Ik was er altijd 1 tegelijk en na 2 a 3x rijden gaan ze in de wasmachine. Eigenlijk nooit een probleem.
Bentuh
Geplaatst: 20-09-23 09:04
louise30 schreef:
Hoe wassen jullie je Anky dekjes? Ze komen bij mij niet schoon uit de wasmachine, het vuil hoopt zich op in de naden…
ik was ze dus ook altijd 1 voor 1 en met de binnenkant naar buiten. lichte kleurtjes hebben soms idd twee wasbeurten nodig. omdat het vuil in de naden blijft zitten.. ook ik heb daar nog geen oplossing voor gevonden.
Ik was mijn kledingkast aan het opruimen en kwam deze 3 tegen. Bijna niet gedragen. Misschien heeft een van jullie interesse erin?
De licht blauwe is maat S, de andere zijn maat M.
_Natasja_
Geplaatst: 20-09-23 13:04
louise30 schreef:
Hoe wassen jullie je Anky dekjes? Ze komen bij mij niet schoon uit de wasmachine, het vuil hoopt zich op in de naden…
40 graden en evt de zwarte vlekken extra insmeren met afwasmiddel
En niet te smerig laten worden / het vuil laten i drogen voor ze de was ingaan
Zertab
Geplaatst: 22-09-23 21:29
Ik heb nog een zo goed als nieuw zadelpad full dressuur leopard, dan de zilveren (zwart met silver). Is gewassen. Indien interesse, graag pb
Zertab
Geplaatst: 11-10-23 10:21
Op marktplaats staat een Anky gold dressuur dekje te koop. Voor de mensen die die nog zoeken
xxxmh
Geplaatst: 30-10-23 19:00
Ik wil dit blauwe anky dekje + beschermers verkopen. Mocht er interesse zijn stuur maar een PB, ook als je meer foto's ervan wilt kan ik die nog maken. Dekje is full en nog nooit gewassen en de beschermers denk een cob?
flintstones
Geplaatst: 03-12-23 12:50
Ik heb vorig weekend ook nog eens een anky gekocht. In ej voor black friday met-75% gescoord. Was dan nog geen 20 euro.
ik vind het weer onwijs lieve kleurtjes, helaas echt geen dekjes of iets meer nodig of ik zou iets weg moeten doen. Zodat ik daar wat nieuws voor kan kopen.
Ik ben van Anky afgestapt Vind het toch prettiger als ik het dekje kan vast maken aan het zadel. Mijn Anky's bleven niet liggen op mijn vorige lease paard. Huidige verzorgpaard weet ik niet maar ga het risico niet nemen
Die heb ik niet geprobeerd, maar was ik ook niet van plan voordat het dadelijk weer schuift. Ik heb nog Anky's liggen die ga ik tzt wel weer proberen. Ik heb nu dadelijk wel een goed passend zadel dus wie weet schuiven ze dan niet. Maar voor nu geen Anky meer.