PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:12

Is bij mij prima verlopen zonder belastingen of iets. Zal wel zijn als het buiten Europa gaat?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:13

Extra toeslagen zullen prima kunnen, daar ze wereldwijd verzenden. Als wij vanuit Amerika bestellen kunnen er ook toeslagen komen.

Dit geldt niet voor binnen de EU.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:13

Het is mij wel al eens opgevallen dat er soms geen BTW bij staat en als je wilt afrekenen het inderdaad duurder is geworden door de BTW.

Maar volgens mij heeft Zweden een lager BTW percentage dan NL? Dus het is toch logisch dat het dan duurder wordt naar NL lijkt mij?

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:26

Hier eerder vaker vanaf de PS site zelf besteld en ook 1 week geleden uit de outlet ontvangen. Gelukkig nog nooit problemen of extra toeslagen gehad.
Wel weet ik dat de regelgeving aangepast is bij de douane met dingen vanuit China. Hoe dat werkelijk zit en of er ook iets van voor Zweden geld weet ik niet.

minetje

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:01

Heel erg bedankt allemaal! Zal wel goed komen denk ik dan. Dan zullen die belastingen vast over buiten de eu gaan inderdaad.

Hoe lang duurde het voordat je wat uit de outlet ontvangen had Pattypaard?

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:06

In de Horselet staat nu de Merlot, ook in full dressuur en combi met bandages. Frontriem staat er ook in.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:12

Afbeelding

Heel blij hiermee <3 ! Weet iemand of hier de Kramer Nude peesbeschermers bijpassen?

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:16

Nessie schreef:
[ [url=m/U4ImUC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel blij hiermee <3 ! Weet iemand of hier de Kramer Nude peesbeschermers bijpassen?

Ook benieuwd naar 'bijpassende' tips! Even terug ook nog een exemplaar weten te bemachtigen maar dus geen bandages erbij te vinden :+

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:25

aniek1985 schreef:
In de Horselet staat nu de Merlot, ook in full dressuur en combi met bandages. Frontriem staat er ook in.

Lijkt die niet heel erg op de wine? Ik zat al in twijfel :')

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:26

V_Naomi schreef:
Oh btw, nog mensen die als een blok voor het nieuwe Dannie jasje zijn gevallen? Toen ik de pre-launch foto's op de PS insta zag heb ik gelijk een pre order geplaatst bij m'n locale verkoper, paar dagen later binnen *\o/*

[ [url=m/yQvj1X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik twijfel heel erg over deze, hoe bevalt hij?

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:30

bliksemflits schreef:
V_Naomi schreef:
Oh btw, nog mensen die als een blok voor het nieuwe Dannie jasje zijn gevallen? Toen ik de pre-launch foto's op de PS insta zag heb ik gelijk een pre order geplaatst bij m'n locale verkoper, paar dagen later binnen *\o/*

[ [url=m/yQvj1X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik twijfel heel erg over deze, hoe bevalt hij?

Heel fijn en erg mooi/mooi afgewerkt. Wel erg dun (geen vulling en dunne stof) dus echt een zomer jasje. Bij mij zit hij misschien net ietsje krap aan de schouders maar een maat groter zou dan weer veel te ruim aan de taille zijn en dat vind ik echt verschrikkelijk, dus heb deze maat gehouden, met rijden stoort het totaal niet, met sommige bewegingen naast 't paard misschien een beetje maar liever dat dan dat het geen zicht is met 'n maat groter O:) maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk!

Edit: ik heb wel best brede schouders en een smalle taille, dus ik heb dit wel vaker, ligt aan mijn bouw, niet aan de pasvorm van PS denk ik :')

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:39

V_Naomi schreef:
Ik heb zowel ES als PS dekjes, kwaliteit en looks vind ik van beide heel mooi maar wat model betreft ben ik toch meer fan van PS, ik heb een single flap zadel dus lusjes zijn niet zo handig, en met de dikkere rand vooraan blijft de PS echt mooi liggen, ze volgen de schoft ook iets meer wat wel nodig is bij mijn paard +:)+

De Wine van PS ben ik nog het meest verliefd op <3

[ [url=m/pxvdc3.jpg]Afbeelding[/url] ]

De charcoal:

[ [url=m/pXKae9.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de ES forest green (als ik me niet vergis O:) ) :

[ [url=m/GDmWA9.jpg]Afbeelding[/url] ]

WAUW *\o/*
De forest green en wine wil ik ook graag
Alleen ik zoek er peesbeschermers bij. Ik ben geen bandage mens.
Zijn er toevallig geen (goedkope }:0 ) merken peesbeschermers die erbij passen :+

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:44

Elin_ schreef:
V_Naomi schreef:
Ik heb zowel ES als PS dekjes, kwaliteit en looks vind ik van beide heel mooi maar wat model betreft ben ik toch meer fan van PS, ik heb een single flap zadel dus lusjes zijn niet zo handig, en met de dikkere rand vooraan blijft de PS echt mooi liggen, ze volgen de schoft ook iets meer wat wel nodig is bij mijn paard +:)+

