PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Devic

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 11:42

Ik heb voorheen ook nooit problemen gehad met dpd. Ik vond het zelfs wel fijn omdat je normaal gezien juist heel goed kan zien waar je pakket is en wanneer je het kan verwachten.

Ik snap dat Ruitergoed hier niets aan kan doen hoor. Ik wacht het gewoon nog maar even af dan.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 12:04

Ik krijg as we speak ineens een update dat DPD vanmiddag komt leveren.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 12:14

Ach dpd.. vreselijk..
Rijden gewoon door terwijl je neerzet toestemming hebt gegeven. Of komen helemaal niet. Vind ruitergoed heel fijn maar het zou zo veel beter zijn als ze met post NL gingen verzenden :n

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 15:27

Ik heb zo’n rare situatie. Ik heb de zwarte velvet van iemand over kunnen nemen, incl bandages. Maar toen het pakketje gearriveerd was, zat alleen het dekje erin. De verkoper bleef maar volhouden dat ze de bandages er echt in had gedaan, maar dat ze wel evt iets terug wilde storten. Aangezien het een ‘bekend’ persoon is, (model van PS) dacht ik dat zij wel betrouwbaar is. Want ik koop bijna nooit iets tweedehands. De doos was geheel onbeschadigd en had ik daarom eigenlijk direct weggegooid, niet over nagedacht verder. Nu wilde ze perse een foto van de doos en gaf de schuld aan mij, terwijl de doos onbeschadigd was. Na heel veel moeite wilde ze toch wel weer wat terug storten. Maar ik heb het nog niet terug gestort gekregen.
Bandages zijn foetsie en ik betaal veel geld voor alleen een dekje.. :( Dit is dus de reden waarom ik nooit iets tweedehands koop

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 15:34

Mylene_vw schreef:
Ik heb zo’n rare situatie. Ik heb de zwarte velvet van iemand over kunnen nemen, incl bandages. Maar toen het pakketje gearriveerd was, zat alleen het dekje erin. De verkoper bleef maar volhouden dat ze de bandages er echt in had gedaan, maar dat ze wel evt iets terug wilde storten. Aangezien het een ‘bekend’ persoon is, (model van PS) dacht ik dat zij wel betrouwbaar is. Want ik koop bijna nooit iets tweedehands. De doos was geheel onbeschadigd en had ik daarom eigenlijk direct weggegooid, niet over nagedacht verder. Nu wilde ze perse een foto van de doos en gaf de schuld aan mij, terwijl de doos onbeschadigd was. Na heel veel moeite wilde ze toch wel weer wat terug storten. Maar ik heb het nog niet terug gestort gekregen.
Bandages zijn foetsie en ik betaal veel geld voor alleen een dekje.. :( Dit is dus de reden waarom ik nooit iets tweedehands koop

Hmm.. weet je wel zeker dat ze echt wel is wie ze zegt dat ze is?

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 15:43

maaike5581 schreef:
Mylene_vw schreef:

Jaa! Ze had het niet eens gevraagd, maar zocht bij toeval haar naam via instagram op

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:34

Mylene_vw schreef:
maaike5581 schreef:

Jaa! Ze had het niet eens gevraagd, maar zocht bij toeval haar naam via instagram op

Dat zegt nog steeds niets, ze kan zich onder die naam op marktplaats of facebook voordoen natuurlijk. Wel een hele rare situatie, lijkt me niet dat die bandages opeens zijn verdwenen.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:41

Is het pakket gewogen? Bij PostNL staat volgens mij het gewicht op het verzendbewijs. Aan de hand daarvan zou je één en ander kunnen controleren (mits je het verpakkingsmateriaal nog hebt waarin het is gekomen). Zulke dingen zijn vervelend!
Ik heb ook eens aangegeven dat ik een item van mijn bestelling niet had ontvangen. Ik moet even diep graven in mijn geheugen om me te herinneren wat het was, maar wel iets voor de ruitersport. Of ik er even een foto van wilde maken... :+ Van lucht of zo? Hoe bewijs ik dat iets er niet is? Het kwam wel goed gelukkig. Voor de verkoper kan dit ook heel lastig zijn, zeker als je ervan overtuigd bent dat je het wel hebt opgestuurd.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:45

Balen altijd als het met tweedehands kopen niet goed loopt! Ook zo zonde voor de mensen die wel eerlijk zijn.

