Wat mis jij ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 19:54

Een tas waar je dekjes in kan doen en dan in je kast kan bewaren voor langere tijd zonder dat ze vies worden.

Mizora

Re: Wat mis jij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 19:56

Een dunne dubbelgebroken kneveltrens mis ik. Ik heb er nu één kunnen bestellen van 18mm. Maar ik heb van hh eerder een 13mm bustrens gehad en dat vond ik erg mooi in de mond liggen. En dan ook nog betaalbaar (max. 50 euro)

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:37

Ik heb geen tijd om het hele topic door te lezen, dus misschien dat het vanaf pagina 10 nog wel gevraagd is (verder kwam ik niet, moet namelijk ook m'n tentamen leren :P)
Maaar, ik kan op een of andere manier gewoon geen simpele rubberen navy springschoenen vinden, wel niet-donker-blauw, en van neopreen. Zelfde geldt voor rood/donkerroze (beetje roodroze, zegmaar vergelijkbaar met de kleur van het scapa halster wat al is langsgekomen :D) Ik bedoel een vergelijkbaar model (en prijs) als die van norton, leuk om wat af te wisselen voor een leuk prijsje. http://www.medhorses.nl/NortonSpringsch ... etail(2414).aspx

En misschien wat mooie halsters voor een wat normalere prijs dan die van ES/ eskadron/ hv polo /scapa. Dat zijn allemaal mooie nette halsters, maar om (meer dan) 40 euro neer te leggen voor een merk (halster) vind ik echt te gek. Maar dus wel iets vergelijkbaars, een sportief net halster, onderlegd. Ikzelf vind basic kleuren dan gewoon mooi, combinatie van bruin/beige/blauwtinten, of navy/(rood/roze). Zonder fleece of bont trouwens, maar gewoon een mooi sjiek halster voor op wedstrijd ofzo. HH had een poging gedaan, die vind ik erg goedkoop lijken
http://www.ej.nl/products/10000032/3710149/
komt iets in de buurt
http://www.ej.nl/products/10000032/3710141/

dit dus, maar hoeft van mij dan niet zo druk gestreept
http://www.ej.nl/products/10000032/3710 ... TRIPE+S11*

Ik wijk even van mijn geloof af, deze roze vind ik ook tof
http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... -pink-navy

En ik weet niet of ik nu meteen naar de winkel zou rennen om het te halen als het er is, maar iets van antislip teugels met ringetjes? Ik rij soms met thiedemann, maar ik vind die webband teugels eigenlijk helemaal niks, heb veel liever iets rubberigs. En dan bij voorkeur zoiets als dit met ringetjes dan dus
http://www.ej.nl/popup.aspx?SupplyImage ... 2001-l.jpg

SuuzMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 20:44

Knal rode, dus niet bordeaux rood die je alleen maar vind peesbeschermers maat Full en betaalbaar

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:03

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:09

Leuke halsters(goedkope)
http://redhautehorse.com/designs/walk-o ... alter.html
http://redhautehorse.com/designs/walk-o ... alter.html
http://redhautehorse.com/designs/perfec ... alter.html
Ik den dat deze samen een goede basis vormen voor een collectie. Vooral als ze goedkoper en in meerdere kleuren zullen worden geleverd.

Dekjes
Met zeg maar een basic bijv.
Basis: jeans dekje
En dan kun je aanklikken
Rand: ja, roze
Geruit hartje: nee
Geruit bloemetje: ja
Extra knopen: nee

En een vlaggen colectie vooral Amerika en engeland(l)

Zweetdekens
Ook iets met stippen of zo

(reactie à.u.b in pb)

W

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:17

Mizora schreef:
Een dunne dubbelgebroken kneveltrens mis ik. Ik heb er nu één kunnen bestellen van 18mm. Maar ik heb van hh eerder een 13mm bustrens gehad en dat vond ik erg mooi in de mond liggen. En dan ook nog betaalbaar (max. 50 euro)

die zijn er
dunne met een koperen rolletje in het midden
bij agradi hebben ze die als het goed is

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:24

lrtj_ schreef:
Een tas waar je dekjes in kan doen en dan in je kast kan bewaren voor langere tijd zonder dat ze vies worden.

