Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lovey_ou schreef:Ligt er een beetje aan waar je woont. Ik heb begin deze week een afspraak gemaakt en bij mij komt ie op 2 april langs
Crazy_boon schreef:Heb ook van april tot oktober moeten wachten op mijn zadeltje. Ik ben wel reuze content van het zadel.
Priscilla_90 schreef:de tijd dat je daadwerkelijk je zadel hebt zal wel tussen de 3 4 of 5 maanden zitten
Stalgenoot heeft zadel aan laten meten in eind oktober en heeft het zadel nog steeds niet .
LisaxSilvano schreef:Ik heb hem ergens in november laten meten ect, en ik zou heb nu binnen 2/3 weken moeten krijgen!
lovey_ou schreef:Weet iemand toevallig of als je belt je Arno zelf krijgt of iemand die de afspraken regelt? Hij zou namelijk morgen komen, begin van de avond maar heb nog geen tijd gehad. Ik dacht dat ze via de mail aangaven dat je een dag van te voren een tijd kreeg wanneer hij ongeveer zou komen maar heb tot nu toe nog geen mailtje gehad. Heb dus vanmiddag zelf maar even een mailtje gestuurd maar heb tot nu toe geen antwoord. Ik zit morgen gewoon op school dus moet wel weten wanneer die precies komt. Hoop dus dat ik zijn 'assistente' aan de lijn krijg en dat die me dan ongeveer kan zeggen wanneer ik hem kan verwachten
lovey_ou schreef:Wauw ik had er al op gerekend dat het later zou worden maar dit..Heb 3 uur staan wachten.. Hij had al 2 keer gebeld en zei de laatste keer dat ie tussen 8 en 9 kwam. Om half 9 belde die nog een keer dat ie nog steeds in Sint Maarten was
Ik wist dat ie regelmatig uitloopt maar baalde toch wel flink
lovey_ou schreef:In Hoorn paard staat in Hem. Hij is zondag ook weer hier in NH maar dan moet ik werken. Hij heeft wel echt in zijn agenda gekeken naar wanneer der plek is. Dus dat ik nu zo snel mogelijk aan de beurt ben geloof ik wel
lovey_ou schreef:Ik zou er een aan laten meten door hem maar hij is dus niet gekomen helaas.
ralphtdw schreef:Wat voor prijzen zijn de ab zadels kan dit nergens vinden