Iriscope schreef:Kramer verstuurt gewoon naar Nederland, moet je even naar kramer.nl gaan.
Bedankt! Mooie spullen besteld en nu ook het Kramer boek in huis

Elke keer als Petrol langskomt zie ik die leuke jeansrijbroek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wyana schreef:Ik heb vandaag de ice blue pearl die ik tweedehands voor een mooie prijs heb kunnen overnemen opgehaald in het postpunt en ben er super blij mee, het is nog helemaal als nieuw. En na lang denken hoe ik mijn dekjes netjes kan opbergen heb ik eindelijk een oplossing gevonden, ik heb een kledingrek gekocht met broekhanger kapstokken en nu hangen ze allemaal netjes samen
[ [url=m/MaacSG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uoisUo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pattypaard schreef:maessie schreef:Pattypaard, het is al meerdere keren gezegd, maar via de mail als je vip bent
Apart! Ik ben VIP maar heb er geen mails over ontvangen en ook niets bij mijn account staan om te pre orderen zoals vorig jaar toen kon.
Ik ga ze eens mailen. Bedankt!
wyana schreef:Hier nog wat close up foto's van mijn ice blue pearl dekje die ik gisteren heb opgehaald.
En mijn zadelkamer begint ingericht te geraken[ [url=m/TW79iO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SurOhF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hUQdOb.jpg]Afbeelding[/url] ]
its_daantjee schreef:hoi! stille meelezer hier, ik wil toch ook wel erg graag een ES dekje voor mijn merrie![]()
zijn er hier mensen die toevallig ook een eskadron in DL hebben en eens voor mij willen vergelijken of ES veel groter valt?
ik heb nu namelijk lemieux in full dressuur, maar deze valt veel groter dan mijn eskadrons (en verzuipt pony er dus een beetje in). valt ES vergelijkbaar? dan zou ik moeten overwegen om een cob maat aan te schaffen. of zit ook hier weer veel verschil in?