalen zag ik al dat hij donkerder was. Dus ik gok een racing green), peacock, teal, ice blue, ink blue Loire, donkerblauw, grijs Loire.
Ik twijfel wel om mijn Loire’s de verkopen en/of te ruilen voor suède versies.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 13:43

DenieesB schreef:
Ik kan de vergelijkingsfoto van s/m en full niet meer vinden, weet iemand waar ik deze kan vinden? Ik heb een 17 inch zadel dus vermoed dat het met sm ook wel goed is eigenlijk :Y)

Edit: met foto met een L dekje, denk dat ik krap kom met de lengte van de zweetbladen..
[ [url=m/Vfxt3t.png]Afbeelding[/url] ]

Deze is het!

Afbeelding

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 14:07

Toffe kleur die Carbon Grey Remke!

Ik kom me hier voorzichtig weer melden :wave: Ik was in het vorige topic wel actief, maar door een blessure van mijn paard heb ik een tijdje onder een steen gezeten. Ik had mijn nieuwe Paprika set in de kast gelegd in afwachting van zijn blessure. Zijn blessure blijft helaas, maar we proberen er nu toch maar het beste van te maken en heb daarom de set toch uit de kast gehaald en er vorig weekend mee gereden. Nog steeds zo blij mee <3
Afbeelding

Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 14:16

Afbeelding
Zo ontzettend blij met de musk! *\o/*

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 14:19

Tof paard R_emkee, ziet er heerlijk uit om zo te springen met je paard! Enthousiasme straalt eraf. Lemieux staat m goed.

Lovelance mooie collectie en die markt klinkt als een goede! Ice is zo chique! Vind de productfoto’s altijd net wat ‘blijer’ dan in het echt, doet het dekje geen recht vind ik. De ‘echte’ foto’s zijn altijd mooier.

Vanillia, staat je paard heel gaaf! Vind Paprika heel tof :j. Balen van de blessure. Hoezo ‘blijft’ de blessure? Wordt er helemaal geen verbetering meer in verwacht? Klinkt erg definitief.

Ik was gisteren in de stad hier. Bij de Koopman (outlet zaak van The Sting) een polo gescoord voor €5 :)). Hij is ietsje lichter dan de sage maar ik vind het toch een prima deal 8-)
Afbeelding

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 15:26

Ooh ik denk echt dat je dat amper ziet als je op je paard ziet Sorriso!

Lang verhaal kort; hij zit van nature gewoon heel beroerd in elkaar. Ik heb hem gekocht als all-round recreatiepaard, volledig laten keuren. Krap 6 maanden nadat ik hem kreeg werd hij kreupel. Inmiddels is hij weer rad (en mijn portemonnee leeg :+ ), maar veel van de dingen die we wilden doen mogen niet meer omdat die te belastend zijn; dressuur (zijgangen), springen, voor de kar. Ik hoop dat ik hem blessurevrij kan houden, maar de kans dat het terugkomt is helaas vanwege zijn bouw zelfs met aanpassing in belasting vrij groot. Gelukkig is hij - over het algemeen - heel braaf, dus we zijn nu rustig weer begonnen met heel simpel stap/draf over de hoefslag in de bak en buitenritjes met veel stap en dan zien we wel waar het schip strandt.

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 22:42

Ik heb de knoop doorgehakt, mijn Mustard gaat de verkoop in. Van mijn zoon mag ik hem niet gebruiken, dus hij heeft nog geen 10 keer op ons paard gelegen. Morgen was ik hem nog even en dan zet ik hem online. Iemand een idee wat ik ervoor kan vragen?

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 22:44

Veel. Die zijn erg geliefd := Zou 'm gewoon op bieden zetten: als mensen m echt willen hebben dan betalen ze er ook voor. Wat voor variant is 't? Asking for a friend :P

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 22:51

beegee schreef:
Veel. Die zijn erg geliefd := Zou 'm gewoon op bieden zetten: als mensen m echt willen hebben dan betalen ze er ook voor. Wat voor variant is 't? Asking for a friend :P

Ik had het idee dat die laatsten die erop stonden helemaal niet voor zoveel weggingen.
Het is een full dressuur. Niet met zo’n leren vlak bij de singellussen, maar met stof.
Afbeelding

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 07:43

Iemand een idee voor een shirt bij het spearmint Cooling dekje?

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 08:35

xLiez schreef:
DenieesB schreef:

[ [url=m/Vfxt3t.png]Afbeelding[/url] ]

Deze is het!

