Helemaal blij, setje is compleet

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
linda2008 schreef:Mijn (revaliderende, onbespierde) knappe pony mocht vandaag voor het eerst weer even onder het zadel wat pasjes zetten...![]()
ik weet niet of ik de PS vorm heel mooi vind passen gezien zij nauwelijks schoft heeft... maar de kleur (Sage) vind ik wel echt onwijs gaaf staan![]()
[ [url=m/kCa8j3.jpg]Afbeelding[/url] ]
V_Naomi schreef:linda2008 schreef:Mijn (revaliderende, onbespierde) knappe pony mocht vandaag voor het eerst weer even onder het zadel wat pasjes zetten...![]()
ik weet niet of ik de PS vorm heel mooi vind passen gezien zij nauwelijks schoft heeft... maar de kleur (Sage) vind ik wel echt onwijs gaaf staan![]()
[ [url=m/kCa8j3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeh de sage, blijft toch ook op mijn verlanglijstje staan, staat hem wel erg knap! Coole fjord ook van kleurwat de pasvorm betreft vind ik misschien dat het door de hoge schoft vorm nu lijkt alsof er wel erg 'veel' onderlegger en zadel op het 'paardje' ligt zeg maar, klinkt dat logisch of sla ik wartaal uit?
![]()
Citaat:Nee hoor, mee eens! Ik moet eigenlijk eens zien hoe het er uit ziet met rijden. Maar ik vrees dat ES beter ligt
Lindor92 schreef:Heb de Sage binnen! Is wel echt heel ander materiaal dan eskadron!
Heb Olive setje van eskadron verkocht. Dat ging gelukkig erg snel. Van de mint kom ik niet af.
Ben benieuwd hoe die op paard staat en ligt.
[ [url=m/07XgpJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
V_Naomi schreef:Citaat:Nee hoor, mee eens! Ik moet eigenlijk eens zien hoe het er uit ziet met rijden. Maar ik vrees dat ES beter ligt
Het is niet dat het misstaat ofzo hoor! Ziet er gewoon schattig uit zozal idd ook een ander zicht zijn als je erop zit. Btw, (lief bedoeld) kan vertekenen door de foto, maar kan het zijn dat je zadel een tikkeltje ver naar voor ligt? Het lijkt alsof de schouder eronder verstopt zit zeg maar.
linda2008 schreef:V_Naomi schreef:
Het is niet dat het misstaat ofzo hoor! Ziet er gewoon schattig uit zozal idd ook een ander zicht zijn als je erop zit. Btw, (lief bedoeld) kan vertekenen door de foto, maar kan het zijn dat je zadel een tikkeltje ver naar voor ligt? Het lijkt alsof de schouder eronder verstopt zit zeg maar.
Nee die ligt wel goed, ben ik zeker van. maar het viel mij met opzadelen ook al op... (dus nog 3x opnieuw opgelegd) ik denk dat dat ook komt door het dekje... lijkt wat te vertekenen. Ik ga morgen een ES pakken en proberen een zelfde foto te maken. Eens zien hoe dat toont