Wat hebben jullie allemaal leuke matchende kledig! Daar ben ik nu echt slecht in
Vandaag even snel de andere opgelegd die binnen kwam Ze loopt al een stuk beter dus hopelijk volgende week kan ik ermee rijden
_Tarzan
Geplaatst: 08-04-23 07:52
Wat grappig, igniss, ik herken de stal waar je staat. Mooie kleur, staat echt mooi bij je paardje!
Ik vind die olijf kleuren ook echt mooi. Denk dat ik die ooit ook nog eens aan de collectie wil toevoegen! Ik heb zelf een bordeax en een blauwe rijlegging van horsegloss die echt super matchen met de dekjes van ES
Dit zijn de kleuren die ik nu heb, alleen de Steel Blue heb ik geen foto van.
Stal_Fiore
Geplaatst: 08-04-23 11:33
Mooie kleuren Tarzan!
Wij zijn afgelopen donderdag door Equi Drone gefilmd in het bos en op de hei. Beide in de ES Bronze Gold. Ik ben degene op de grotere haf.
Vraagje voor de kenners hier Ik ben normaal erg trouw aan merken maar paste een hele fijne rijbroek van ES. Hoe is de kwaliteit? (En dan bij toch wel flink aantal dagen per week dragen) Super benieuwd, want vond ze zo heerlijk zitten.
_MelisS
Geplaatst: 10-04-23 07:28
Ik heb mijne nu ander half jaar en draag hem dagelijks, vind het echt een heerlijke broek! Enige wat snel slijt is het logo op de zijkant, mjaa broek verder is nog top!
maessie
Geplaatst: 10-04-23 08:28
De modern tech navy collectie van Es, komt donderdag de 13e uit.
Het is nog even de vraag of mijn paard überhaupt nog gereden kan worden namelijk… Ze laat opeens tekenen van rug/bekkenklachten zien, 18 april gaat ze naar Utrecht.
Farjen
Geplaatst: 10-04-23 09:30
maessie schreef:
De modern tech navy collectie van Es, komt donderdag de 13e uit. [ [url=m/Af2Dvr.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/ridlAE.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/8AR0vP.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/uhj8hs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dank je Borah! Ja ik vind die ook zo mooi. Echt 1 van mijn favorieten.
Xiiaaoonnaa, wat verdrietig. Spannend de 18e. Sterkte.
Die nieuwe Navy is wel heel chique… helaas noooo money
Flubberboot
Geplaatst: 10-04-23 10:18
XiiaaooNaa schreef:
Ik zit op een echt verplichte dekjesstop helaas.
Het is nog even de vraag of mijn paard überhaupt nog gereden kan worden namelijk… Ze laat opeens tekenen van rug/bekkenklachten zien, 18 april gaat ze naar Utrecht.
Ah wat balen! Mijn duimen draaien dat het meevalt!!
Rizette
Geplaatst: 10-04-23 10:47
XiiaaooNaa schreef:
Ik zit op een echt verplichte dekjesstop helaas.