Die foto op Instagram van PS of sweden met het bonte paard, is dat de sea?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lukasje schreef:Bedoel je dat de PS petrol op de ES emerald lijkt, of de LM peacock?
Want de oudere versie van de peacock vind ik nu niet op de emerald lijken.
Texas02 schreef:De Royal Blue is er!!![]()
Direct mee gereden
Hij is zo mooi, ik ben blij dat ik de Steel Blue verkocht heb en deze gekocht heb! (al vraag ikme intussen af of degene het geld voor de Steel Blue echt overgemaakt heeft, het gaat maar raar)..
[ [url=m/tudM0X.jpg]Afbeelding[/url] ]
kim2008 schreef:Sammiex2000 schreef:Al ergens foto’s van de sea?
[ [url=m/FBWZ7A.png]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:Texas02 schreef:De Royal Blue is er!!![]()
Direct mee gereden
Hij is zo mooi, ik ben blij dat ik de Steel Blue verkocht heb en deze gekocht heb! (al vraag ikme intussen af of degene het geld voor de Steel Blue echt overgemaakt heeft, het gaat maar raar)..
[ [url=m/tudM0X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je hem al wel verzonden dan?
Die royal staat wel gaaf
Texas02 schreef:Ja, ik vind het ook echt heel raar. Ik weet niet of van België naar Nederland langer duurt dan andersom, maar ik heb echt het gevoel dat het geld gewoon niet overgemaakt is en ze probeert de boel op te lichten. Ik heb het er ook met mijn ouders en met een stalgenootje over gehad, die denken het ook. Maar ik zal nog een paar dagen afwachten voordat ik het dekje aan iemand anders verkoop. Hoe zouden jullie zoiets aanpakken? Want ookal vermoed ik dat de de boel oplicht, het kan natuurlijk zijn dat ze het echt overgemaakt heeft. Maar ik heb wel zoiets van, als het er vrijdag nog niet op staat, neem ik contact op met één van de andere geïnteresseerden, want dan duurt het gewoonweg te lang. Zouden jullie dan gewoon tegen haar zeggen "ik heb het gevoel dat je de boel probeert op te lichten en het geld niet hebt overgemaakt, ik ga nu aan iemand anders verkopen en mocht het geld toch op mijn rekening verschijnen, boek ik het terug"? Lastige situatie hoor..