Ja dat snap ik ook wel. Maar dit waren toch wel een aantal ernstige klachten. Maar ik ken ook genoeg mensen die er helemaal fan van zijn. Dus dat doet mij twijfelen
Hulsebos heeft ook enorm veel klachten. en wij nemen ze nooit meer na 3 zadels van hun gehad te hebben. Toen was het helemaal een rage bij ons op stal en hulsebos zit bij ons in de buurt. maar er was maar 1 iemand tevreden de rest niet.
Had gemaild kreeg al snel antwoord terug maar de levertijd zou langer zijn i.v.m overlijden van de vrouw van de leverancier heb gelukkig toch niet alle minuut nodig.
Wat vervelend lisaxsilvano hoop dat je snel kan rijden!
Jamiejoyce: dat is bijzonder.. Ik heb mijn zadel namelijk vorig jaar al besteld en gekregen en toen was de levertijd ook ernstig vertraagd om dezelfde reden..
Idd, het bericht dat ik kreeg vorig september is dat de toen terminaal ziek was, overleden was ze nog niet :/
TaeBo
Geplaatst: 20-05-14 10:20
Is er nog iemand op zoek naar een mooi 2e hands Brandt dressuurzadel?
Ik heb een prachtig havannebruin Brandt dressuurzadel te koop. Is aangemeten op mijn vorige paard. Heeft nog een poos op mn jonge paard kunnen liggen, maar past helaas niet meer.
Het is een heerlijk zadel met een diepe zit en veel wrong voor een vaste/stabiele zit. Zit als een luie stoel! Door de diepe zit heb je het gevoel ín je paard te zitten
Het zadel heeft vele extra's:
- Buffelleer gecombineerd met kalfsleer - Extra dikke en korte kniewrongen - Extra zachte zit - Extra diepe zit - Extra stiksels op rokje en zweetblad - Met lus aan de binnenkant van het zweetblad om singelstoten doorheen te doen
Op de facebook pagina van Brandt Zadels staat dat ze door een fout alle afpsraken tot en met Juli kwijt zijn. Dus als je een afspraak hebt staan deze even moet doorgeven.
Ik ben vandaag gebeld voor een afspraak op 6 juni vind ik toch best wel snel!
@Taebo kan hij je zadel niet aanpassen dan?
TaeBo
Geplaatst: 21-05-14 18:58
Nee, past echt niet meer. Is aangemeten op mn vorige paard. Toen kocht ik een 2.5 jarige PRE. Met 3,5 zadelmak gemaakt maar ik wilde op die jonge leeftijd nog geen nieuw zadel kopel. Arno heeft mijn zadel zo goed mogelijk pas gemaakt maar door zn groei past ie nu echt niet meer.
TaeBo, hoeveel inch is het zadel en welke boommaat?
xxpaaardje
Geplaatst: 22-05-14 13:15
Jamiejoyce schreef:
Ik ben om wil hem graag laten komen! zijn er ook mensen met AB zadel op een fries? Levertijd is ongeveer 4 maanden lees ik?
ik heb zelf geen Fries maar mensen bij club waar lid ben en die hebben ook AB zadel tegen mijn zij hij dat mijn zadel 3 maanden of 4 Maanden duurt maar ik krijgt gewoon simpel zonder dat veel op komt ik krijg alleen naambordje op voor rest is gewoon normaal zeg maar zonder exstra
Na zeker een jaar nadenken heb ik nu toch de knoop doorgehakt om een nieuw Brandt zadel aan te laten meten. Heb een afspraak staan op 25 juni. Gelukkig is de levertijd redelijk lang, kan ik nog even flink sparen. Ik ben heel erg benieuwd!