Maar ik had wel duidelijk aangegeven dat er geen haast bij zat wegens mijn zwangerschap. Uiteindelijk heb ik hem maar gekregen in December 2024

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ajesca123 schreef:Ik twijfel met zon lange levertijd wel of dat handig is bij een paard dat net zadelmak is. Die gaat in training nog zoveel veranderen dat ik mij afvraag of het zadel bij levering dan überhaupt nog past.
Zal ze eens bellen van de week
ivy_power89 schreef:Ik schop even het topic omhoog.
Had vorige week een app gestuurd naar het nummer op de site van Custom zelf, met de vraag of er ook een prijslijst oid is van de zadels (en opties) maar het blijft stil...... dat vind ik dan best jammer, want voordat ik een bedrijf laat langs komen wil ik graag weten op wat voor bedragen ik moet rekenen....
Iemand hier die wel een prijslijst oid heeft?
Of weet waar ik die kan vinden?
Joke65 schreef:Kmbly schreef:Ik heb afgelopen kerst een custom dressuur gekocht, maar heb er weinig mee kunnen rijden doordat mijn paard KS bleek te hebben.
Ik schrik van jouw bericht...
Hoe kan een verkoper van een gerenommeerd product dit niet hebben gezien?
En begin aub niet over röntgen-ogen, als je zo'n exclusief geavanceerd, kostbaar, product verkoopt, verwacht de client alle expertise, toch?
Prijs is er in ieder geval wel naar.
Kmbly schreef:Ik heb afgelopen kerst een custom dressuur gekocht, maar heb er weinig mee kunnen rijden doordat mijn paard KS bleek te hebben.
Joke65 schreef:Ik schrik van jouw bericht...
En begin aub niet over röntgen-ogen, als je zo'n exclusief geavanceerd, kostbaar, product verkoopt, verwacht de client alle expertise, toch?
Joke65 schreef:Kmbly schreef:Ik heb afgelopen kerst een custom dressuur gekocht, maar heb er weinig mee kunnen rijden doordat mijn paard KS bleek te hebben.Joke65 schreef:Ik schrik van jouw bericht...
Ik heb het zadel bij een VZTD aangesloten zadelmaker die het tweedehands had ingekocht.
Tijdens de aankoop was er nog niet bekend dat het paard KS had.
Ik verwijt de zadelmaker dit niet. Ze heeft goede dienst geleverd en ik was erg tevreden.
Het is nu alleen een hele nieuwe situatie helaas.
Reageerde té rudimentair, excuus.
Kmbly schreef:Hai!
Ik zit heeeel erg dubbel.![]()
Iemand die met me sparren kan?
Ik heb afgelopen kerst een custom dressuur gekocht, maar heb er weinig mee kunnen rijden doordat mijn paard KS bleek te hebben.
Nu ben ik het rijden rustig aan het oppakken, maar doe ik dit met mijn springzadel met platte kussens. Hier gaat paardlief goed op merk ik.
Nu ligt m’n custom te verstoffen omdat de revalidatietherapeut niet die ronde kussens op het paard wil. Ivm druk.
Nu twijfel ik dus om hem te verkopen (ook al heb ik er echt maar maximaal 10 keer opgereden en 1500,- uitgegeven te hebben), of om te kijken of de kussens plat kunnen…?
Kmbly schreef:Enig idee wat ik moet denken aan kosten om kussens aan te passen? Dan weet ik of ik daar achteraan ga of toch misschien het zadel te koop zet