Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pippaa schreef:[ [url=m/heu7XW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kijk nou wat de postbezorger had![]()
Ons eerste eigenste ghostje. Van de foto vonden we hem vreselijk, maar zo in het echt is ie eigenlijk best mooi![]()
Helaas zal ik binnenkort nog geen verhalen hebben over ons paard en de Ghost, want paard wordt nog doorgereden. Maar hopelijk komt dat tzt
Citaat:Ik heb het niet gezien Diesel, maar door de beweging van het paard en de veerkracht van de kussens kan het wellicht wat klapperen wanneer er niemand op zit. Controleer even de inlagen van de kussens - of die nog mooi stevig zijn.
diesel_ schreef:Citaat:Ik heb het niet gezien Diesel, maar door de beweging van het paard en de veerkracht van de kussens kan het wellicht wat klapperen wanneer er niemand op zit. Controleer even de inlagen van de kussens - of die nog mooi stevig zijn.
Oké bedankt!
Hier nog even foto's.
Ligt het zadel wel op de goede plek zo of moet t iets verder naar voren ?
[ [url=m/BphITB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/schrUG.png]Afbeelding[/url] ]
diesel_ schreef:Citaat:Ik heb het niet gezien Diesel, maar door de beweging van het paard en de veerkracht van de kussens kan het wellicht wat klapperen wanneer er niemand op zit. Controleer even de inlagen van de kussens - of die nog mooi stevig zijn.
Oké bedankt!
Hier nog even foto's.
Ligt het zadel wel op de goede plek zo of moet t iets verder naar voren ?
[ [url=m/BphITB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/schrUG.png]Afbeelding[/url] ]
Loes'sCorner schreef:Volgens mij mag hij ook nog iets na achter?
Ik heb er bij mijn trekker ook echt aan moeten wennen, wilde m ook teveel na voren leggen.
Citaat:hij moet zeker niet verder naar voren en zou zelfs nog wat naar achteren kunnen
Citaat:Bedankt voor de foto's - hij moet zeker niet verder naar voren en zou zelfs nog wat naar achteren kunnen, maar mogelijk wordt het dan weer naar voren geduwd door de beweging.Heb je een banaan/S- singel? Het lijkt zo, maar kan me heel goed vergissen daarin. De singel zou wat langer mogen wat mij betreft - ook dat helpt met het op zijn plek houden van het zadel.
Het zadel wordt op zijn plek gehouden door de V en die zit net voor de pommel en de achterste vlak bij het einde van het zweetblad - de cantle zit er in principe los aan - dat kan door de beweging op en neer "klapperen"
Kijk maar eens hoe makkelijk je de achter
Citaat:Op de foto waar het paard draaft, lijkt(!) hij een paar centimeter naar voren te zijn geschoven. Dat vind ik persoonlijk iets te ver.... en aan de achterkant is er nog wat ruimte over. Het gaat hier om het klapperen van de achterkant. Ik maak me echt geen zorgen over de schouder, die draait er wel onderdoor
Loes'sCorner schreef:Wel een hele mooie ghost
LianaDV schreef:Hoi, ik heb een mooi en (ik denk wel) degelijk zadel gevonden, denk ik.
Ik heb vroeger al eens een paar bokkers met zo'n zadeltje zien voorbij komen.
Ook in de buurt ben ik hier al eens iemand met zo'n zadel tegengekomen denk ik.
Het gaat om de Avana Free van JMR, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zou het kunnen kopen voor 100 euro.
Marcella schreef:LianaDV schreef:Hoi, ik heb een mooi en (ik denk wel) degelijk zadel gevonden, denk ik.
Ik heb vroeger al eens een paar bokkers met zo'n zadeltje zien voorbij komen.
Ook in de buurt ben ik hier al eens iemand met zo'n zadel tegengekomen denk ik.
Het gaat om de Avana Free van JMR, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zou het kunnen kopen voor 100 euro.
Heel eerlijk ik zou gewoon even door sparen.
Oh en hier zijn ze zelfs afgeprijsd wel in België.
https://www.ruitershop-online.be/ruiter ... -free.html
LianaDV schreef:Ik heb nog twee interessante zoekertjes gevonden,
zouden jullie even jullie mening willen geven?
Het dressuurzadel lijkt me echt wel degelijk.
http://www.kapaza.be/nl/vi/114505577.htm
http://www.kapaza.be/nl/vi/114415969.htm