Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emperor schreef:Heeft iemand hier ook het probleem dat de LeMieux dekjes piepen/kraken onder het zadel?
Helaas is dat bij mij het geval.. Het zweetblad van mijn zadel komt voor een gedeelte over het nepleer aan de onderkant en ik denk dat dat het krakend geluid veroorzaakt. Ik hoopte dat dit na een wasbeurt over zou gaan, maar dat is ook niet het geval.Echt ontzettend jammer, de pasvorm vindt ik juist super!
Emperor schreef:Heeft iemand hier ook het probleem dat de LeMieux dekjes piepen/kraken onder het zadel?
Helaas is dat bij mij het geval.. Het zweetblad van mijn zadel komt voor een gedeelte over het nepleer aan de onderkant en ik denk dat dat het krakend geluid veroorzaakt. Ik hoopte dat dit na een wasbeurt over zou gaan, maar dat is ook niet het geval.Echt ontzettend jammer, de pasvorm vindt ik juist super!
annikavolder schreef:Emperor schreef:Heeft iemand hier ook het probleem dat de LeMieux dekjes piepen/kraken onder het zadel?
Ja ik heb dat bij mn loire dekje dat het nepleer aan de onderkant bij de singel zeg maar heel erg piept met mn laarzen....
Wiwabalia schreef:Wat ontzettend handig dit topic. Ik ben ook helemaal LeMieux-fan en heb al een hele berg in mijn kast liggen (zal binnenkort eens een foto maken).
Heeft iemand ervaring met de Carbon Mesh dekjes? Wat is het verschil met de andere? Of enkel hoe het eruit ziet?
En ben ik de enige waarbij de Loire versie gaat pillen? Ik heb meerdere suede en cotton en die hebben dit niet.
elinedeau95 schreef:Wiwabalia schreef:Wat ontzettend handig dit topic. Ik ben ook helemaal LeMieux-fan en heb al een hele berg in mijn kast liggen (zal binnenkort eens een foto maken).
Heeft iemand ervaring met de Carbon Mesh dekjes? Wat is het verschil met de andere? Of enkel hoe het eruit ziet?
En ben ik de enige waarbij de Loire versie gaat pillen? Ik heb meerdere suede en cotton en die hebben dit niet.
Ik ben groot fan van de mesh dekjes! Behalve de witte heb ik alle kleuren. Mijn paard zweet altijd erg door een dikke vacht en met deze dekjes is het een stuk minder. Helaas minder kleur keuze maar geen zeik nat paard meer onder het zadel!
Ik vind ze vergelijkbaar met de cal rei dekjes kwa warmte afvoer