JA! :))

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:24

:)*
Martine_R schreef:
lrtj_ schreef:

JA! :))

vuilniszak :)*

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:07

little_birdy schreef:
Mizora schreef:

die zijn er
dunne met een koperen rolletje in het midden
bij agradi hebben ze die als het goed is

Bedankt voor de tip, maar ik bedoelde zonder koperen rolletje, alles in één metaal (niet perse rvs, maar geen kunststof/rubber). Ik heb ooit op een paard gezeten dat twee losse metalen in de mond niet grappig vond, dat doe ik niet nog een keer. (later is ze met hetzelfde type bit in rvs gereden zonder problemen, en ook golden brass van hh was geen problemen. Ik gok dat niet meer).

BenJerry

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:36

Ik vind de dekjes tas wel een goede, vuilniszak sluit bij mij vaak niet heel goed af.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:38

Je hebt ook gewoon dekentassen :) verder dekbedopbergtassen e.d. :) tuinkussentassen werken ook goed :)
Ik bewaar altijd de tassen waarin de dekens binnenkomen :) altijd handig.

BenJerry

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:39

Evelli schreef:
Je hebt ook gewoon dekentassen :) verder dekbedopbergtassen e.d. :) tuinkussentassen werken ook goed :)
Ik bewaar altijd de tassen waarin de dekens binnenkomen :) altijd handig.

Dat is ook wel een goede, maar net jammer ik gebruik geen dekens :D

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:40

Een Spaans bitloos hoofdstel. :)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:40

pff, ik heb altijd wel dingen die ik wil hebben die er niet zijn/uitverkocht, maar vooral; goedkope barebackpads XD

edit; en dan niet paardgerelateerd, ik mis die voetbalchips die er vroeger was :')
Laatst bijgewerkt door melody7 op 25-10-12 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:42

Ik mis been beschermers voor paarden met dikke benen. Aangezien we met ons trekpaard steeds serieuzer aan het trainen zijn en bandages ook te kort zijn (of niet dicht kunnen) zoek ik been beschermers, het liefst 3 in 1 en dan het liefst ook nog een beetje betaalbaar. :)

AgossieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:43

Ik weet wel iets wat misschien een goed idee is, Peerke, maar, ik heb niet het hele topic doorgelezen en weet dus niet of het al eens genoemd is.

Ik mis losse bilsingels voor paardedekens. Die gaan over het algemeen het eerst kapot en òf je moet ze van een andere deken halen, òf je moet zonder bilsingels (met het risico dat de deken op de hals van het paard beland en het paard nat wordt, maar de hals netjes droog blijft), òf je moet gewoon een nieuwe deken kopen. Dusss... gewoon bilsingels als los onderdeel te koop aanbieden. Idee?

BenJerry

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:43

Agossie schreef:
Ik weet wel iets wat misschien een goed idee is, Peerke, maar, ik heb niet het hele topic doorgelezen en weet dus niet of het al eens genoemd is.

Ik mis losse bilsingels voor paardedekens. Die gaan over het algemeen het eerst kapot en òf je moet ze van een andere deken halen, òf je moet zonder bilsingels (met het risico dat de deken op de hals van het paard beland en het paard nat wordt, maar de hals netjes droog blijft), òf je moet gewoon een nieuwe deken kopen. Dusss... gewoon bilsingels als los onderdeel te koop aanbieden. Idee?

Naar mijn weten verkopen sommige webshops die, of niet?

AgossieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:44

BenJerry schreef:
Agossie schreef:

Naar mijn weten verkopen sommige webshops die, of niet?

Geen idee, ik ben ze nog nooit tegengekomen.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:47

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:48

Losse bilsingels hangen hier gewoon bij de dekens in de winkel :)

AgossieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:53

Super!! Dank je wel!!! Ik ga zo lekker bestellen, want ik heb toch zeker voor 1 deken een nieuwe set nodig! Dank!

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 15:04

Bilkoorden voor dekens krijgen wij ook weer los.
Waren helaas tijdelijk uitverkocht :)

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 17:01

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 18:10

Oohh wauw dat had ik eerder moeten weten!