Arno Brandt zadel

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Crazy_boon

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 23:40

Heb ook van april tot oktober moeten wachten op mijn zadeltje. Ik ben wel reuze content van het zadel.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 23:41

lovey_ou schreef:
Ligt er een beetje aan waar je woont. Ik heb begin deze week een afspraak gemaakt en bij mij komt ie op 2 april langs :)

oke nou benieuwe heb 1 keer op een arno brand gezeten was van week op iemand anders paard dan wel. En hooren hier veel positief over. En op bokt zag ook positief dingen gestaan.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 23:43

Crazy_boon schreef:
Heb ook van april tot oktober moeten wachten op mijn zadeltje. Ik ben wel reuze content van het zadel.

ja iemand die ken die heb in april krijgt alles goed is heeft volgens mijn moeder 8/9 maanden moetten wachten maar die heeft ok allenmaal dingen bij enzo zo lak en weet ik het allenmaal of maakt dat niet uit voor hoe lang duurt. Of je der veel bij wilt of niet.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 23:45

Priscilla_90 schreef:
de tijd dat je daadwerkelijk je zadel hebt zal wel tussen de 3 4 of 5 maanden zitten

Stalgenoot heeft zadel aan laten meten in eind oktober en heeft het zadel nog steeds niet .

oke ben benieuwte en ga mee maken benieuwte wanneer die komt voor telaten aan meten enzo. Maar ja zie het van zelf wel. Maar bedankt ieder geval.

LisaxSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:39

Ik heb hem ergens in november laten meten ect, en ik zou heb nu binnen 2/3 weken moeten krijgen!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:07

LisaxSilvano schreef:
Ik heb hem ergens in november laten meten ect, en ik zou heb nu binnen 2/3 weken moeten krijgen!

ok ik heb nu afspraak staan hij komt 7 april bij mij. Want dan moet toevallig ook in woerden zijn voor iemand anders. Die krijgt der zadel en mij stal zit daar gelijk naast. en dan komt aanmeten en ga ik kiezen welke ik wil enzo.

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 17:34

Ik kom even binnen vallen ☺. Hier komt arno de 27e voor het eerst om een zadel aan te meten. Nu vind ik dat makali leer heeeeel mooi. Heeft iemand hier ervaring mee of dit mooi blijft word het niet heel glad uiteindelijk? Nog tips waar ik zelf goed op moet letten? Wat is hier de meerprijs van?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:20

Weet iemand toevallig of als je belt je Arno zelf krijgt of iemand die de afspraken regelt? Hij zou namelijk morgen komen, begin van de avond maar heb nog geen tijd gehad. Ik dacht dat ze via de mail aangaven dat je een dag van te voren een tijd kreeg wanneer hij ongeveer zou komen maar heb tot nu toe nog geen mailtje gehad. Heb dus vanmiddag zelf maar even een mailtje gestuurd maar heb tot nu toe geen antwoord. Ik zit morgen gewoon op school dus moet wel weten wanneer die precies komt. Hoop dus dat ik zijn 'assistente' aan de lijn krijg en dat die me dan ongeveer kan zeggen wanneer ik hem kan verwachten :P

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:35

Ik werd een paar dagen van te voren gebeld om een tijd te bevestigen. Hij belt 20 minuten van te voren dat hij er aan komt. Ik zou morge ochtend even bellen naar het huisnummer. Geloof dat je tussen 9 en 12 kan bellen.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:17

Aah het is geregeld! :) hun internet lag er uit of iets dergelijks. Hij komt tussen half 5 en half 6 al hou ik er al rekening mee dat het later word :')

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 15:35

Bij mij was hij redelijk op tijd maar was nog vroeg. Ben benieuwd wat je voor zadel uitkiest. Zelf heb ik de sb met lakbies en swarovski op de lepel gekozen. Hoop dat het gaat passen hij zei meteen al dat word een projectje hoge schoft best lang heel smal.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 19:26

lovey_ou schreef:
Weet iemand toevallig of als je belt je Arno zelf krijgt of iemand die de afspraken regelt? Hij zou namelijk morgen komen, begin van de avond maar heb nog geen tijd gehad. Ik dacht dat ze via de mail aangaven dat je een dag van te voren een tijd kreeg wanneer hij ongeveer zou komen maar heb tot nu toe nog geen mailtje gehad. Heb dus vanmiddag zelf maar even een mailtje gestuurd maar heb tot nu toe geen antwoord. Ik zit morgen gewoon op school dus moet wel weten wanneer die precies komt. Hoop dus dat ik zijn 'assistente' aan de lijn krijg en dat die me dan ongeveer kan zeggen wanneer ik hem kan verwachten :P

