Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Damelza schreef:KB12 schreef:Ik twijfel dus echt al eeuwen over de golden brass. Ik heb een schwarzwalder fuchs en twijfel dan of de kleur wel zo mooi staat.
foto?
KB12 schreef:[ [url=m/U0jTLn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GGgENr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/01GAsc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op een foto zit wat bloed op zijn achterbenen. Niks ernstigs, maar hier was hij net zijn ballen verloren. Hij is inmiddels een stuk groter en steviger geworden. Ik vind dekjes kiezen toch altijd een beetje moeilijk voor hem. Heb ik natuurlijk inmiddels wel een hele berg ps en es maar niet alles staat even mooi.
_Bootsie schreef:Iemand al het Evening Haze shirt bij het Golden Olive dekje gedaan? En heeft hier misschien een foto van? Heb nog niks wat bij Golden Olive past en de kleur lijkt hetzelfde
Maanlicht schreef:KB12 schreef:[ [url=m/U0jTLn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op een foto zit wat bloed op zijn achterbenen. Niks ernstigs, maar hier was hij net zijn ballen verloren. Hij is inmiddels een stuk groter en steviger geworden. Ik vind dekjes kiezen toch altijd een beetje moeilijk voor hem. Heb ik natuurlijk inmiddels wel een hele berg ps en es maar niet alles staat even mooi.
Ik denk dat de Bronze Gold fantastisch staat. Welke dekjes heb je?
Kimley schreef:_Bootsie schreef:Iemand al het Evening Haze shirt bij het Golden Olive dekje gedaan? En heeft hier misschien een foto van? Heb nog niks wat bij Golden Olive past en de kleur lijkt hetzelfde
Even naar boven scrollen.. daar staan meerdere vergelijkingsfoto's met de golden olive
KB12 schreef:[ [url=m/U0jTLn.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Bootsie schreef:Kimley schreef:
Even naar boven scrollen.. daar staan meerdere vergelijkingsfoto's met de golden olive
Farjen schreef:KB12 schreef:[ [url=m/U0jTLn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knap paard maar moeilijke kleur inderdaadIk heb wel een voorbeeld op 2 soorten vos:
[ [url=m/iuI6z9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nWChV5.png]Afbeelding[/url] ]
Maar de jouwe is nog een stuk donkerder. Ik denk dat het wel mooi gaat staan!
Sowieso heb ik een beetje een haat liefde relatie met mijn golden brass, soms wil ik hem verkopen maar als ik hem dan gebruik vind ik hem weer zo chique
_Lorette_ schreef:Na jullie tips toch Pikeur sky blue gekocht voor bij de Clear blue. 2 maten te groot, maar voor die prijs mag het de pret niet drukken.
Kunnen we ook een petitie starten om de Bianca/Bonnie baselayers terug te krijgen?