Scarlet *\o/*
Afbeelding

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:46

x_Milou schreef:
Balen altijd als het met tweedehands kopen niet goed loopt! Ook zo zonde voor de mensen die wel eerlijk zijn.

Scarlet *\o/*
[ [url=m/EPTZiI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw die staat prachtig! Lekker fris!

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:47

Jeetje wat mega balen..

Afbeelding

Hier ook scarlett vandaag <3

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:55

Ik wil ook lekker in het zonnetje rijden .. :-(

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 17:20

Mijn PSoS verzameling loopt een beetje uit de hand :')
Petrol en sea in pre order..

Afbeelding

Afbeelding

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 17:25

Echt een mooie frisse kleur vind ik het idd! Collectie hierboven is ook errrrrg mooi, vind de Light Blue ook echt een leuke kleur

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 17:29

maaike5581 schreef:

[ [url=m/mJE5eu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6oH7K2.jpg]Afbeelding[/url] ]

ik had heel veel tegen de pink maar hoe meer ik hem zie hoe leuker ik hem vind worden :D. lijkt hij kwa kleur nu heel veel op de pink pearl van ES?

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 17:36

kimwilliam schreef:
maaike5581 schreef:

[ [url=m/mJE5eu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6oH7K2.jpg]Afbeelding[/url] ]

ik had heel veel tegen de pink maar hoe meer ik hem zie hoe leuker ik hem vind worden :D. lijkt hij kwa kleur nu heel veel op de pink pearl van ES?

Ik heb de pink pearl nog niet in het echt gezien dus dat durf ik echt niet te zeggen.
Links onder staat hij. Kappen zijn van Harry horse.

Afbeelding

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 17:59

Mylene_vw schreef:

Ze heeft het eindelijk overgemaakt! :o

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 18:06

Ik heb de Ruffle Petrol ook gepreordend! Kon het niet laten, echt onze lievelingskleur. Hoop dat de kleur iets afwijkt van de ES emerald :o
Denk ook dat deze weer snel uitverkocht zal zijn

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-21 18:11

Mooi die scarletts in het zonnetje! <3

Mooie collectie maaike :D

Ik wil mn dekjes ook gebruiken maar gebruik nu even eskadron omdat ze zo verharen _O- geen zin om ze uit te borstelen :=

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 18:43

Matheno schreef:
Lotte_Wessel schreef:
Vraag me wel af wanneer ES komt met een nieuwe drop. Dacht deze week (salaris week maart) maar gezien we eigenlijk geen advertenties voorbij hebben zien komen vraag ik het me af. Misschien volgende maand?

Volgens mij wel echt deze maand nog. Ben erg benieuwd..

Ik heb ook het vermoeden dat er niets komt, hopelijk april? Ik denk dat ze de aanvulling van oa champagne betiteld hebben als nieuwe release. Ik ben echt heel benieuwd naar de nieuwe kleuren en dan met name de gele. Ik neig nu meer naar de gele monogram van ps met de donkere rand. Maar misschien vind ik de witte rand wel ineens heel mooi

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 19:13

hoi! stille meelezer hier, ik wil toch ook wel erg graag een ES dekje voor mijn merrie :+

zijn er hier mensen die toevallig ook een eskadron in DL hebben en eens voor mij willen vergelijken of ES veel groter valt?

ik heb nu namelijk lemieux in full dressuur, maar deze valt veel groter dan mijn eskadrons (en verzuipt pony er dus een beetje in). valt ES vergelijkbaar? dan zou ik moeten overwegen om een cob maat aan te schaffen. of zit ook hier weer veel verschil in?

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 19:35

Ik kan morgen wel een foto maken van een eskadron op een es stockholm :)

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 19:45

Ik heb 1 Eskadron maar geen ES wel PSoS.

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 20:26

Hier de parisian gebruikt vandaag <3
Afbeelding
Afbeelding

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 20:35

Petrol en Sea ruffle:

Afbeelding

Afbeelding