Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
V_Naomi schreef:Oh btw, nog mensen die als een blok voor het nieuwe Dannie jasje zijn gevallen? Toen ik de pre-launch foto's op de PS insta zag heb ik gelijk een pre order geplaatst bij m'n locale verkoper, paar dagen later binnen
[ [url=m/yQvj1X.jpg]Afbeelding[/url] ]
bliksemflits schreef:V_Naomi schreef:Oh btw, nog mensen die als een blok voor het nieuwe Dannie jasje zijn gevallen? Toen ik de pre-launch foto's op de PS insta zag heb ik gelijk een pre order geplaatst bij m'n locale verkoper, paar dagen later binnen
[ [url=m/yQvj1X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel heel erg over deze, hoe bevalt hij?
V_Naomi schreef:Ik heb zowel ES als PS dekjes, kwaliteit en looks vind ik van beide heel mooi maar wat model betreft ben ik toch meer fan van PS, ik heb een single flap zadel dus lusjes zijn niet zo handig, en met de dikkere rand vooraan blijft de PS echt mooi liggen, ze volgen de schoft ook iets meer wat wel nodig is bij mijn paard
De Wine van PS ben ik nog het meest verliefd op
[ [url=m/pxvdc3.jpg]Afbeelding[/url] ]
De charcoal:
[ [url=m/pXKae9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de ES forest green (als ik me niet vergis) :
[ [url=m/GDmWA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elin_ schreef:V_Naomi schreef:Ik heb zowel ES als PS dekjes, kwaliteit en looks vind ik van beide heel mooi maar wat model betreft ben ik toch meer fan van PS, ik heb een single flap zadel dus lusjes zijn niet zo handig, en met de dikkere rand vooraan blijft de PS echt mooi liggen, ze volgen de schoft ook iets meer wat wel nodig is bij mijn paard
De Wine van PS ben ik nog het meest verliefd op
[ [url=m/pxvdc3.jpg]Afbeelding[/url] ]
De charcoal:
[ [url=m/pXKae9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de ES forest green (als ik me niet vergis) :
[ [url=m/GDmWA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
WAUW![]()
De forest green en wine wil ik ook graag
Alleen ik zoek er peesbeschermers bij. Ik ben geen bandage mens.
Zijn er toevallig geen (goedkope) merken peesbeschermers die erbij passen
bliksemflits schreef:Ah ik was meer op zoek naar een winterjas, zomers pak ik met wat minder weer eerder een trui dus denk niet dat ik zo'n jasje snel aan doe. Al vind ik hem wel echt heel mooi...
De kappen van ES vind ik ook een prima prijs, maar als je rondom wilt wordt het wel een duur feestje dus ik zoek ook nog normale kappen voor bij de Forest Green ja
bliksemflits schreef:Ik heb de bandages bij de forest green, dus denk dat ik het maar zo laat en gewoon de kappen in de kleur van m'n tuig om doe dan
€120 voor een paar kappen rondom is me net te gek
minetje schreef:Zijn er hier mensen die wel eens van de ps of sweden site bestellen?
Staat een slecht bericht op Facebook over de Horselet site die van ps of sweden is, wel een beetje jammer nu ik daar net een rijbroek besteld heb![]()
Dus ik ben wel benieuwd naar ervaring met het bestellen bij hun vanuit Nederland, op facebook hebben ze het vooral over extra belastingen die er ineens bij op komen..