Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iloveyoujorg schreef:helemaal blij met mijn nieuwe hoofdstel,
http://www.agradi.nl/rambo-micklem-mult ... k-pony.htm
Rambo micklem multi bridle
Liesje89 schreef:Ik heb vandaag een nieuwe rijbroek besteld! Wilde al heel lang een jeans rijbroek, en nu heb ik er eindelijk eentje gevonden die ik mooi vind en ook nog lekker betaalbaar!
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Hopelijk past ie, en is hij er snel. Toen ik bestelde stond er namelijk dat hij direct leverbaar was, en nu staat er binnen 2 tot 10 werkdagenMisschien had ik net de laatste..
BenteMaxime schreef:Mooi hoofdstel iloveyoujorg!
Morgen ga ik naar Nieuwegein naar een grote paardenwinkel. En ookal heb ik helemaal geen geld om iets te kopen, jullie zien hier morgen vast wel iets verschijnen
Liesje89 schreef:Ik heb vandaag een nieuwe rijbroek besteld! Wilde al heel lang een jeans rijbroek, en nu heb ik er eindelijk eentje gevonden die ik mooi vind en ook nog lekker betaalbaar!
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Hopelijk past ie, en is hij er snel. Toen ik bestelde stond er namelijk dat hij direct leverbaar was, en nu staat er binnen 2 tot 10 werkdagenMisschien had ik net de laatste..
Heleennn schreef:Snap niet dat mensen zoveel geld willen neerleggen voor die dekjes van ScapaLeuke dekjes maar waarom zo duur?! Is het zo'n goede kwaliteit? Of betaal je, zoals ik dacht, echt meer voor dat logotje dat er op staat?