Ik zie net een limited editon Stella te koop staan

Ik heb er eentje, heerlijk ding, maar bruin, en dat past niet bij mijn zwarte natural hackamore

Is het overdreven als ik 2 dezelfde zadels heb? Ik heb 2 paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LianaDV schreef:Ik heb nog twee interessante zoekertjes gevonden,
zouden jullie even jullie mening willen geven?
Het dressuurzadel lijkt me echt wel degelijk.
http://www.kapaza.be/nl/vi/114505577.htm
http://www.kapaza.be/nl/vi/114415969.htm
Diesel schreef:... zin zonder einde haha
[***] schreef:En dan daarna kan je er weer vol tegenaan
Ik zie net een limited editon Stella te koop staanEen zwarte
![]()
Ik heb er eentje, heerlijk ding, maar bruin, en dat past niet bij mijn zwarte natural hackamore![]()
Is het overdreven als ik 2 dezelfde zadels heb? Ik heb 2 paarden![]()
MariekeTV schreef:JoycexEnya schreef:Jeeej 21 januari komt boomloospasservice![]()
![]()
Hopelijk daarvoor de tandarts en osteopaat.
Jaah hier ook!!!
Ben benieuwd of ik er wijzer uit word, en wat me nou het meest aan gaat spreken!
Sabine.... niet meer dan normaal hoor om een zadel per paard te hebben![]()
![]()
jokari schreef:Een zadel per paard is wel een minimale vereiste, toch ??![]()
MariekeTV schreef:[naam].... niet meer dan normaal hoor om een zadel per paard te hebben![]()
![]()
Maflinger_S schreef:Ik denk niet dat dat rechterstukje in haar rug prikt als je in het zadel zit. Het zal waarschijnlijk juist wat platter worden.
Kwetal schreef:Op de BF site staat een linkje met de maten van de verschillende modellen - misschien handig om daar even te kijken?
Jets schreef:Hoi! Nu weet ik niet meer of het al zo was toen ik dit zadel kocht, of dat het komt doordat mijn zadel eigenlijk net niet in mijn kast past, maar de rechterachterkant loopt nu naar onder. Weet iemand hoe ik dit recht krijg? Als ik hem terug vouw dan vormt hij gewoon direct weer terug. Denk dat het voor mijn paard niet zo fijn is dat dat stukje steeds in haar rug prikt![]()
[ [url=m/1Bq1mW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[***] schreef:Kwetal schreef:Op de BF site staat een linkje met de maten van de verschillende modellen - misschien handig om daar even te kijken?
Dank je, maar dat is niet wat ik bedoel.
Ik heb nu zelf een Stella maat 1 (een bruine) die op beide pony's past.
Als ik nu 2e hands een andere Stella maat 1 koop, kan ik er dan vanuit gaan dat die evengoed gewoon gaat passen? Of kan dat toch nog een probleem vormen omdat er toch verschillen tussen kunnen zitten op de 1 of andere manier?