De Wine van PS ben ik nog het meest verliefd op <3

[ [url=m/pxvdc3.jpg]Afbeelding[/url] ]

De charcoal:

[ [url=m/pXKae9.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de ES forest green (als ik me niet vergis O:) ) :

[ [url=m/GDmWA9.jpg]Afbeelding[/url] ]

WAUW *\o/*
De forest green en wine wil ik ook graag
Alleen ik zoek er peesbeschermers bij. Ik ben geen bandage mens.
Zijn er toevallig geen (goedkope }:0 ) merken peesbeschermers die erbij passen :+

Bij de ES forest green zijn flex trainers verkrijgbaar, die heb ik zelf ook, zijn niet spotgoedkoop maar ook niet belachelijk duur vind ik :+

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:49

Ah ik was meer op zoek naar een winterjas, zomers pak ik met wat minder weer eerder een trui dus denk niet dat ik zo'n jasje snel aan doe. Al vind ik hem wel echt heel mooi...

De kappen van ES vind ik ook een prima prijs, maar als je rondom wilt wordt het wel een duur feestje dus ik zoek ook nog normale kappen voor bij de Forest Green ja :=

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:55

bliksemflits schreef:
Ah ik was meer op zoek naar een winterjas, zomers pak ik met wat minder weer eerder een trui dus denk niet dat ik zo'n jasje snel aan doe. Al vind ik hem wel echt heel mooi...

De kappen van ES vind ik ook een prima prijs, maar als je rondom wilt wordt het wel een duur feestje dus ik zoek ook nog normale kappen voor bij de Forest Green ja :=

Ow nee, als winterjas gaat 't hem niet worden nee _O- het is dunner dan een trui, dus ideaal als een trui toch net te warm is O:) (als ik iets leuk vind, vind ik voor alles wel een uitleg hoor O:) )

Ja voor 2 paar is al ietsje duurder als je aan de lagere prijs zoekt, maar ik zou zo gauw niet weten wat er nog bij past..

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:57

Ik heb de bandages bij de forest green, dus denk dat ik het maar zo laat en gewoon de kappen in de kleur van m'n tuig om doe dan :)
€120 voor een paar kappen rondom is me net te gek :')

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:59

bliksemflits schreef:
Ik heb de bandages bij de forest green, dus denk dat ik het maar zo laat en gewoon de kappen in de kleur van m'n tuig om doe dan :)
€120 voor een paar kappen rondom is me net te gek :')

Met een uitzondering of 2 heb ik voor de setjes ook altijd de bandages omdat dat betaalbaarder is, als ik peesjes om wil neem ik idd vaak gewoon zwart, dat kan altijd wel :D

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:00

Ja opzich voor een echt mooi setje zou ik een keer ook wel een uitzondering maken, maar gezien ik de bandages al heb vind ik dat nu wat te gek :')

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:04

bliksemflits schreef:
Ja opzich voor een echt mooi setje zou ik een keer ook wel een uitzondering maken, maar gezien ik de bandages al heb vind ik dat nu wat te gek :')

Gelijk heb je hoor, ik zou ook niet voor beide maar voor 1 van de 2 gaan ;)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:23

Hmmm nu heb ik besteld. Dat was echt niet de bedoeling, maar hij is zo sjiek!

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:50

minetje schreef:
Zijn er hier mensen die wel eens van de ps of sweden site bestellen?

Staat een slecht bericht op Facebook over de Horselet site die van ps of sweden is, wel een beetje jammer nu ik daar net een rijbroek besteld heb -O-

Dus ik ben wel benieuwd naar ervaring met het bestellen bij hun vanuit Nederland, op facebook hebben ze het vooral over extra belastingen die er ineens bij op komen..

Hier een goede ervaring met de Horselet :j. Je moet met verzenden niet verwachten dat het morgen binnen is, maar binnen 2 weken was het er. Zaten toen wel feestdagen tussen. Wat me wel verbaasde is dat je het niet thuis krijgt, je krijgt een berichtje dat je het bij een UPS punt kan afhalen. Werkt verder ook prima.

Van de btw klopt helemaal. Echter in je winkelmandje bij het afrekenen staat het goede bedrag er wel. Je ziet dat dus wel gewoon voor je definitief gaat betalen.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:50

Afbeelding

Mijn verjaardagskado <3

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 16:10

Mooi!! <3 de wine en ice coffee?

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 16:23

Romanoff schreef:
[ [url=m/kudfJp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn verjaardagskado <3

Heel mooi! Ze kleuren ook mooi bij elkaar zo. :D

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:26

Ik heb zojuist de pink pearl besteld (dekje plus bandages) gelijk de laatste keer want hoeveel geld wil je neerleggen voor een setje. :') Maar ik vind deze kleur zó mooi dus kan niet wachten *\%/* *pennyalert*