Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 15:38

Ik zit momenteel in twijfel voor een AB zadel of een Ninon Schutte.
Veel stalgenootjes hebben positieve ervaringen met AB :j

Ik heb hem al gebeld, maar zijn niet meer bereikbaar dus heb hem gemaild.
Doet hij ook andere merken zadels inruilen?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 18:21

SteffiiY schreef:
Ik zit momenteel in twijfel voor een AB zadel of een Ninon Schutte.
Veel stalgenootjes hebben positieve ervaringen met AB :j

Ik heb hem al gebeld, maar zijn niet meer bereikbaar dus heb hem gemaild.
Doet hij ook andere merken zadels inruilen?

ja hij ruilt ik ruil mijn dalenman in als ik me ab zadel krijg.

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 19:07

Ik ruil ook mijn hulsebos in als ik m particulier niet verkocht heb en hij geen goede prijs geeft voor dat hij het nieuwe zadel brengt. Maar volgens mij alleen de betere merken.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 19:19

callass schreef:
Ik ruil ook mijn hulsebos in als ik m particulier niet verkocht heb en hij geen goede prijs geeft voor dat hij het nieuwe zadel brengt. Maar volgens mij alleen de betere merken.

Dat weet dan niet maar mijn dalenman die van iemand heb over gekocht neem dus in. En krijg daar meer voor dan waar ik hem voor heb gekocht. En het schilt echt een stuk met wat maar voor me nieuwe zadel moet neer tellen. Maar aan die dalenman heb zo toch niets meer als ik me ab zadel heb. En om nou jaren lang telaten liggen heeft ook geen zin. Maar ja en ik vind me dalenman nu ok niet meer fijn zitten na dat ik op een ab zadel op gezeten. Maar moet jammer genoeg nog wachten tot me zadel klaar is.

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 23:57

valerie2012 schreef:
callass schreef:

Dat weet dan niet maar mijn dalenman die van iemand heb over gekocht neem dus in. En krijg daar meer voor dan waar ik hem voor heb gekocht. En het schilt echt een stuk met wat maar voor me nieuwe zadel moet neer tellen. Maar aan die dalenman heb zo toch niets meer als ik me ab zadel heb. En om nou jaren lang telaten liggen heeft ook geen zin. Maar ja en ik vind me dalenman nu ok niet meer fijn zitten na dat ik op een ab zadel op gezeten. Maar moet jammer genoeg nog wachten tot me zadel klaar is.

Dat is mooi meegenomen dalenman is ook een goed merk. Ik zal ee waarschijnlijk niet meer voor krijgen maakt ook niet uit. Haha na ab is alles hard. Ja wachten duurt lang he.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 16:12

valerie2012 schreef:
callass schreef:

Dat is mooi meegenomen dalenman is ook een goed merk. Ik zal ee waarschijnlijk niet meer voor krijgen maakt ook niet uit. Haha na ab is alles hard. Ja wachten duurt lang he.[/quote]

Ik vind me dalenman echt niet meer zitten maar wel wel goed merk me veelzeidigheid zadel is ook dalenman en is al zoon 30 jaar oud ofzo. Maar nog niets kapot of wat. Maar als echt ga springen met me paardje neem ik springzadel. Maar ik haat echt wachten en zeker als iets niet meer lekker zit en dan duurt voor mijn indee nog langer. En ik krijg ok naam bordje met divana op en dan op me lepel zeg maar alles goed. Hij komt volgens mij 30e ofzo deze kant weer op maar dan voor iemand bij mij op stal en voor iemand anders waar 7 april al zal komen maar dat zadel was toen verlaat door een storing ofzo in engeland.

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:39

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:03

Wie zitten nu nog meer aan wachten tot hun zadel klaar is. Of van wie komt die bijna aan????. Wie heeft hem net en foto der van. Wie heeft SB met standaard SB knie dwong. En daar foto van. Benieuwd naar me eigen zadel. En hoe staat op me paard. Ze heeft normalen rug en makkelijk kwq zadels. Dus daar ben wel blij om nu maar af wachten. Is deze maand maand geleden dat die is geweest nog 2 tegaan. Zouwe 3 maanden duren dus hoop het.

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:36

27 maart een zadel aan laten meten, toen gaf hij al aan dat het een project zou worden hoge lange shoft heel smal. Dinsdag 22 april zou hij een leenzadel brengen, helaas paste de 5 zadels die hij bij had niet allemaal op de schoft (fit2 smalste boom) zou donderdags terug komen heeft hij afgebeld omdat zadel nog niet aangepast was. Week erop (afgelope zaterdag)zou hij zaterdags komen, heeft afgebeld zou het niet redden en dinsdag (vandaag) of woensdag langs komen hij zou het laten weten. Tot nu toe niks gehoord... wil graag een zadel van hem maar als hij niet komt houd het voor mij op. Wil wel graag zeker weten of hij een zadel op mijn paard gemaakt kan krijgen, zo niet ook geen probleem. Ik wacht af

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:54

Een afspraak kun je ook veel beter via kantoor regelen dan via Arno. Hij heeft het hier echt veel te druk voor en zit vaak op de weg en vergeet hierdoor ook vaak wat dingen. Je kunt ook een mail sturen via de site of s morgens bellen.

