Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
) Ik bedoel een vergelijkbaar model (en prijs) als die van norton, leuk om wat af te wisselen voor een leuk prijsje. http://www.medhorses.nl/NortonSpringsch ... etail(2414).aspxMizora schreef:Een dunne dubbelgebroken kneveltrens mis ik. Ik heb er nu één kunnen bestellen van 18mm. Maar ik heb van hh eerder een 13mm bustrens gehad en dat vond ik erg mooi in de mond liggen. En dan ook nog betaalbaar (max. 50 euro)
little_birdy schreef:Mizora schreef:Een dunne dubbelgebroken kneveltrens mis ik. Ik heb er nu één kunnen bestellen van 18mm. Maar ik heb van hh eerder een 13mm bustrens gehad en dat vond ik erg mooi in de mond liggen. En dan ook nog betaalbaar (max. 50 euro)
die zijn er
dunne met een koperen rolletje in het midden
bij agradi hebben ze die als het goed is
verder dekbedopbergtassen e.d.
tuinkussentassen werken ook goed 
altijd handig.
Agossie schreef:Ik weet wel iets wat misschien een goed idee is, Peerke, maar, ik heb niet het hele topic doorgelezen en weet dus niet of het al eens genoemd is.
Ik mis losse bilsingels voor paardedekens. Die gaan over het algemeen het eerst kapot en òf je moet ze van een andere deken halen, òf je moet zonder bilsingels (met het risico dat de deken op de hals van het paard beland en het paard nat wordt, maar de hals netjes droog blijft), òf je moet gewoon een nieuwe deken kopen. Dusss... gewoon bilsingels als los onderdeel te koop aanbieden. Idee?
BenJerry schreef:Agossie schreef:Ik weet wel iets wat misschien een goed idee is, Peerke, maar, ik heb niet het hele topic doorgelezen en weet dus niet of het al eens genoemd is.
Ik mis losse bilsingels voor paardedekens. Die gaan over het algemeen het eerst kapot en òf je moet ze van een andere deken halen, òf je moet zonder bilsingels (met het risico dat de deken op de hals van het paard beland en het paard nat wordt, maar de hals netjes droog blijft), òf je moet gewoon een nieuwe deken kopen. Dusss... gewoon bilsingels als los onderdeel te koop aanbieden. Idee?
Naar mijn weten verkopen sommige webshops die, of niet?
lrtj_ schreef:Een tas waar je dekjes in kan doen en dan in je kast kan bewaren voor langere tijd zonder dat ze vies worden.