Waar past deze kleur eigenlijk niét op?

Ik heb nog een suède navy toegekregen, die moet ik nog passen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sorriso schreef:Dankjewel neile en DenieesB!
@DenieesB; ik was er ook een beetje huiverig voor, roze op vos. Maar op basis van die promotiefoto met dat drieluik van de drie kleuren waarbij de vos rechts stond, ben ik toch overstag gegaan.
Hier nog een plaatje hoe hij er binnen uitziet.
[ [url=m/s8Y6ln.jpg]Afbeelding[/url] ]
DenieesB schreef:Sorriso schreef:Dankjewel neile en DenieesB!
@DenieesB; ik was er ook een beetje huiverig voor, roze op vos. Maar op basis van die promotiefoto met dat drieluik van de drie kleuren waarbij de vos rechts stond, ben ik toch overstag gegaan.
Hier nog een plaatje hoe hij er binnen uitziet.
[ [url=m/s8Y6ln.jpg]Afbeelding[/url] ]
I did a thing..
Musk is als het goed is binnenkort naar mij onderweg
DenieesB schreef:DenieesB schreef:I did a thing..
Musk is als het goed is binnenkort naar mij onderweg
Net voor m’n neus weggekaapt
Edit: nu wil ik hem natuurlijk wel gewoon hebben... Weet iemand waar nu 25% korting is op LM?
Hypostore is 20% daar is ie nu €55 anders haal ik hem daar
Ellen_ov schreef:Er was hier even geleden iemand die tipte dat het nieuwe shirt van de ‘quur’ van ej, waarschijnlijk goed past bij de peacock, en inderdaad! Hij past heel leuk qua kleur. Ik ben niet zo van de shirts, liever polo oid maar het v-halsje is geinig en het shirt zit mooi. Ej heeft nu ook btw korting dus kost het momenteel ook absoluut niet veel.
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... 22566.html
Nog geen foto te paard, kan voor gezorgd worden
Ohja! Kleur green moet je dan selecteren.
Farjen schreef:Ik denk dat ik een heleboel dekjes ga verkopen wegens inslapen van mijn ene paard..
Wat zouden jullie geven voor dekjes die misschien 3 keer zijn gebruikt? Zoals oa sorbet, plum, ...
Farjen schreef:Bedankt voor de steun!Het was onverwacht en ik besef het nog niet helemaal..
Ik ben zelf ook zo iemand die enkel met korting koopt, dus het is niet de bedoeling om er winst op te gaan maken en 100 euro voor een dekje te vragenMaar als je er maar 25 euro voor kunt krijgen, blijven ze maar lekker liggen
![]()
Ik ga deze week door mijn stapel gaan en een selectie maken!