Ik zuig altijd met de stofzuiger alle haren eruit en mik ze daarna door een snel programma in de wasmachine met alleen wasmiddel. Leg ze binnen over de verwarming te drogen na een fikse centrifugeerbeurt.
Ik kom heel veel advertenties tegen van die Tekie, volgens mij is zij wel aardig legit. Ze verkoopt echt heel veel spul en is ook zadelpasser (www.paardzadel.com). Maar heb nog nooit wat bij haar besteld.
MyChoice
Geplaatst: 05-06-18 16:25
Ik zit nog te twijfelen of ik dit soort ads moet toestaan. Tenslotte heb ik m geopend voor tweedehands lemieux
Wassen dekjes doe ik per 2. Programma voor dekbed, 30/40 graden en 800 toeren centrifugeren. Hoef de dekjes nooit in vorm te trekken. Blijven erg mooi. Wel eerst ontharen met rubber borstel. En ik gebruik fijnwasmiddel voor sportkleding (van Lidl), dat beschermt de stof en werkt beter tegen geurtjes.
Hier gaan de dekjes ook gewoon de wasmachine is, per twee op 30 graden kort programma. Merk trouwens wel verschil in stijfheid tussen de dekjes die vaker gewassen zijn, maar blijven wel erg mooi en komen als nieuw de machine uit.
Tekie is zeker weten te vertrouwen! Levert snel! Bestel altijd bij haar, via haar ook aan lemieux gekomen. Heb ook mn zadels daar vandaan, en bevalt echt super goed
Ja beetje jammer dat de le mieux hoofdkap xl geen xl oren heeft . Heb juist oren nodig Vanwege kale plekjes door vliegen. Verder super mooie kwaliteit kap Ben fan van LM Overigens besteld bij hypostore
Yes! Mijn suede grijs dekje is vandaag (veel vroeger dan verwacht) toegekomen. Ziet er super mooi uit en past perfect bij de grijze accenten in mijn wedstrijdjasje. Kan niet wachten om hem te testen, heb jammer genoeg deze ochtend al gereden