Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xritt schreef:Even een vraag tussendoor. Ik at vinden jullie van de lengte van de kussens? Ik heb ooit met een Coda en Flight gereden. Ik vond dit zo fijn. Maar mijn paard heeft een erg korte rug. Het lijkt alsof de kussens wat langer zijn. Ik heb laatst met een prestige gereden. Die had korte kussens en lag best goed. Als ik zelf zou mogen kiezen, zou ik voor een Flight gaan
Skogan schreef:Wat voor boom is er in de Custom zadels? En voor wat voor ruggen zijn ze bedoeld?
Gabbergirl schreef:Skogan schreef:Wat voor boom is er in de Custom zadels? En voor wat voor ruggen zijn ze bedoeld?
Qua materialen, hout en thermoplasten.
Qua vorm, allebei van hetzelfde.
ajesca123 schreef:Heeft iemand een idee van de huidige levertijd van Custom?
We hebben nu 2 jonge paarden zadelmak waarvan ik er 1 toch wel heel graag zelf wil gaan rijden. Ivm lichamelijke problemen van mijzelf is een fijn zittend zadel echt een must om het voor mij ook leuk te houden.
Heb op een andere merrie eerder een Aviar aan laten meten maar uiteindelijk wilde die daar niet onder lopen.
Achteraf gezien ben ik ook geen fan van de kussens onder de aviar.
Zelf lange tijd een oude Custom Wolfgang vienna gehad. Heerlijk zadel! Maar omdat ik gestopt was met rijden dat zadel verkocht. Nu spijt van![]()
Dus toch maar eens kijken of ik nog steeds zo fijn kan zitten op een Custom.
Kan alleen dus niet zelf rijden zolang ik geen voor mijzelf passend zadel heb dus benieuwd naar de levertijd op dit moment.