Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Als ik alle ervaringen zo hoor en op zoek zou zijn naar een nieuw boomzadel, dan zou momenteel Ninon Schutte of een Custom zadel toch 1 van de veiligste opties zijn denk ik.... en dan maar hopen dat je daarvan ook weer niet over een paar jaar allemaal ellende hoort
Fredt schreef:Ondanks dat het "wow-gevoel" weg bleven bij het testen van de singel een paar weken geleden heb ik de singel toch gehouden. Mijn zadel ligt stabieler op mijn paard en dat is al een fijn pluspunt voor mij. Verder loopt hij wel erg fijn, maar of dat aan de singel te wijten is..... Ben er verder wel blij mee
.
[***] schreef:Djilna, dat is zeker vervelend. Is het idd niet zo als pmarena schrijft?pmarena schreef:Als ik alle ervaringen zo hoor en op zoek zou zijn naar een nieuw boomzadel, dan zou momenteel Ninon Schutte of een Custom zadel toch 1 van de veiligste opties zijn denk ik.... en dan maar hopen dat je daarvan ook weer niet over een paar jaar allemaal ellende hoort
Ik heb zelf geen enkele ervaring met Custom, maar een stalgenoot heeft een half jaar geleden een nieuwe Custom monoblad gekocht, maar daar begint de zitting nu van te "rimpelen"?! Zadelmaker die voor mijn zadel kwam heeft de Custom bekeken en vond de boom bijzonder slap, was echt alle kanten op te buigen met een klein beetje druk. De boom was niet kapot of gebroken, maar het zag er niet goed uit. Misschien is dit net een maandagochtend geval, maar het klinkt iig niet goed.
paars schreef:Ik heb denk ik zo'n 20 minuten gereden, het was niet bloedheet, heb veel gestapt, daarom verwachtte ik geen kletsnatte huid eronder
MartineC1711 schreef:Ik heb met een neoprene singel beduidend minder zweet dan met de Fairfax