maessie schreef:Mooie collectie Romy!!
Thanks! Dit is maar een klein deel ervan haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ricojoreen schreef:De Wine vind ik wel mooi! Ik snap niet dat ze nieuwe bows uitbrengen, maar ja hebben ze straks weer iets voor thehorselet![]()
Misschien staat diamond voor de kleine ruitjes in de dekjes ipv het logo bij de monograms?
MissJG schreef:anoukwendy schreef:Wie zocht hier een faded fuschia? Zie hier nu een nieuwe te koop staan voor 70€ wel in zweden dus als er haast bij is weet ik niet of t intressant is haha
Misschien zit er een ’diamant’ gloed overheen? Ik zei ook al in de appgroep dat het op een velvet randje leek
Mijn vriendin zoekt hem. Wat zijn de verzendkosten uit zweden? Of neem je hem dan mee naar NL?![]()
Die van de link kan ik niet vinden. Denk uitverkocht?
anoukwendy schreef:Wie zocht hier een faded fuschia? Zie hier nu een nieuwe te koop staan voor 70€ wel in zweden dus als er haast bij is weet ik niet of t intressant is haha
Misschien zit er een ’diamant’ gloed overheen? Ik zei ook al in de appgroep dat het op een velvet randje leek
k_m schreef:Heeft er iemand een idee hoe vaak en wanneer the Horselet online komt? Vond het wel leuk met zoveel korting haha.