Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mylene_vw schreef:Ik heb zo’n rare situatie. Ik heb de zwarte velvet van iemand over kunnen nemen, incl bandages. Maar toen het pakketje gearriveerd was, zat alleen het dekje erin. De verkoper bleef maar volhouden dat ze de bandages er echt in had gedaan, maar dat ze wel evt iets terug wilde storten. Aangezien het een ‘bekend’ persoon is, (model van PS) dacht ik dat zij wel betrouwbaar is. Want ik koop bijna nooit iets tweedehands. De doos was geheel onbeschadigd en had ik daarom eigenlijk direct weggegooid, niet over nagedacht verder. Nu wilde ze perse een foto van de doos en gaf de schuld aan mij, terwijl de doos onbeschadigd was. Na heel veel moeite wilde ze toch wel weer wat terug storten. Maar ik heb het nog niet terug gestort gekregen.
Bandages zijn foetsie en ik betaal veel geld voor alleen een dekje..Dit is dus de reden waarom ik nooit iets tweedehands koop
maaike5581 schreef:Mylene_vw schreef:Ik heb zo’n rare situatie. Ik heb de zwarte velvet van iemand over kunnen nemen, incl bandages. Maar toen het pakketje gearriveerd was, zat alleen het dekje erin. De verkoper bleef maar volhouden dat ze de bandages er echt in had gedaan, maar dat ze wel evt iets terug wilde storten. Aangezien het een ‘bekend’ persoon is, (model van PS) dacht ik dat zij wel betrouwbaar is. Want ik koop bijna nooit iets tweedehands. De doos was geheel onbeschadigd en had ik daarom eigenlijk direct weggegooid, niet over nagedacht verder. Nu wilde ze perse een foto van de doos en gaf de schuld aan mij, terwijl de doos onbeschadigd was. Na heel veel moeite wilde ze toch wel weer wat terug storten. Maar ik heb het nog niet terug gestort gekregen.
Bandages zijn foetsie en ik betaal veel geld voor alleen een dekje..Dit is dus de reden waarom ik nooit iets tweedehands koop
Hmm.. weet je wel zeker dat ze echt wel is wie ze zegt dat ze is?
Mylene_vw schreef:maaike5581 schreef:Hmm.. weet je wel zeker dat ze echt wel is wie ze zegt dat ze is?
Jaa! Ze had het niet eens gevraagd, maar zocht bij toeval haar naam via instagram op
maaike5581 schreef:Mijn PSoS verzameling loopt een beetje uit de hand![]()
Petrol en sea in pre order..
[ [url=m/mJE5eu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6oH7K2.jpg]Afbeelding[/url] ]
kimwilliam schreef:maaike5581 schreef:Mijn PSoS verzameling loopt een beetje uit de hand![]()
Petrol en sea in pre order..
[ [url=m/mJE5eu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6oH7K2.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik had heel veel tegen de pink maar hoe meer ik hem zie hoe leuker ik hem vind worden. lijkt hij kwa kleur nu heel veel op de pink pearl van ES?
Mylene_vw schreef:Ik heb zo’n rare situatie. Ik heb de zwarte velvet van iemand over kunnen nemen, incl bandages. Maar toen het pakketje gearriveerd was, zat alleen het dekje erin. De verkoper bleef maar volhouden dat ze de bandages er echt in had gedaan, maar dat ze wel evt iets terug wilde storten. Aangezien het een ‘bekend’ persoon is, (model van PS) dacht ik dat zij wel betrouwbaar is. Want ik koop bijna nooit iets tweedehands. De doos was geheel onbeschadigd en had ik daarom eigenlijk direct weggegooid, niet over nagedacht verder. Nu wilde ze perse een foto van de doos en gaf de schuld aan mij, terwijl de doos onbeschadigd was. Na heel veel moeite wilde ze toch wel weer wat terug storten. Maar ik heb het nog niet terug gestort gekregen.
Matheno schreef:Lotte_Wessel schreef:Vraag me wel af wanneer ES komt met een nieuwe drop. Dacht deze week (salaris week maart) maar gezien we eigenlijk geen advertenties voorbij hebben zien komen vraag ik het me af. Misschien volgende maand?
Volgens mij wel echt deze maand nog. Ben erg benieuwd..