[ [url=m/fimdyq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Onwijs bedankt!
Denk toch echt dat mijn zweetbladen te lang zijn, qua ruglengte zou het makkelijk passen :+

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 10:54

Het is dat ik even geen geld heb, maar oh die mustard <3

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 12:32

Gimmick11 schreef:
Iemand een idee voor een shirt bij het spearmint Cooling dekje?

Afbeelding

Bij zalando van Yourturn een unisex in turquoise <3

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 23:12

Voor de liefhebbers, er staat een fuchsia te koop op de Lemieux groep op fb

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 08:02

Heeft iemand al een shirtje voor bij de Musk suede gevonden die mooi matcht?

Hij is nu dan echt onderweg! Heel benieuwd hoe het staat op mijn vosse dame, want het is normaal echt niet het kleurtje wat ik zou kiezen. Op de een of andere manier trekt de Musk mij toch aan :+.

Edit: Door *kuch* @Sorriso en @filou *kuch* :D

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 08:19

Wat een prachtige kleurtjes komen er voorbij! :wow:

Ik heb nu:
- Mustard
- Fushia
- Turquoise (denk ik, of het is de Azure)
- Navy (loire)
- Champagne (loire)
- Grey
- Black
- White

Op mijn lijstje staan nog:
- Ice blue (twijfel suede of loire)
- Sage (loire versie)
- Paprika of Tangerine
- Peacock (loire)
- Paars (loire)
- Hunter green
- Blush

En de Carbon Mesh vind ik er ook intressant uitzien, voor hete dagen misschien. Ik heb nu de meeste suede uitvoeringen, één cotton (die blijft ook erg netjes!) en twee loire (met die dikke rand).
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 21-07-21 09:02, in het totaal 3 keer bewerkt

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 08:21

lovelance schreef:
Even mijn LeMieux collectie showen. Laatste tijd mijzelf een paar keer verwend, meeste via marktplaats. Gisteren een markt gehad en daar stond ik achter een kraam vol Lemieux.. dus nu een ice blue en donkerblauwe rijker [ [url=m/l5cUrE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Plum, paprika, olive, racing green? (Ik dacht hunter green, maar met ophalen zag ik al dat hij donkerder was. Dus ik gok een racing green), peacock, teal, ice blue, ink blue Loire, donkerblauw, grijs Loire.

Vanwaar de twijfel om die te verkopen?

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 09:08

Wiwabalia schreef:
lovelance schreef:
Even mijn LeMieux collectie showen. Laatste tijd mijzelf een paar keer verwend, meeste via marktplaats. Gisteren een markt gehad en daar stond ik achter een kraam vol Lemieux.. dus nu een ice blue en donkerblauwe rijker [ [url=m/l5cUrE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vanwaar de twijfel om die te verkopen?

Ik vind persoonlijk de Suèdes mooier, lijken mij iets sterker ook. Vind de Loire’s super gaaf staan, maar ook wel iets meer “kak” :D

Wat denken jullie? Is mijn donkergroene aankoop de racing green?

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 09:19

lovelance schreef:
Wat denken jullie? Is mijn donkergroene aankoop de racing green?

Zo op je foto vind ik het persoonlijk meer op de green cotton lijken.

Mooie collectie overigens :D

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cera_D op 21-07-21 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 09:24

@Lovelace, ja dat is gelooof ik ook zo. Suede is bijna onverwoestbaar en mijn Loire navy is op 1 plekje wel een ietsje pietsje gaan pillen (maar heb ik ook van MP).

Ik vind sommige kleuren zelf wel mooier in Loire, vooral blackcurrent (paars?), in de suede vind ik die doodslaan op mijn paard (heel donkerbruin). Maar in de Loire versie ben ik wel fan.

Lavendel en Berry red heb ik trouwens ook. :+

Als ik naar de stapel in mijn zadelkast kijk, denk ik; je hebt zat! Hij raakt ook bijna de bovenste plank.. alleen dan sta ik weer in de EJ en denk ik “hebben, hebben, hebben” :')

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 09:40

Mooi die paprika set!

Ben benieuwd hoe de musk staat op je vosdame. Ik zou m ook wel willen op m’n vos.

Mijn collectie is niet zo groot, heb bewust niet te veel anders blijft het liggen. Heb nu sage, azure en Benetton blue. Heb wel een zwak voor groen en blauw tinten geloof ik.
Zou nog wel de ice blue, musk en Mulberry willen.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 10:27

Ben ik de enige die het jammer vind dat lemieux geen leuk sierrandje heeft? Hahaha dat weer houd mij om ze voor dressuur te halen zoals bij ps ofzo ;)