@Pmarena, gaan het dan ook aluminium beugels zijn die binnen komen met korf? Wordt Belgie ook bevoorraad?

Voor wie interesse heeft, ik heb nog een prachtige bijna ongebruikte Arizona rose te koop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariett schreef:Ah zo jaloers op jullie Tirza![]()
Zo'n prachtig zadel, haha. Zit ook lekker denk ik?
Zinzi_jewel schreef:Ja eindelijk na hele lange twijfel en veel zadels geprobeerd te hebben .
Is dit wat ik zocht .
Heb m'n boomzadel te koop gezet !
En zoek er dan een goedkoop maar ook passend boomzadel bij , voor als ik wel competitie wil rijden ...
En een niet Engels zadel niet toegestaan is ...
Vindt het zonde om een duur zadel te laten liggen . Plus dat ze uiteindelijk lekkerder kan bewegen onder een zadel zonder zweetblad .
Het verschil voelde ik al , met een roma en met de quilty
pluche_pluus schreef:Hoi dames, vraag aan de barefoot rijders.
Hoelang zijn jullie en welk maat zadel?
Ik heb broekmaat 38 en een rond paard, twijfel tussen maat 1 of 2 kwam testzadel.
De maat 1 barefoot barrydale was te krap, maar dat is heel ander model dan de Cheyenne die ik nu graag wil proberen.
Oh tevens binnenkort mijn flexee te koop waarschijnlijkzit zooo fijn! Helaas vind mijn paard hem niet lekker zitten
darkadia schreef:pluche_pluus schreef:Hoi dames, vraag aan de barefoot rijders.
Ik heb broekmaat 38 en een rond paard, twijfel tussen maat 1 of 2 kwam testzadel.
De maat 1 barefoot barrydale was te krap, maar dat is heel ander model dan de Cheyenne die ik nu graag wil proberen.
Oh tevens binnenkort mijn flexee te koop waarschijnlijkzit zooo fijn! Helaas vind mijn paard hem niet lekker zitten
Ik heb op Barefoot Lexington, Arizona en Notting Hill maat 1 gereden. Voor mij waren ze alledrie goed, Lexington wel krapste van de drie. Broekmaat 38, en ben 1.70m, maar benen vrij lang in verhouding tot mn lijf. Als je twijfelt en testzadel gaat doen, misschien de JustAdjust bestellen? Is eigenlijk cheyenne, maar dan met optie voor extra wrongen en verstelbare cantle toch? Of wil je perse een leren?
darkadia schreef:Teteltee combineert afspraken inderdaad, waardoor je geen extreem hoge reiskosten hebt. Zelf zit ik in Amsterdam, en wil haar tzt ook nog x laten komen, maar voorlopig ben ik blut XD Iets met n paard en blessures en vakantie...
pluche_pluus schreef:Hoi dames, vraag aan de barefoot rijders.