Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Disconto_AF

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 11:00

Sterkte!!

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 12:02

Woehoeh zojuist mijn eerste lemieux gekocht, de Chili red voor op mijn Fries

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 12:42

Veel sterkte met het verlies van je paard Farjen!..

Friezenkind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 14:49

Heel veel sterkt Farjen!

Vandaag de red chili binnen gekregen, heb zo veel goede dingen over de dekjes gelezen. Ben ni zo benieuwd hoe hij met rijden is en hoe hij gaat staan!
Hij voelt iig super zacht.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 15:33

Oooh Farjen ik zag het al op instagram, veel sterkte!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 17:37

Wow Farjen onwijs veel sterkte toegewenst. Ik weet nog zo goed dat ik hem toen bij jordy op de foto heb gezet voor de verkoop. Nogmaals erg veel sterkte :knuffel:

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 17:40

Sterkte Farjen, ik zag het al op Instagram.

Hier heb ik ook wat dekjes op marktplaats staan wegens een blessure. Paard is nu vooral een dure grasmaaier. :+
Mocht iemand nog een zwarte cotton zoeken of een zwarte onderlegger..

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 17:49

Friezenkind schreef:
Heel veel sterkt Farjen!

Vandaag de red chili binnen gekregen, heb zo veel goede dingen over de dekjes gelezen. Ben ni zo benieuwd hoe hij met rijden is en hoe hij gaat staan!
Hij voelt iig super zacht.

Waar heb je deze gekocht? :)

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 19:12

*\o/* Ik heb 2 lemieux dekjes gekocht voor 75 euro dus echt een koopje. De musk en de French rosé

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 12:16

Horseloverl schreef:
*\o/* Ik heb 2 lemieux dekjes gekocht voor 75 euro dus echt een koopje. De musk en de French rosé

Ooh dat is een fijne prijs voor 2 dekjes!

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 21:47

Voor de geïnteresseerden, zie dat er een olive dressuur op marktplaats staat

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 06:19

Ook een mustard op fb maar vind hem te duur ze had al b9d van 75,-

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 18:00

Als t goed is komt morgen mn blackcurrant binnen *\o/*

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 22:10

Rianne1807 schreef:
Als t goed is komt morgen mn blackcurrant binnen *\o/*

Bij mij de Azure *\o/*

ElenaVphoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 21:50

Ikke wil aan m'n lemieux collectie beginnen maar sta voor een probleem, de loire collectie is mijn favoriet en die vind ik nergens in maat S/M voor mijn C-pony. :(
Zijn hier mensen die de L gebruiken voor een C-pony en past dat?
Voor alle duidelijkheid, het zijn de dressuur dekjes die ik moet hebben.

Emperor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 22:02

Heeft iemand hier ook het probleem dat de LeMieux dekjes piepen/kraken onder het zadel?

Helaas is dat bij mij het geval.. Het zweetblad van mijn zadel komt voor een gedeelte over het nepleer aan de onderkant en ik denk dat dat het krakend geluid veroorzaakt. Ik hoopte dat dit na een wasbeurt over zou gaan, maar dat is ook niet het geval. :n Echt ontzettend jammer, de pasvorm vindt ik juist super!

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 22:12

Emperor schreef:
Heeft iemand hier ook het probleem dat de LeMieux dekjes piepen/kraken onder het zadel?

Helaas is dat bij mij het geval.. Het zweetblad van mijn zadel komt voor een gedeelte over het nepleer aan de onderkant en ik denk dat dat het krakend geluid veroorzaakt. Ik hoopte dat dit na een wasbeurt over zou gaan, maar dat is ook niet het geval. :n Echt ontzettend jammer, de pasvorm vindt ik juist super!

Geen last van. Zijn het niet je laarzen tegen het zweetblad die dat geluid maken?

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 08:32

Even met wat talkpoeder de schurende delen inpoederen /strijken en kijken of dat het oplost. Ik had het krakende met m’n beugelriem en zweetblad. Om gek van te worden

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 10:22

Emperor schreef:

Ja ik heb dat bij mn loire dekje dat het nepleer aan de onderkant bij de singel zeg maar heel erg piept met mn laarzen....

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 12:45

Emperor schreef:

Met een nieuw dekje heb ik dat wel, of als ik mijn zadel aan de onderkant heb ingevet. Als je er dan even over heen wrijft met je hand of een doek is het meestal wel weer klaar....

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 13:12

Mijn Azure is binnen. Wat een mooi zomers fris kleurtje <3

Emperor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 15:21

annikavolder schreef:
Emperor schreef:

Ja ik heb dat bij mn loire dekje dat het nepleer aan de onderkant bij de singel zeg maar heel erg piept met mn laarzen....

Wat heb je hieraan gedaan?

Het is in ieder geval niet de combinatie van mijn laarzen en zadel, want met andere dekjes heb ik geen last van het geluid. Misschien is het nog nieuwigheid..

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 15:23

Wat ontzettend handig dit topic. Ik ben ook helemaal LeMieux-fan en heb al een hele berg in mijn kast liggen (zal binnenkort eens een foto maken).

Heeft iemand ervaring met de Carbon Mesh dekjes? Wat is het verschil met de andere? Of enkel hoe het eruit ziet?

En ben ik de enige waarbij de Loire versie gaat pillen? Ik heb meerdere suede en cotton en die hebben dit niet.

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 15:26

Wiwabalia schreef:
Wat ontzettend handig dit topic. Ik ben ook helemaal LeMieux-fan en heb al een hele berg in mijn kast liggen (zal binnenkort eens een foto maken).

Heeft iemand ervaring met de Carbon Mesh dekjes? Wat is het verschil met de andere? Of enkel hoe het eruit ziet?

En ben ik de enige waarbij de Loire versie gaat pillen? Ik heb meerdere suede en cotton en die hebben dit niet.

Ik ben groot fan van de mesh dekjes! Behalve de witte heb ik alle kleuren. Mijn paard zweet altijd erg door een dikke vacht en met deze dekjes is het een stuk minder. Helaas minder kleur keuze maar geen zeik nat paard meer onder het zadel!
Ik vind ze vergelijkbaar met de cal rei dekjes kwa warmte afvoer

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 15:35

elinedeau95 schreef:
Wiwabalia schreef:

Ik ben groot fan van de mesh dekjes! Behalve de witte heb ik alle kleuren. Mijn paard zweet altijd erg door een dikke vacht en met deze dekjes is het een stuk minder. Helaas minder kleur keuze maar geen zeik nat paard meer onder het zadel!
Ik vind ze vergelijkbaar met de cal rei dekjes kwa warmte afvoer

Oh, dat is wel fijn. Mijn paard kan veel zweten, misschien handig voor warme dagen. Heb er nog niet genoeg.. :')

Ag ja, de één spaart postzegels.. en ik dekjes van LeMieux. Voor de kleurtjes heb ik al een stuk of 10 suéde. *\o/* *\o/*