Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Ik vind dat velvet wel mooize zijn er ook in monogram.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Mijn Aurora Blues is erOnderste foto is de kleur ongeveer zoals hij echt is:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:De complete blauwe collectie, op de blauwe glitter na want die ligt op stalEn jaaa, we hebben een insluiper ertussen
Van links naar rechts de PS of Sweden Allure Blauw, de Felix Bühler Coin Saffier, de PS of Sweden Petrol Floret, de Equestrian Stockholm Aurora Blues, de Equestrian Stockholm Monaco Blue en de Equestrian Stockholm Midnight Blue
En dus de Equestrian Stockholm Polar Night Glimmer nog op stal. Mijn blauwe collectie is nu aardig compleet!
[ Afbeelding ]
anoukwendy schreef:Ik lees dus voor het grootste gedeelte alleen nog maar mee, heb weinig boeiends meer te melden aangezien ik nog maar 3 PS en 1 ES dekje heb, volgens mij![]()
En nieuwe gaan er ook niet komen tenzij hoog nodig.
Maar gister ben ik voor het eerst op een van mn nieuwe paarden geklommen, in dr gedrag is ze een echte merrie dus dat mocht met de corduroy blush
Vind het prima staan
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jaa het is serieus zo erg dat ik dus niet eens meer foto’s maak voordat ik erop klim
darkadia schreef:anoukwendy schreef:Ik lees dus voor het grootste gedeelte alleen nog maar mee, heb weinig boeiends meer te melden aangezien ik nog maar 3 PS en 1 ES dekje heb, volgens mij![]()
En nieuwe gaan er ook niet komen tenzij hoog nodig.
Maar gister ben ik voor het eerst op een van mn nieuwe paarden geklommen, in dr gedrag is ze een echte merrie dus dat mocht met de corduroy blush
Vind het prima staan
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jaa het is serieus zo erg dat ik dus niet eens meer foto’s maak voordat ik erop klim
Tof dier Anouk! Ga je het rijden wel weer oppakken?
Lukasje schreef:Knap dier Anouk !
En nog maar zo weinig dekjes ??