Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Devic schreef:Ik had gister de broek besteld bij horseboutique maar ik kreeg vanmorgen een annulering. Heb er hier eerder iets over gelezen. Broek staat nog wel gewoon op de website dus heb ze gemaild. Ben benieuwd of ik m nog kan bestellen.
Volgens mij hadden ze de emerald alleen nog in cob (dressuur dan)
paljaslaura schreef:Devic schreef:Ik had gister de broek besteld bij horseboutique maar ik kreeg vanmorgen een annulering. Heb er hier eerder iets over gelezen. Broek staat nog wel gewoon op de website dus heb ze gemaild. Ben benieuwd of ik m nog kan bestellen.
Betalen via Billink gekozen? Daar zat het bij mij in. Dag erna met iDeal gedaan en dat ging goed.
Ik heb de Emerald van ES dekje en oornetje besteld
Devic schreef:Ik had gister de broek besteld bij horseboutique maar ik kreeg vanmorgen een annulering. Heb er hier eerder iets over gelezen. Broek staat nog wel gewoon op de website dus heb ze gemaild. Ben benieuwd of ik m nog kan bestellen.
anoukwendy schreef:Kan je niet gewoon een prop watten in die oren stoppen met een gewoon oortje eroverheen?![]()
Moet trouwens wel zeggen dat ik dat vaker heb gezien
Karin_deB schreef:Thanks Devic en Roulette!
Balen Laurian! Past echt niet of net wel?
Mijn appie met de ES Purple White
[ [url=m/T80uhz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iriscope schreef:Ja je hebt van die oortjes met geluidsdempend materiaal, dat zou ik geloof ik eerder doen dan losse watten erin proppen!
Ik moet op mn handen zitten want ik wil shoppen. Ik wil de PS Emerald als ik hem in sale kan vinden. De Equito Amarello. En , en, en . STOP ME.
Heb gezocht voor de PS of Sweden Chocolate waar iemand hierboven om vroeg, kan hem niet in Dressuur vinden zoverSorry!
Lukasje schreef:anoukwendy schreef:Kan je niet gewoon een prop watten in die oren stoppen met een gewoon oortje eroverheen?![]()
Moet trouwens wel zeggen dat ik dat vaker heb gezien
Ja hoor, dat kan ! Maar beter geen wat. Je kan bij een ruiterzaak oordoppen kopen die ze bij de dravers gebruiken. Indien je paard het verdraagt, is dat een oplossing.
Of anders tjsa, een geluiddempend oornetje van een ander merk in een neutrale kleur. Meerdere merken hebben die oornetjes maar er zit wel verschil qua demping in.
Fotografie91 schreef:Oh nee op de horselet hebben ze 3 halen 2 betalen!
Korting