Ik heb ook 4 Ukie's een zilveren, gouden en net een bruine en zwarte met bloemetjes binnen. Alleen zit die met bloemetjes net wat te strak bij m'n paard
Ik ben meteen om, weet eindelijk wat "een Ukie" is dankzij dit topic, en heb eindelijk het woord "Ukie" kunnen toevoegen als antwoord op mijn vraag: waar zou iedereen die gave blinkende frontriemen gekocht hebben, 1+1=2 ben volop in actie om er ook eentje te bestellen!
Ik heb er ook weer twee bijbesteld, dan heb ik er alweer 3
AnnebelleVD
Geplaatst: 18-08-09 16:38
Oh gaaf, staat dat leuk 3 tegelijk?
ChristyT
Geplaatst: 18-08-09 16:40
Ik heb sinds een tijdje ook een ukie en ben er erg tevreden over! Heb een bruine met gouden steentjes op m'n bruine mexicaan met gouden gespen! Heb al veel complimenten van mensen gehad over m'n mooie frontriem! Zal binnenkort even een foto maken
Ik heb een mailtje terug ontvangen, ze zijn echt niet duur . Ik neem de gouden met 1 of 2 rijtjes dat weet ik nog niet en 1 met gouden bloemen. Binnenkort even bestellen als ik weer geld heb .
Ik weet niet of dat leuk staat 3 tegelijk, maar me nieuwe hoofdstel kan ieder moment binnenkomen dan moet ik natuurlijk ook een nieuwe frontriem(in dit geval 2 haha)
Hihihi, vond het zo grappig, ik denk dan: wat moet je met 3 frontriemen, maar ik heb er straks met de Ukie erbij ook 2 natuurlijk, dat was ik even vergeten