Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DenieesB schreef:Ik kan de vergelijkingsfoto van s/m en full niet meer vinden, weet iemand waar ik deze kan vinden? Ik heb een 17 inch zadel dus vermoed dat het met sm ook wel goed is eigenlijk
Edit: met foto met een L dekje, denk dat ik krap kom met de lengte van de zweetbladen..
[ [url=m/Vfxt3t.png]Afbeelding[/url] ]
Ik was in het vorige topic wel actief, maar door een blessure van mijn paard heb ik een tijdje onder een steen gezeten. Ik had mijn nieuwe Paprika set in de kast gelegd in afwachting van zijn blessure. Zijn blessure blijft helaas, maar we proberen er nu toch maar het beste van te maken en heb daarom de set toch uit de kast gehaald en er vorig weekend mee gereden. Nog steeds zo blij mee 
. Balen van de blessure. Hoezo ‘blijft’ de blessure? Wordt er helemaal geen verbetering meer in verwacht? Klinkt erg definitief.
. Hij is ietsje lichter dan de sage maar ik vind het toch een prima deal
), maar veel van de dingen die we wilden doen mogen niet meer omdat die te belastend zijn; dressuur (zijgangen), springen, voor de kar. Ik hoop dat ik hem blessurevrij kan houden, maar de kans dat het terugkomt is helaas vanwege zijn bouw zelfs met aanpassing in belasting vrij groot. Gelukkig is hij - over het algemeen - heel braaf, dus we zijn nu rustig weer begonnen met heel simpel stap/draf over de hoefslag in de bak en buitenritjes met veel stap en dan zien we wel waar het schip strandt.
Zou 'm gewoon op bieden zetten: als mensen m echt willen hebben dan betalen ze er ook voor. Wat voor variant is 't? Asking for a friend
beegee schreef:Veel. Die zijn erg geliefdZou 'm gewoon op bieden zetten: als mensen m echt willen hebben dan betalen ze er ook voor. Wat voor variant is 't? Asking for a friend

xLiez schreef:DenieesB schreef:Ik kan de vergelijkingsfoto van s/m en full niet meer vinden, weet iemand waar ik deze kan vinden? Ik heb een 17 inch zadel dus vermoed dat het met sm ook wel goed is eigenlijk
Edit: met foto met een L dekje, denk dat ik krap kom met de lengte van de zweetbladen..
[ [url=m/Vfxt3t.png]Afbeelding[/url] ]
Deze is het!
[ [url=m/fimdyq.jpg]Afbeelding[/url] ]
.
lovelance schreef:Even mijn LeMieux collectie showen. Laatste tijd mijzelf een paar keer verwend, meeste via marktplaats. Gisteren een markt gehad en daar stond ik achter een kraam vol Lemieux.. dus nu een ice blue en donkerblauwe rijker [ [url=m/l5cUrE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plum, paprika, olive, racing green? (Ik dacht hunter green, maar met ophalen zag ik al dat hij donkerder was. Dus ik gok een racing green), peacock, teal, ice blue, ink blue Loire, donkerblauw, grijs Loire.
Ik twijfel wel om mijn Loire’s de verkopen en/of te ruilen voor suède versies.
Wiwabalia schreef:lovelance schreef:Even mijn LeMieux collectie showen. Laatste tijd mijzelf een paar keer verwend, meeste via marktplaats. Gisteren een markt gehad en daar stond ik achter een kraam vol Lemieux.. dus nu een ice blue en donkerblauwe rijker [ [url=m/l5cUrE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plum, paprika, olive, racing green? (Ik dacht hunter green, maar met ophalen zag ik al dat hij donkerder was. Dus ik gok een racing green), peacock, teal, ice blue, ink blue Loire, donkerblauw, grijs Loire.
Ik twijfel wel om mijn Loire’s de verkopen en/of te ruilen voor suède versies.
Vanwaar de twijfel om die te verkopen?