Milka schreef:Ik ben wat dekjes op marktplaats aan het zetten. Iets met de modern mocha willen maar echt veel te veel dekjes![]()
Weet iemand de kleur naam van dit dekje? Kan er niet op komen
[ Afbeelding ]
Moroccan Blue volgens mij
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milka schreef:Ik ben wat dekjes op marktplaats aan het zetten. Iets met de modern mocha willen maar echt veel te veel dekjes![]()
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:DinkeyGirl schreef:
Echt super gaaf!
Heeft iemand hier van de oude garde misschien een miriaams te koop voor een nette prijs? Ik ben voor de zoveelste keer weer eens keihard genaaid door iemand op market place
Weet je zeker dat die kleur bestaat? Heeft niet iemand er een photoshop van gemaakt om mensen op te lichten? Want ik heb echt nog nooit van die kleur gehoord en je vindt hem op google ook niet..
Bielsje schreef:_Lorette_ schreef:Het stro op de achtergrond is wel heel grijs, dat is in elk geval bijzonder.
Dat is geen stro maar dat zijn van die platen, als ik naar de naden kijk tenminste en het lijkt alsof er iets van een stopcontact ofzo op gemonteerd is![]()
Maar hoe dan ook, ik heb er ook nog nooit van gehoord en kan me niet voorstellen dat dat een kleurnaam is eigenlijk
Roulette_ schreef:De miriaams heeft bestaan, al is dat wel een paar jaar geleden. Als ik het goed onthouden heb was het een samenwerking met een (niet-Nederlandse) influencer die Miriaam of Miriaams heet. Is zo’n beetje uit de begintijd van ES, dus misschien dat er niet zoveel van gemaakt zijn en dat de combinatie van oud en weinig maakt dat ze niet te vinden zijn?
HopeDreamer schreef:Milka schreef:Ik ben wat dekjes op marktplaats aan het zetten. Iets met de modern mocha willen maar echt veel te veel dekjes![]()
[ Afbeelding ]
Moroccan Blue volgens mij
DinkeyGirl schreef:Citaat:
Nee dit is niet de Morrocan blue hoor! Die heeft een blauwe bies en is met roségoud. Geen idee welke het wel is hoor
Die jij bedoelt is toch de monaco blue? Volgens mij is dit wel de maroccan blue.of als de stof glimmend is de Matt Marnacke maar dat denk ik eerlijk gezegd niet.
Texas02 schreef:DinkeyGirl schreef:
Echt super gaaf!
Heeft iemand hier van de oude garde misschien een miriaams te koop voor een nette prijs? Ik ben voor de zoveelste keer weer eens keihard genaaid door iemand op market place
Weet je zeker dat die kleur bestaat? Heeft niet iemand er een photoshop van gemaakt om mensen op te lichten? Want ik heb echt nog nooit van die kleur gehoord en je vindt hem op google ook niet..
Farjen schreef:Je zou ipv de miriaams de Crystal grey kunnen kopen, die zal hetzelfde zijn maar dan met glimmende stof
Farjen schreef:De antraciet heeft wel een beetje een paarse schijn in
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De crystal
[ Afbeelding ]
Samen
[ Afbeelding ]
Farjen schreef:De antraciet heeft wel een beetje een paarse schijn in
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De crystal
[ Afbeelding ]