Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:02

Oeeeh lucky you :oo

Charaz

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:44

Ej heeft hem niet toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:57

Volgens mij wel hoor, maar niet vaak korting op bucas.

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 21:00

Charizard schreef:
Geen idee, heb bij hypo besteld en die leverdatum staat op de 23ste :Q

Hier t zelfde :o

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 21:04

Ik heb een niet-gangbare maat besteld.. Misschien dat ze die nog ergens hadden liggen voor mij? :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 21:14

Charaz schreef:
Ej heeft hem niet toch?

Wel.

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:05

Ik heb vandaag ook de hals gekregen, heb hem alleen voor het rijden nog niet op kunnen leggen. Hopelijk net zo’n fijne werking als de deken zelf.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:08

Marjoleine89 schreef:
Ik heb vandaag ook de hals gekregen, heb hem alleen voor het rijden nog niet op kunnen leggen. Hopelijk net zo’n fijne werking als de deken zelf.

Hals heeft hier 0,0 toegevoegde waarde helaas. Ze is er niet losser van gaan bewegen of makkelijker te bewerken. :’)

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:35

Charaz schreef:
Ej heeft hem niet toch?

Ik heb van de week EJ gemaild met de vraag waar de deken bleef, “ze verwachten de lichting elk moment”. Ze bood me overigens ook de navy orange aan, die hebben ze blijkbaar wel op voorraad? (Staat niet in de webshop?) Dus mocht je de deken per direct willen, in oranje is hij wel beschikbaar bij Epplejeck. :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:47

BrittOllie schreef:
Charaz schreef:
Ej heeft hem niet toch?

Ik heb van de week EJ gemaild met de vraag waar de deken bleef, “ze verwachten de lichting elk moment”. Ze bood me overigens ook de navy orange aan, die hebben ze blijkbaar wel op voorraad? (Staat niet in de webshop?) Dus mocht je de deken per direct willen, in oranje is hij wel beschikbaar bij Epplejeck. :)

Apart.
Mij vertellen als via mail als whatsapp dat ze niet weten wanneer er een nieuwe levering komt. En dat ze daar niks over kunnen zeggen.

Die navy orange light of de normale, want die is er tegenwoordig ook in die model... Weet je ook prijs van?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:51

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:44

Stamper schreef:
BrittOllie schreef:

Apart.
Mij vertellen als via mail als whatsapp dat ze niet weten wanneer er een nieuwe levering komt. En dat ze daar niks over kunnen zeggen.

Die navy orange light of de normale, want die is er tegenwoordig ook in die model... Weet je ook prijs van?

In eerste instantie hadden ze tegen mij januari gezegd, dus vandaar dat ik weer mailde.. Maar kreeg nu echt terug dat ze de lichting elk moment verwachten. Op de site van divoza staat trouwens levertijd 18 februari, dus ik verwacht hem nu toch wel binnen 3 weken te hebben, gezien divoza en Hypostore beide die data aangeven.

Ik vertrouwde het niet helemaal, of het wel de normale versie was, dus ik heb nee gezegd. Maar er was hier al eerder iemand in het topic die zei dat haar de oranje was aangeboden, misschien weet diegene of dit de mesh of normale is? (Ik geloof trouwens dat dat was voordat de light versie werd uitgebracht...)

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 07:24

Ik denk de normale versie. Want toen ik laatst bij EJ groningen was hadden ze hem Daar gewoon hangen. De blauw met oranje normaal model.

Ik wacht nu op mijn hals, ben benieuwd of dit ook een verschil gaat opleveren

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 08:33

dat was ik inderdaad die de normale had besteld maar die met oranje aangeboden had gekregen omdat die eerder binnen kwam.
maar dit is gewoon de normale :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:37

Dam ga ik vanavond eens hier bij ej kijken. :)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 11:19

Stamper schreef:
Dam ga ik vanavond eens hier bij ej kijken. :)

toen ik belde er voor hadden ze de dekens niet in de winkel liggen omdat ze online zo hard gingen. zou van te voren eben bellen of ze ze hebben voordat je voor niks er heen gaat en weer met niet bedoelde dingen teruf komt :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 11:31

Dit is wat ik krijg over die orange navy deken in de "normale" variant.
Of we halen nu misschien 2 dekens door elkaar??

