Hij zit nu zo:

Zoals jullie zien kan de keelriem net dicht, terwijl de bakstukken bijna op zijn kortst zijn. Zit de neusband zo goed? En wat vinden jullie van de kinriem? Het gespje zit wel ver onder de kin vind ik...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
josie schreef:Ik heb hem expres 1 gaatje hoger gedaan omdat ik vandaag bitloos ging rijden, en de neusriem ligt net ff onder het harde deel van de neus... Met bitrijden geen probleem, dan komt er geen druk op, maar het leek me met bitloos dus beter dat hij 1 gaatje hoger kwam te hangen...@Dabo, op jouw foto zou de rechter ook de neusriem mogen laten zakken, foto is wel wat donker en daardoor niet goed te zien, maar ook die lijkt de bakstukken te kort te hebben.
SuperLiesje schreef:Ja dat dus...@ Josie, de neusriem moet toch boven de inhammen van de neusvleugels liggen? Dan kan ik de bakstukken niet 2 gaatjes langer doen ben ik bang. Ik ga morgen nog wel even prutsen
Peppertree schreef:Zie mijn foto een paar posts hierboven. Ik heb de competition, en heb er vandaag bitloos mee gereden (als sidepull) Dat ging prima!!Misschien heb ik wat gemist, maar kan het nu niet goed terugvinden, al weet ik wel dat het de afgelopen pagina's besproken is.
Ik weet dat je met de multi bitloos kunt rijden, maar dit kan dus ook met de competition? Ik meende dat de neusriem daar te zwak voor was?
Zou wel mooi zijn als het wel kan!