Zo benieuwd hoe het gaat staan op me meisje

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nessie schreef:Dan zijn ze weer uitverkocht, hebben meestal 1-2 stuks online te koop per kleur en dat gaat snel met zulke kortingen.
Het zal wel weer even duren voordat de lush mijn paard aanraaktIk heb ze bijna allemaal nog nieuw liggen want stel je toch voor dat ze vies worden..
Lenexa schreef:Ik ben al weken aan het overwegen om de Amazonite te bestellen voor mijn haflinger. Ik hou eigenlijk niet van glimmende dekjes dus dan valt er veel van deze merken af maar de Amazonite lijkt me zo mooi kwa kleur op de mijne. Hopelijk ergens nog een keer korting dan ga ik het toch eens wagen denk ik!
Kimley schreef:Lenexa schreef:Ik ben al weken aan het overwegen om de Amazonite te bestellen voor mijn haflinger. Ik hou eigenlijk niet van glimmende dekjes dus dan valt er veel van deze merken af maar de Amazonite lijkt me zo mooi kwa kleur op de mijne. Hopelijk ergens nog een keer korting dan ga ik het toch eens wagen denk ik!
Nu bij hypostore..
anoukwendy schreef:Hier een vergelijking, heb er wat meer dekjes bijgelegd voor als de vraag komt.
[ [url=m/994qzQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LOrOzz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MeaT9U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van boven naar beneden, links naar rechts: jade, marroccan blue, emerald, amazonite, petrol brilliant en petrol big square
linda2008 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe de polo’s van Kramer vallen?
Normale kleding, HV polo en ES kleding heb ik bijvoorbeeld L, maar anky of HH moet ik wel XL hebben... ik wil zo graag polo’s bestellen maar durf hierdoor steeds niet...