Afbeelding

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 11:58

Ik zie laatste tijd veel berichten over de bucas therapy deken maar eigenlijk niet veel over de Uitrijdeken (Recuptex Therapy Quarter Sheet)

De dekens zijn nu helemaal in en in opkomst..
Ik geloof er eigenlijk niet zo in maar veel mensen om me heen hebben de dekens en zijn er helemaal weg van dus het proberen is het waard vind ik!

Maar nu wil ik eerst beginnen met de Uitrijdeken omdat ze toch aardig prijzig zijn en ik er niet helemaal in geloof of het wel echt werkt,

Daarom vraag ik ook jullie mening naar alleen de Uitrijdeken!!
En dan ook mensen die enkel de uitrij deken thuis hebben en niet de gewone erbij

Ik zie graag reacties en wat jullie zien met verbetering

Hebben jullie de dekens de hele tijd op met rijden of echt met in en uit stappen/draven

Alleen reageren als je de Uitrijdeken alleen hebt :D
want ik wil eerst alleen de uitrij proberen

Gr celine :)
Mishien willen deze mensen hier reageren op mijn vraagjes? :D zo hou ik het overzicht :O
[HAR] Gezocht ervaringen over Recuptex Therapy Quarter Sheet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 12:00

Daar is geen nieuw topic voor nodig.. Verwacht dat ze die sluiten want hier wordt die deken ook gewoon besproken.

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 13:34

Yvank_ schreef:
Daar is geen nieuw topic voor nodig.. Verwacht dat ze die sluiten want hier wordt die deken ook gewoon besproken.

Er is hier letterlijk 1 iemand geweest die ervaring heeft gezegt en veder alleenmaar over de hele deken
Maar oké ik wacht het af of er reacties op komen..

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 16:41

Inmiddels heb ik de deken al een tijdje (is ook wel te zien hij moet nodig in de was :') )

Ik heb hem de nacht voor ik ga rijden hem erop liggen.
Ik merk dat ze soepeler uit stal komt en veel sneller opgewarmd is.
Dit geeft ze zelf ook duidelijk aan.
Als ik intensief gereden heb leg ik hem de nacht weer op en merk dat ze de dag erna bijna geen spierpijn heeft.

Afbeelding

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 16:44

Ik ben heel erg tevreden over de deken! ik heb hem ook een aantal dagen als onder deken gebruikt (ivm werk is het niet te doen, 2 uur voor het rijden erop leggen) het enige vind ik dat de haren van mijn schoren paard er niet mooier van worden. daarom heb ik hem er niet standaard op liggen, net zoals jou jodi, bij training wel en anders niet.

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 16:48

rockey schreef:
Ik ben heel erg tevreden over de deken! ik heb hem ook een aantal dagen als onder deken gebruikt (ivm werk is het niet te doen, 2 uur voor het rijden erop leggen) het enige vind ik dat de haren van mijn schoren paard er niet mooier van worden. daarom heb ik hem er niet standaard op liggen, net zoals jou jodi, bij training wel en anders niet.

Mijne is niet geschoren ik merk daar gelukkig niks van.

Zijn er hier meer mensen die al schokken van de deken hebben gekregen? :') ik heb al beste schokken gehad. Als je het ijzer deel vast pakt met het eraf halen van de deken.

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 22:51

Jodi93 schreef:
rockey schreef:

Mijne is niet geschoren ik merk daar gelukkig niks van.

Zijn er hier meer mensen die al schokken van de deken hebben gekregen? :') ik heb al beste schokken gehad. Als je het ijzer deel vast pakt met het eraf halen van de deken.

Ik heb zelf nog nooit schokken gehad, maar mijn ene paard reageert altijd wel met afhalen. Ze vlucht dan lichamelijk iets naar voren. Dus ik heb het idee dat zij wel een keer een schok heeft gehad. Andere paard doet het niet.
Ze doen het verder wel allebei super goed sinds ik de deken gebruik!

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 22:55

Ik krijg wel vaker schokken, maar dan van andere onderdekens of de gewone regendeken. Vd recuptex nog niet. Denk dus dat dat niet met recuptex in het bijzonder te maken heeft.