Veel stalgenootjes hebben positieve ervaringen met AB

Ik heb hem al gebeld, maar zijn niet meer bereikbaar dus heb hem gemaild.
Doet hij ook andere merken zadels inruilen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SteffiiY schreef:Ik zit momenteel in twijfel voor een AB zadel of een Ninon Schutte.
Veel stalgenootjes hebben positieve ervaringen met AB
Ik heb hem al gebeld, maar zijn niet meer bereikbaar dus heb hem gemaild.
Doet hij ook andere merken zadels inruilen?
callass schreef:Ik ruil ook mijn hulsebos in als ik m particulier niet verkocht heb en hij geen goede prijs geeft voor dat hij het nieuwe zadel brengt. Maar volgens mij alleen de betere merken.
valerie2012 schreef:callass schreef:Ik ruil ook mijn hulsebos in als ik m particulier niet verkocht heb en hij geen goede prijs geeft voor dat hij het nieuwe zadel brengt. Maar volgens mij alleen de betere merken.
Dat weet dan niet maar mijn dalenman die van iemand heb over gekocht neem dus in. En krijg daar meer voor dan waar ik hem voor heb gekocht. En het schilt echt een stuk met wat maar voor me nieuwe zadel moet neer tellen. Maar aan die dalenman heb zo toch niets meer als ik me ab zadel heb. En om nou jaren lang telaten liggen heeft ook geen zin. Maar ja en ik vind me dalenman nu ok niet meer fijn zitten na dat ik op een ab zadel op gezeten. Maar moet jammer genoeg nog wachten tot me zadel klaar is.
valerie2012 schreef:callass schreef:Ik ruil ook mijn hulsebos in als ik m particulier niet verkocht heb en hij geen goede prijs geeft voor dat hij het nieuwe zadel brengt. Maar volgens mij alleen de betere merken.
Dat weet dan niet maar mijn dalenman die van iemand heb over gekocht neem dus in. En krijg daar meer voor dan waar ik hem voor heb gekocht. En het schilt echt een stuk met wat maar voor me nieuwe zadel moet neer tellen. Maar aan die dalenman heb zo toch niets meer als ik me ab zadel heb. En om nou jaren lang telaten liggen heeft ook geen zin. Maar ja en ik vind me dalenman nu ok niet meer fijn zitten na dat ik op een ab zadel op gezeten. Maar moet jammer genoeg nog wachten tot me zadel klaar is.
callass schreef:Nou ja als hij afbelt en zegt dinsdag of woensdag te komen neem ik aan dat hij in zn agenda heeft gekeken. Vanochtend een sms gestuurd hoe laat hij dacht te komen, tussen 3 en 4, 10 over 4 was hij er met een leenzadel gelukkig ik kan weer rijden! Paardlief moest even wennen maar daarna veel beter lopen als normaal. Ik ben blij
xTamaarJamai schreef:Pffff ik hield het wachten goed vol... Maar ben nu aan het eind van mijn latijn haha !
4 maanden zitten er bijna op en het zou 4 maanden duren dus hopelijk krijg ik binnekort een telefoontje![]()
Ik heb wel al 2 maanden een passend leenzadel maar voor mij niet echt ideaal.
xTamaarJamai schreef:Ik heb het Sb model genomen... Met laklepel, extra zachte zit en extra zachte kniewrongen. Ben erg benieuwd
Damelza schreef:Ik zit ook te twijfelen om een AB aan te laten meten. Ik heb al een afspraak staan met Hulsebos. Maar met wat speurwerk lees en hoor ik best wel slechte dingen. En aangezien het toch een hoop centjes zijn en ik voorzichtig ben met paardlief begin ik toch te twijfelen. Vind het wel erg jammer dat het met al die zadels zo lang duurt. Aangezien ik nu helemaal geen zadel heb en die van mij flink gaat stuiteren als hij even niks doet