Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
2005 schreef:Heeft iemand een voorbeeld van een AB zadel op een paard met korte rug en met dunne kussens achter? Volgens mij maakt hij dat helemaal niet. Zie altijd de standaard modellen met extreem dikke kussens.
Tooske schreef:[HAR] Arno Brandt zadel
Onderaan deze bladzijde(blz 3 van dit topic) staat een foto van mijn zadel.
Zag dat hij deze zomer alweer 4 jaar oud is.
Maar alleen het eerste jaar intensief gebruikt tussendoor een jaar niet toen heeft mijn merrie een veulentje gekregen.
En het laatste half jaar alleen maar bosritjes 1 a 2 keer per week.
En ga binnenkort helemaal stoppen met het rijden van mijn merrie. Ik berg hem dan netjes op tot over 2 jaar dan komt mijn jaarling uit de opfok en hoop ik dat hij op hem gaat passen zo niet ruil ik hem in.
Hij ziet er nu nog erg netjes uit.
callass schreef:Ik heb ook een sb besteld met lakbies en steentjes op de lepel. Hij zou nog een leenzadel brengen omdat hij niks passend had op mijn paard weet iemand of je daar een nieuwe afspraak voor moet maken of zou hij zelf contact opnemen?
maikeltje schreef:valerie2012 schreef:vandaag me paard weer gereden maar me eigen zadel zit echt voor geen meter echt jammer dat zo lang duurt tot me zadel klaar is. Hoop echt dat me zadel wel klaar is met wanneer die zij.
Heb je geen leenzadel gekregen?