_nfcd schreef:MyChoice schreef:Welke kleur en maat zoek je?
Cob of full in het zwart
Jammer, heb een bruine xfull over

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_nfcd schreef:Weet iemand een neusriem die op de neusriem van de Montar monarch lijkt? Ik weet dat Montar ze ook los verkoopt maar helaas niet meer in de juiste maat en ook ietsje prijzig vind ik
Glenda schreef:pluisje88 schreef:Full is voor mijn merrie van 1.68 te klein
De merrie in je profiel bedoel je denk ik he?
Ja daarom twijfel ik dus ook.. Ze zal vast nog wel wat groeien
Heb jij nu de extra full?
Iriscope schreef:Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die steeds meer moeite hebben met het vinden van een passend hoofdstel omdat neusriemen gemaakt worden om er net aan 2 vingers tussen te steken?
Het hele hoofdstel past dan goed, en net krap 2 vingers gaat, maar als ik het nog iets losser wil omdat ik het niet nodig vind mijn paard in te snoeren, dan past het niet omdat de neusriem te klein is.
Heb dit probleem nu al met 3 verschillende hoofdstellen en paarden gehad.
Iriscope schreef:Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die steeds meer moeite hebben met het vinden van een passend hoofdstel omdat neusriemen gemaakt worden om er net aan 2 vingers tussen te steken?
Het hele hoofdstel past dan goed, en net krap 2 vingers gaat, maar als ik het nog iets losser wil omdat ik het niet nodig vind mijn paard in te snoeren, dan past het niet omdat de neusriem te klein is.
Heb dit probleem nu al met 3 verschillende hoofdstellen en paarden gehad.
lnvdh schreef:hier ook op zoek naar een nieuw hoofdstel aangezien eergisteren mijn nieuwe zadel is binnen gekomen. Ik had een rambo mickklem maar deze zit niet mooi Hierdoor maanden pitloos gereden maar op buitenrit is een bitje in toch ff iets verstandiger. reageert hij net ff wat fijner. Nu dus op zoek naar een anatomisch hoofdstel in het donkerbruin maat full. Ik zie prachtige voorbij komen waar je de riempjes mee vastklikt ipv met een riempje vastmaakt, wat is jullie ervaring hierin? en qua prijs zie ik ook beste verschillen varianten tot wel 300 euro.. is duurder persen beter?? Ik zoek er een met een wat hogere neusriem, de miccklem zat te laag en kon niet knap worden gemaakt. spare riem niet nodig.