bij mijn komt die aan komende maandag. En daar voor komt bij de buren. En daar ga we kijken want waar mijn paard staat kan voor sommigen best lastig zijn. Als niet weet waar is. Maar geloof dat bij mij rond 3 uur ofzo naar mijn stal komt ofzo. Maar was wel blij dat gelijk combineert met mijn hij gaat komt dan zadel aflever ofzo bij de buren. En daarna komt bij mij een nieuwe zadel aanmeten en ik uitkiezen natuurlijk. Maar vond nog snel eigelijk denk dat maar 2/3 weken maar heb moeten wachten voor kwam. Maar ja maakt mijn niet uit hij komt temisten.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 19:48

even een vraag????

wanneer krijg je leen zadel ?? van arno brandt??

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 21:43

Wauw ik had er al op gerekend dat het later zou worden maar dit.. :') Heb 3 uur staan wachten.. Hij had al 2 keer gebeld en zei de laatste keer dat ie tussen 8 en 9 kwam. Om half 9 belde die nog een keer dat ie nog steeds in Sint Maarten was := Ik wist dat ie regelmatig uitloopt maar baalde toch wel flink :\

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 23:03

lovey_ou schreef:
Wauw ik had er al op gerekend dat het later zou worden maar dit.. :') Heb 3 uur staan wachten.. Hij had al 2 keer gebeld en zei de laatste keer dat ie tussen 8 en 9 kwam. Om half 9 belde die nog een keer dat ie nog steeds in Sint Maarten was := Ik wist dat ie regelmatig uitloopt maar baalde toch wel flink :\

wanneer komt die nu dan??

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 10:20

volgende week woensdag

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 15:25

Voor de liefhebbers:
Ik heb een 18 inch zwart dressuurzadel te koop.
type SB
medium boom

(heb eerder gepost over een royal S maar ik had het verkeerde type in m'n hoofd, nagevraagd en het is dus een SB)

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 20:58

lovey_ou schreef:
volgende week woensdag

dan pas waar woon je??? Bij mijn komt die aan komden maandag om op temeten en uit tekiezen.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:06

In Hoorn paard staat in Hem. Hij is zondag ook weer hier in NH maar dan moet ik werken. Hij heeft wel echt in zijn agenda gekeken naar wanneer der plek is. Dus dat ik nu zo snel mogelijk aan de beurt ben geloof ik wel :j

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:12

lovey_ou schreef:
In Hoorn paard staat in Hem. Hij is zondag ook weer hier in NH maar dan moet ik werken. Hij heeft wel echt in zijn agenda gekeken naar wanneer der plek is. Dus dat ik nu zo snel mogelijk aan de beurt ben geloof ik wel :j

Maar heb jij al een brandt zadel?. en wat is der mee dan???. Ik had geluk dat die maandag al in woerden moet zijn dus daarna komt bij mijn. want waar hij moet zijn is perzies bij stal naast mijn stal alleen bij mijn moet nog helen lang laan op zeg maar. Dus is dicht bij elkaar waar moet zijn zeg maar. Anders had denk ik niet zo snel een afspraak gehad om zadel aan temeten. Waar komt die zelf vandaan eigelijk.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:13

Ik zou er een aan laten meten door hem maar hij is dus niet gekomen helaas.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:45

lovey_ou schreef:
Ik zou er een aan laten meten door hem maar hij is dus niet gekomen helaas.

oke dat kan. Wel stom maar hoop voor je dat die dan wel komt. Bij de buren komt zadel brengen van waar mijn paard staart en bij mijn zadel aan meten dus bennieuwe en vooral hoe lang het gaat duren maar ik wil niet veel dingen op een aan als maar lekker en goed zit en beter zit dan me zadel die nu heb.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 12:31

Wat voor prijzen zijn de ab zadels kan dit nergens vinden

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 12:32

Heeft iemand een voorbeeld van een AB zadel op een paard met korte rug en met dunne kussens achter? Volgens mij maakt hij dat helemaal niet. Zie altijd de standaard modellen met extreem dikke kussens.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 17:21

ralphtdw schreef:
Wat voor prijzen zijn de ab zadels kan dit nergens vinden

die ik krijg heb vandaag laten aanmeten. EN uit gekozen rond de 1700 euro maar heb nog singel bij en beugel riemen. Maar ik ga me ander zadel inruilen die nu heb kom ik op de 1400 uit. Maar als hem niet zal inruilen zouwe rond 1900 kwijt geweest zijn.