Shirley, of je het te duur kunt noemen weet ik niet, weet niet wat er voor anderen wordt gevraagd... Maar mijn Arizona met VPS inclusief alle toebehoren was goedkoper
Marcella
Geplaatst: 24-02-14 21:24
Shirley schreef:
Te duur ? Heb geen idee eigenlijk, heb me nooit verdiept in de westernmodellen
Ach je gaat vast wel proef zitten op mijn zadel als die er is. Kan je in ieder geval de gelzitting voelen en wedden dat je er dan niet meer eraf wil.
Ik hoop het niet voor je Marcella...Shirley lijkt me best gezellig maar ik denk dat je er zelf ook af en toe op wilt
jomaro
Geplaatst: 24-02-14 22:04
pmarena Weet jij iets van de GEB zadels die nu op boktmarkt staan? Dacht eigenlijk dat het om die hele goedkopen zadels ging maar deze zien er best leuk uit.
Marcella
Geplaatst: 24-02-14 22:13
Laatste keer dat ze bollie gezien had wilde ze niet op hem dus denk dat de kans klein is dat ze erop gaat, want hij is ook groot. En anders is de persoon ook snel genoeg eraf te krijgen hoor.
Weet wel al dat Hero niet into kinderen is als er 3 kinderen heel hard paardje, paardje, paardje lopen te roepen en je paard kijk strak voor zich of gewoon de ander kant op.
pmarena
Geplaatst: 24-02-14 22:28
GEB... zegt mij niets
Even gekeken en ik vind het van een type dat je veel op de Amerikaanse Ebay ziet, beetje Hilason-achtig. Vind ze er niet slecht uitzien maar vind ze wel knap aan de prijs voor wat ik zie
Vraag me af of de gespen bij alle modellen bovenaan zitten? Dat zou wel jammer zijn.
Misschien wel leuke zadeltjes hoor, weer eens wat anders
Marcella: ja hij is best groot inderdaad hè? Ergens rond de 1m50 ofzo toch dacht ik?
Marcella
Geplaatst: 24-02-14 22:37
Heb nu zelf een meetstok dus heb nu rustig kunnen oefenen om op te meten (zonder dat hij gelijk begin te flippen), maar hij is dus 1,47 gemeten. Volgens stamboek is hij 1.43, maar had toen een compleet flippende fjord en gemeten op gras. Wat dat betreft kan je merken dat hij hoogst waarschijnlijk in het verleden niet al te vriendelijk behandelt is bij de handelaren.
Ik vond 'm wel prima hoor Kort, simpel, maar prima en leuk om op een paar dingetjes geattendeerd te worden (ik heb de uitgebreide webversie nog niet bekeken)
De eerste ontving ik om 22.00 en de tweede om 22.09
Ja ik dacht ik hou het in de mail even kort, als mensen er dan toch (ondanks zelf ervoor opgeven) niet van gediend zijn of op dat moment niet te veel data willen binnenhalen op een telefoon ofzo, dan is het niet zo'n irritante grote lap tekst met foto's.
Wil iemand meer zien dan kunnen ze online de volledige versie bekijken. Wil men dat niet dan hebben ze in ieder geval een stukje actueel nieuws gezien
Ik vind je ook altijd maar klein erop lijken Marcella maarja dat heb ik ook al op Rena die ook zo rond de 1m45 is schat ik en ik ben 1m60
Poeh hee, ik heb die oude Arizona eens tevoorschijn gehaald en het blijft bizar hoe je die letterlijk op kan rollen, zo totaal anders dan de nieuwere zadels
Die oude lijkt echt een lapje leer met cantle en fork terwijl de nieuwe veel meer zadel is. Van mij zou het een beetje er tussenin mogen zijn, meer ik zie eigenlijk zelden "in het echt" echt kittig ingereden VPS zadels
Maf is dat he Ik heb dat met de London ook, als ik dan een tijdje met de Arizona heb gereden en ik pak de London weer eens, dan is dat net een stukje leer met beugels En als ik dan de Arizona weer pak is dat weer zo veel zadel. Het is ook nooit goed