Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charaz schreef:Ej heeft hem niet toch?
BrittOllie schreef:Charaz schreef:Ej heeft hem niet toch?
Ik heb van de week EJ gemaild met de vraag waar de deken bleef, “ze verwachten de lichting elk moment”. Ze bood me overigens ook de navy orange aan, die hebben ze blijkbaar wel op voorraad? (Staat niet in de webshop?) Dus mocht je de deken per direct willen, in oranje is hij wel beschikbaar bij Epplejeck.
Stamper schreef:Charaz schreef:Ej heeft hem niet toch?
Wel.
Stamper schreef:BrittOllie schreef:Ik heb van de week EJ gemaild met de vraag waar de deken bleef, “ze verwachten de lichting elk moment”. Ze bood me overigens ook de navy orange aan, die hebben ze blijkbaar wel op voorraad? (Staat niet in de webshop?) Dus mocht je de deken per direct willen, in oranje is hij wel beschikbaar bij Epplejeck.
Apart.
Mij vertellen als via mail als whatsapp dat ze niet weten wanneer er een nieuwe levering komt. En dat ze daar niks over kunnen zeggen.
Die navy orange light of de normale, want die is er tegenwoordig ook in die model... Weet je ook prijs van?
rockey schreef:Ik ben heel erg tevreden over de deken! ik heb hem ook een aantal dagen als onder deken gebruikt (ivm werk is het niet te doen, 2 uur voor het rijden erop leggen) het enige vind ik dat de haren van mijn schoren paard er niet mooier van worden. daarom heb ik hem er niet standaard op liggen, net zoals jou jodi, bij training wel en anders niet.
Jodi93 schreef:rockey schreef:Ik ben heel erg tevreden over de deken! ik heb hem ook een aantal dagen als onder deken gebruikt (ivm werk is het niet te doen, 2 uur voor het rijden erop leggen) het enige vind ik dat de haren van mijn schoren paard er niet mooier van worden. daarom heb ik hem er niet standaard op liggen, net zoals jou jodi, bij training wel en anders niet.
Mijne is niet geschoren ik merk daar gelukkig niks van.
Zijn er hier meer mensen die al schokken van de deken hebben gekregen?ik heb al beste schokken gehad. Als je het ijzer deel vast pakt met het eraf halen van de deken.