PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:05

Ik ben ook benieuwd aangezien ik de lemieux peacock in suede en loire versie heb :+
Die foto op Instagram van PS of sweden met het bonte paard, is dat de sea?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:07

Lukasje schreef:
Bedoel je dat de PS petrol op de ES emerald lijkt, of de LM peacock?
Want de oudere versie van de peacock vind ik nu niet op de emerald lijken.

Ik bedoel de PS petrol en de ES Emerald :) Maar dat is wel voor mij persoonlijk hoor, het zal vast niet precies dezelfde kleur zijn :) Alleen ik vind ze dan toch te veel op elkaar lijken en dan vind ik het niet nodig om beide te hebben.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-21 23:09

Texas02 schreef:
De Royal Blue is er!! <3 *\o/* Direct mee gereden :D Hij is zo mooi, ik ben blij dat ik de Steel Blue verkocht heb en deze gekocht heb! (al vraag ikme intussen af of degene het geld voor de Steel Blue echt overgemaakt heeft, het gaat maar raar)..

[ [url=m/tudM0X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je hem al wel verzonden dan?

Die royal staat wel gaaf <3

amber510

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:34

Inxs in de plum vandaag :) ik vindt hem geweldig!

Afbeelding

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 23:45

kim2008 schreef:
Sammiex2000 schreef:
Al ergens foto’s van de sea?

[ [url=m/FBWZ7A.png]Afbeelding[/url] ]

Mooie foto's zo maar lijkt hij zo ook niet veel op de Parisian blue van ES? Denk dat je eigenlijk een vergelijking foto nodig hebt om te zien hoe verschillend de kleuren zijn. Zo is hij erg mooi maar denk niet anders genoeg om hem aan te schaffen. De petrol ben ik ook benieuwd, hij lijkt veel meer aqua dus wel anders dan andere kleuren. In ieder geval hoop ik op mijn handen te kunnen blijven zitten :=

Vraag me wel af wanneer ES komt met een nieuwe drop. Dacht deze week (salaris week maart) maar gezien we eigenlijk geen advertenties voorbij hebben zien komen vraag ik het me af. Misschien volgende maand?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 00:13

anoukwendy schreef:
Texas02 schreef:
De Royal Blue is er!! <3 *\o/* Direct mee gereden :D Hij is zo mooi, ik ben blij dat ik de Steel Blue verkocht heb en deze gekocht heb! (al vraag ikme intussen af of degene het geld voor de Steel Blue echt overgemaakt heeft, het gaat maar raar)..

[ [url=m/tudM0X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je hem al wel verzonden dan?

Die royal staat wel gaaf <3

Jaaa, ben super blij met de Royal!! *\o/*

Nee, heb hem nog niet verzonden, ik stuur hem pas op als ik het geld heb. Ze zegt het overgemaakt te hebben, maar intussen geloof ik er niet meer zo in. Ze heeft me vrijdagavond een vage screenshot gestuurd dat het geld eraf was, wel met mijn rekeningnummer erop en het juiste bedrag, maar geen naam van de bank, haar naam er ook niet bij op. Dit screenshot kon ze ook niet maken. Volgens mij kun je sowieso geen screenshot maken van je bankgegevens op de telefoon, ik kan het in ieder geval niet. Dat is beveiligd.

Maar goed, daarna vroeg ze direct of ik hem nu wel op kon sturen, nu ik het screenshot gezien had. Dat vond ik al verdacht. Ik heb trouwens ook officieel geen achternaam van haar (ik denk wel dat ik haar via Facebook gevonden heb). Maar dat vond ik toch niet zo'n goed idee, dus het dekje is nog gewoon bij mij.. Ligt te wachten op geld of een volgende koper, mocht zij inderdaad proberen de boel hier op te lichten.

Ze blijft nu volhouden dat ze het geld heeft overgemaakt en dat ze contact gehad heeft met de bank en het moet volgens haar op mijn rekening staan. Ik had al contact gehad met mijn bank en zij kunnen niet zien waar het geld is, zij zien het pas als het op mijn rekening staat. Maar mijn bank (ING) zegt dat haar bank een onderzoek kan starten naar waar het geld is. Volgens haar is dat allemaal al gebeurd en staat het op mijn rekening. Maar daar is het niet. Volgens mij kan de bank ook nooit al een onderzoek afgerond hebben, want ik heb haar pas vanmiddag gezegd dat dit onderzoek gedaan kan worden en 10 minuten later was dit volgens haar al gedaan.. Echt heel raar allemaal..

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 00:28

Dat klinkt inderdaad erg raar Texas! Sowieso als ze in haar zogenaamde screenshot de juiste bank gevens liet zien, zou het er alsnog dezelfde of uiterlijk de volgende dag erbij horen te staan. Laatst ook geld overgemaakt vanaf mijn Nederlandse rekening naar iemand in België en dat stond er met 5 minuten bij..

