Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Skyefate schreef:Even een vraagje, kom ik weer binnenvallen.Is het mogelijk om onder een Ghost Roma die goed past en geen drukpunten weergeeft op het zweetpatroon na het rijden een lamswollen pad te leggen zonder inlages? Met de volledige onderkant van de pad dus bekleed in lamswol, geen scheerwol oid.
tiwi1969 schreef:Duhelo schreef:ik heb een FRA van 100 Cm, die dingen zijn vol-elastisch, Maar liggen wel stevig, zelfs op mijn ronde belg
Maarreuh, als je de 90 cm niet door de singelstoten van de Roma krijgt, dan is je paard wel echt huge?
de 100 cm krijg ik bij de belg van 950 kilo direct aan beide kanten op het 3 de gaatje (vanonder geteld), zonder te snoeren...
na het rijden zit die aan beide kanten op het 7 de geloof ik
[ [url=m/c8YNIm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jouw stoten lijken wel langer... ik heb een Groninger van 1.70 en zo'n 700-750 kg.
Die FRA heb ik nog niet in 100 cm gezien daar zou ik al heel erg mee geholpen zijn, dan kan ik normaal aansingelen.
Let niet op mijn hoofd, maar hier zie je hoe mijn singel zit
[ [url=m/7wlbQe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Buitenzinnig schreef:Top! En wellicht ook wel in Nieuw Zeeland en Australië!
Ik ben wel heel benieuwd hoe een Florac Piccolo zal staan!
Buitenzinnig schreef:Ja dat bedoel ik inderdaad. Dat is het kleinste zadel wat we hebben (oke er is ook een eht model in de maak hihi)
Buitenzinnig schreef:Mij even mailen met foto's van je singelstoten. Wellicht kunnen deze vervangen worden door anderen
Duhelo schreef:heeft er in de reactie's nu net iemand mijn paard van bijna 1000 kilo een pony genoemd?
(Je mag foto's uit mijn foto-topic stelen ook hoor)
Hoe de florac piccolo staat op mijn paard? Of bedoel je iets anders?
Runa schreef:Buitenzinnig schreef:Mij even mailen met foto's van je singelstoten. Wellicht kunnen deze vervangen worden door anderen
Zal ik doen, bedankt!Duhelo schreef:heeft er in de reactie's nu net iemand mijn paard van bijna 1000 kilo een pony genoemd?
(Je mag foto's uit mijn foto-topic stelen ook hoor)
Hoe de florac piccolo staat op mijn paard? Of bedoel je iets anders?
Je zadel is leuk opgedroogd nu! Inderdaad een stuk donkerder
En ach, mijn D-pony is niet één, maar twee keer aangezien voor shetlander.
Buitenzinnig schreef:Tennan, gefeliciteerd! Hoe oud is hij/zij?
Tijdens het longeren zal een zadel nooit helemaal stil blijven liggen. Je hebt geen ruitergewicht van bovenaf. Maar wel fijn dat het zadel nagenoeg niet bewoog!
Love_Mirra schreef:Hallo ik kom hier even binnen vallen
Ik ben mij aan het oriënteren om over te stappen op een boomloos zadel. Ik heb nog heel wat informatie te lezen, onder andere deze 22 pagina's al. Maar ik ga mijn vragen toch alvast stellen.
Ik heb mijn oog laten vallen op een Barefoot Madrid.
- Hoe weet ik wat voor pommel ik nodig heb?
- Hoe zit het met de inlages, waar liggen die precies en wat doen ze? En vooral, hoe weet ik wat mijn pony nodig heeft?
- Is een gewone pad genoeg of moet er nog vanalles onder?
Nog tips voor mij?