Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
DubbelDun schreef:Nou ja zolang je er geen last van hebt lekker laten zitten dan
pmarena schreef:Ik zou de gesp ook niet aan de kant van je been doen hoor. Je kan de beugelriemn natuurlijk gewoon in zijn geheel verschuiven zodat de gesp op een andere plek komt te liggen
Angelic1990 schreef:Even showen
Sinds gister trotse eigenaar van deze Ghost
Op naar vele bosritjes met blije poown en blije billen!
[ [url=m/W30y90.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kwetal schreef:Oh jee Nala - gelukkig niks ergers dan schrammen en een beetje schrik....
(wat deed die jogger in de bosjes???)
Nala schreef:Kwetal schreef:Oh jee Nala - gelukkig niks ergers dan schrammen en een beetje schrik....
(wat deed die jogger in de bosjes???)
Joggen, haha. Dat is een bos met kleine paadjes, en we zagen en hoorden hem niet aankomen, opeens sprong hij over de laatste tak het paadje uit.
99% van de tijd heeft Nala vooral "freeze" reacties, dus dat ze er vandoor zou schieten zag ik echt niet aankomen.
Kwetal schreef:Nala schreef:
Joggen, haha. Dat is een bos met kleine paadjes, en we zagen en hoorden hem niet aankomen, opeens sprong hij over de laatste tak het paadje uit.
99% van de tijd heeft Nala vooral "freeze" reacties, dus dat ze er vandoor zou schieten zag ik echt niet aankomen.
Hier zijn alle publieke toiletten in de recreatiegebieden afgesloten, dus de mensen doen hun behoefte nu in de bosjes (waar jouw hond al die heerlijkheden vindt en of eet of er in rolt )