Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) die nootbruine Londons besteld met het idee dat ze er dan vast zouden zijn als je misschien besloten had dat je er toch 1 zou willen 

Of een Cheyenne in maat 1. Met evt dijwrongseatsaver. En verplaatsbare cantle klinkt ideaal omdat ik op het moment wat dikker ben. 

Ze gaan wel weer nieuwe maken maar voor nu zijn ze op... gelukkig heb ik er nog 2 of 3 liggen maar ik baal er wel van, er zijn steeds meer artikelen op nu en voor sommige artikelen geven ze al als verwachte levertijd augustus op 

Het was geweldig dat C-pony waar we 'm voor gebruiken opeens begon te galopperen (deed ze al tijden niet normaal) en bovendien niet meer bokte, leerde ontspannen enz. Ook zit het gewoon erg fijn (de inmiddels meer dan volledig ingereden cheyenne met VPS)

(kon gewoon met een vochtige doek toch he? ). Die keer dat hij ermee in het water wilde rolen en daarna vrolijk bokkend en springend door de modder ging heeft het zadel ook niet zo goed gedaan 
ik zit er opzich goed in, maar heb erg veel moeite om bijn benen aangesloten te houden, wellicht omdat m'n pownie nogal rond is 

hij gaat niet meer weg!
(waarschijnlijk alleen mijn zetel, kan me niet voorstellen dat een ander fijn zit in mijn model
)

SuperLiesje schreef:Ik heb vanavond weer met m'n London geredenik zit er opzich goed in, maar heb erg veel moeite om bijn benen aangesloten te houden, wellicht omdat m'n pownie nogal rond is
Heb vandaag eens geprobeerd zonder de kniewrongen, maar eigenlijk maakt dat vrij weinig uit.
Wil m'n London zeker niet afschrijven, dus ga er lekker veel mee proberen te rijden, maar ik denk wel dat ik ook n x de hidalgo op m wil proberen, omdat die ietsje smaller zitten
Wordt vervolgd!