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:38

Nou ja als hij afbelt en zegt dinsdag of woensdag te komen neem ik aan dat hij in zn agenda heeft gekeken. Vanochtend een sms gestuurd hoe laat hij dacht te komen, tussen 3 en 4, 10 over 4 was hij er met een leenzadel gelukkig ik kan weer rijden! Paardlief moest even wennen maar daarna veel beter lopen als normaal. Ik ben blij

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:44

callass schreef:
Nou ja als hij afbelt en zegt dinsdag of woensdag te komen neem ik aan dat hij in zn agenda heeft gekeken. Vanochtend een sms gestuurd hoe laat hij dacht te komen, tussen 3 en 4, 10 over 4 was hij er met een leenzadel gelukkig ik kan weer rijden! Paardlief moest even wennen maar daarna veel beter lopen als normaal. Ik ben blij

Ik heb me eigen zadel nog tot dat ik me nieuwe zadel krijg. Maar vind me eigen zadel echt niet meer zitten maar ja. Is pas maand geleden dat die geweest is om aantemeten. En het zouwe 3 maanden duren dus hoop dat nu nog maar 2 maanden duurt. Hoop dat in totaal maar 3 maanden duurt ander word gek. Want nog langer dan dat zouwe niet op dit zadel willen blijven rijden. Op me eigen maar die gaan we inwisselen voor me nieuwe zadel.

xTamaarJamai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:53

Pffff ik hield het wachten goed vol... Maar ben nu aan het eind van mijn latijn haha !
4 maanden zitten er bijna op en het zou 4 maanden duren dus hopelijk krijg ik binnekort een telefoontje :-)
Ik heb wel al 2 maanden een passend leenzadel maar voor mij niet echt ideaal.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:04

xTamaarJamai schreef:
Pffff ik hield het wachten goed vol... Maar ben nu aan het eind van mijn latijn haha !
4 maanden zitten er bijna op en het zou 4 maanden duren dus hopelijk krijg ik binnekort een telefoontje :-)
Ik heb wel al 2 maanden een passend leenzadel maar voor mij niet echt ideaal.

welk model krijg je??? En krijg jij der van alles op en aan zeg maar. En hij zij tegen mijn dat 2 weken van tevoren zal bellen voor klaar is om afspraak temaken ofzo dat komt passen enzo en af komt geven. En ik denk wel als 3 maanden bij mij duur dat me paard wel weer wat veranderd is maar ja zie ik dan wel weer gelukkig is niet moeilijk kwq zadels alleen ik zelf wel. maar gelukkig heeft zij makkelijk rug.

xTamaarJamai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:58

Ik heb het Sb model genomen... Met laklepel, extra zachte zit en extra zachte kniewrongen. Ben erg benieuwd :-)

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 00:03

xTamaarJamai schreef:
Ik heb het Sb model genomen... Met laklepel, extra zachte zit en extra zachte kniewrongen. Ben erg benieuwd :-)

Hey je bent van stal brand. Ik ben roos die trop en baz deed voor erna.

Ik heb gelukkig wel een fijn leenzadel gekregen. Nog 2,5 maand wachten. Heb alleen maar een lakbies genomen.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 07:57

Hij zit momenteel in Engeland, dus misschien neemt hij wel wat mee terug?

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:57

Spannend heb mijn zadel begin februari besteld ab model diepe zit rundleer met een lakzegel. Een combi van 2 zadels

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:47

roosje78 schreef:
Hij zit momenteel in Engeland, dus misschien neemt hij wel wat mee terug?

mijn komt denk nog lang niet. Bij mij is pas maand geleden en zouwe 3 maanden duren dus hoop dat maar 3 maanden zijn en dat anderen 2 snel om zijn.

drunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:17

Ja !!!!
ik wist gelukkig van te voren dat hij druk was en dat het lang zou duren .
Ik heb 6 maanden op mijn zadel moeten wachten.
Gelukkig de laatste twee maanden wel met een leenzadel,
Binnen twee weken nam de bespiering van mijn paard toe direct achter de schouder.
Nu rijd ik inmiddels alweer een maand op mijn nieuwe AB zadel ( het piept en kraakt nog wel)
Maar alweer bespeur verbetering in zijn buiging! Zowel over de rug als lengte buiging
Erg blij met dit zadel!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 23:29

Ik zit ook te twijfelen om een AB aan te laten meten. Ik heb al een afspraak staan met Hulsebos. Maar met wat speurwerk lees en hoor ik best wel slechte dingen. En aangezien het toch een hoop centjes zijn en ik voorzichtig ben met paardlief begin ik toch te twijfelen. Vind het wel erg jammer dat het met al die zadels zo lang duurt. Aangezien ik nu helemaal geen zadel heb en die van mij flink gaat stuiteren als hij even niks doet

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 12:26

Die slechte dingen kan je over iedere zadelmaker vinden... Ook over AB.

drunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 14:23

KarinvdM schreef:
Die slechte dingen kan je over iedere zadelmaker vinden... Ook over AB.

Ja als je daar op af moet gaan kun je eigenlijk nergens meer terecht haha!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 19:12

Damelza schreef:
Ik zit ook te twijfelen om een AB aan te laten meten. Ik heb al een afspraak staan met Hulsebos. Maar met wat speurwerk lees en hoor ik best wel slechte dingen. En aangezien het toch een hoop centjes zijn en ik voorzichtig ben met paardlief begin ik toch te twijfelen. Vind het wel erg jammer dat het met al die zadels zo lang duurt. Aangezien ik nu helemaal geen zadel heb en die van mij flink gaat stuiteren als hij even niks doet

alles goed is en door gaat heb mijn over 2 maanden dus dat hoop maar. Maar je kan leenzadel aan arno vragen tot je dan je zadel heb van hem en dan kan je toch rijden.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 19:32

Er zit ook verschil in de 1 heeft veel klachten en de ander niet