Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DenieesB schreef:Ik kan de vergelijkingsfoto van s/m en full niet meer vinden, weet iemand waar ik deze kan vinden? Ik heb een 17 inch zadel dus vermoed dat het met sm ook wel goed is eigenlijk
Edit: met foto met een L dekje, denk dat ik krap kom met de lengte van de zweetbladen..
[ [url=m/Vfxt3t.png]Afbeelding[/url] ]
beegee schreef:Veel. Die zijn erg geliefdZou 'm gewoon op bieden zetten: als mensen m echt willen hebben dan betalen ze er ook voor. Wat voor variant is 't? Asking for a friend
xLiez schreef:DenieesB schreef:Ik kan de vergelijkingsfoto van s/m en full niet meer vinden, weet iemand waar ik deze kan vinden? Ik heb een 17 inch zadel dus vermoed dat het met sm ook wel goed is eigenlijk
Edit: met foto met een L dekje, denk dat ik krap kom met de lengte van de zweetbladen..
[ [url=m/Vfxt3t.png]Afbeelding[/url] ]
Deze is het!
[ [url=m/fimdyq.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovelance schreef:Even mijn LeMieux collectie showen. Laatste tijd mijzelf een paar keer verwend, meeste via marktplaats. Gisteren een markt gehad en daar stond ik achter een kraam vol Lemieux.. dus nu een ice blue en donkerblauwe rijker [ [url=m/l5cUrE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plum, paprika, olive, racing green? (Ik dacht hunter green, maar met ophalen zag ik al dat hij donkerder was. Dus ik gok een racing green), peacock, teal, ice blue, ink blue Loire, donkerblauw, grijs Loire.
Ik twijfel wel om mijn Loire’s de verkopen en/of te ruilen voor suède versies.
Wiwabalia schreef:lovelance schreef:Even mijn LeMieux collectie showen. Laatste tijd mijzelf een paar keer verwend, meeste via marktplaats. Gisteren een markt gehad en daar stond ik achter een kraam vol Lemieux.. dus nu een ice blue en donkerblauwe rijker [ [url=m/l5cUrE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plum, paprika, olive, racing green? (Ik dacht hunter green, maar met ophalen zag ik al dat hij donkerder was. Dus ik gok een racing green), peacock, teal, ice blue, ink blue Loire, donkerblauw, grijs Loire.
Ik twijfel wel om mijn Loire’s de verkopen en/of te ruilen voor suède versies.
Vanwaar de twijfel om die te verkopen?