Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendy1987 schreef:Ik vind bij de vision space van kramer ook echt de neusriem heel ruim vallen. Ze heeft altijd full, prima. Maar deze full zit op het strakste gaatje zelfs nog echt prima los.. ondanks bontje er zelfs nog onder..
lnvdh schreef:prachtig hoofdstel maar mijn paard heeft een enorme bos met manen ben bang dat die in de riempjes vast gaan zitten bovenop? Ik hoor ook dat je met dit type hoofdstel geen wedstrijden mag rijden. niet dat ik die ambitie heb maar mijn dochter mogelijk wel.. We gaan verder op zoek..
Glenda schreef:lnvdh schreef:prachtig hoofdstel maar mijn paard heeft een enorme bos met manen ben bang dat die in de riempjes vast gaan zitten bovenop? Ik hoor ook dat je met dit type hoofdstel geen wedstrijden mag rijden. niet dat ik die ambitie heb maar mijn dochter mogelijk wel.. We gaan verder op zoek..
Oh is dat zo? Ik vond het ook een mooi hoofstel mocht het met de Micklem niet lukken..
Maar dan neem ik de vision zeker niet.
Sanne96 schreef:Kan iemand mij helpen? Ik ben opzoek naar een hoofdstel dat niet veel druk achter de oren geeft. Nu zag ik de Dyon difference. Nu ben ik benieuwd of daar ook een soort namaak versie van is, aangezien ik hem best prijzig vind om te proberen. Voorkeur voor bruin
Iriscope schreef:Ik heb super ervaringen met Schockemohle's service. Mijn paard was op de teugels gaan staan en had de neusriem gebroken. Ik heb kosteloos een nieuwe neusriem gekregen inclusief de verzendkosten helemaal naar Namibie. Ze hebben ook expres post gebruikt, ik had de neusriem echt onwijs snel!