Kwam deze foto net tegen trouwens voor PS sea en petrol ter vergelijking.
Afbeelding

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 00:29

Waar kan je pre order doen dan voor PSOS?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 00:35

Ja, ik vind het ook echt heel raar. Ik weet niet of van België naar Nederland langer duurt dan andersom, maar ik heb echt het gevoel dat het geld gewoon niet overgemaakt is en ze probeert de boel op te lichten. Ik heb het er ook met mijn ouders en met een stalgenootje over gehad, die denken het ook. Maar ik zal nog een paar dagen afwachten voordat ik het dekje aan iemand anders verkoop. Hoe zouden jullie zoiets aanpakken? Want ookal vermoed ik dat de de boel oplicht, het kan natuurlijk zijn dat ze het echt overgemaakt heeft. Maar ik heb wel zoiets van, als het er vrijdag nog niet op staat, neem ik contact op met één van de andere geïnteresseerden, want dan duurt het gewoonweg te lang. Zouden jullie dan gewoon tegen haar zeggen "ik heb het gevoel dat je de boel probeert op te lichten en het geld niet hebt overgemaakt, ik ga nu aan iemand anders verkopen en mocht het geld toch op mijn rekening verschijnen, boek ik het terug"? Lastige situatie hoor..

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 08:25

Een overschrijving van België naar Nederland kan echt wel een paar dagen duren hoor. Heb het laatst ook gehad met iets wat ik verkocht had via marktplaats. Dan moet de koper gewoon even geduld hebben qua verzenden totdat jij het ontvangen hebt

kim2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 08:31

Texas02 schreef:
Ja, ik vind het ook echt heel raar. Ik weet niet of van België naar Nederland langer duurt dan andersom, maar ik heb echt het gevoel dat het geld gewoon niet overgemaakt is en ze probeert de boel op te lichten. Ik heb het er ook met mijn ouders en met een stalgenootje over gehad, die denken het ook. Maar ik zal nog een paar dagen afwachten voordat ik het dekje aan iemand anders verkoop. Hoe zouden jullie zoiets aanpakken? Want ookal vermoed ik dat de de boel oplicht, het kan natuurlijk zijn dat ze het echt overgemaakt heeft. Maar ik heb wel zoiets van, als het er vrijdag nog niet op staat, neem ik contact op met één van de andere geïnteresseerden, want dan duurt het gewoonweg te lang. Zouden jullie dan gewoon tegen haar zeggen "ik heb het gevoel dat je de boel probeert op te lichten en het geld niet hebt overgemaakt, ik ga nu aan iemand anders verkopen en mocht het geld toch op mijn rekening verschijnen, boek ik het terug"? Lastige situatie hoor..

Lastige situatie; ik zou idd nog even afwachten en dat ook communiceren, zo van ik wacht even af tot vrijdag, als het geld er dan nog niet op staat, zet ik het weer in de verkoop.

Vind dat screenshot ook raar, ben maar voorzichtig met al die oplichtingen van vandaag de dag, better safe then sorry

kim2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 08:32

Mooie vergelijking @Lotte_Wessel !

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 08:43

Ja, je weet tegenwoordig echt niet meer of je iemand kunt vertrouwen of niet met zulke zaken, echt heel jammer! Maar ik wacht nog even af, misschien komt het nog!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 09:06

Hier nog een vergelijking van de sea en petrol! Ik wil ze beide pre orderen maar twijfel of ik bandages erbij doe....Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 09:22

Ik vind ze echt wel mooi maar als ik ze zo zie, lijken ze veel op 2 Lemieux dekjes die ik reeds heb. Ene is dus de oude peacock, van de andere weet ik even zo de naam niet.
Dat zou wel schelen in mijn geldbeugel. Voor mezelf is de regel dat er echt een heel duidelijk verschil qua kleur moet zijn.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 10:42

De royal staat gaaf Texas!! Raar verhaal van het dekje. Ik zou denk ik ook reageren, van ik wacht tot vrijdag, dan gaat het dekje weer in de verkoop, mocht het geld dan onverhoopt nog komen, stort ik het terug. Zoiets, dan maak je dr niet voor vanalles uit, maar ben je wel duidelijk.

Die plum staat top op je vosse Amber!

Mooi die vergelijking met de bandages zo. Echt zo jammer van de monogram kleur randen, want vind de sea qua kleur mooier dan de lightblue.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 10:53

Voor mij te weinig verschil met peacock en die vind ik ook mooier van rand dan de monogram dekjes.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 10:57

Lotte_Wessel schreef:
Vraag me wel af wanneer ES komt met een nieuwe drop. Dacht deze week (salaris week maart) maar gezien we eigenlijk geen advertenties voorbij hebben zien komen vraag ik het me af. Misschien volgende maand?

Volgens mij wel echt deze maand nog. Ben erg benieuwd..

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 11:38

Zie van ES nu nieuwe tops in midnight blue. Maar verder niks nieuws

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 11:46

Waar zien jullie een foto van een bonte ?

Met de nieuwe collectie..

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 11:56

Scheelt weer geld :D . Heb een nieuwe Le Mieux en misschien vind ik nog wat leuks met paaskorting. Maar wordt hier niet wild van.

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 12:16

Kimley schreef:
Waar zien jullie een foto van een bonte ?

Met de nieuwe collectie..

Staat op de insta en Volgensmij Facebook van ps

Afbeelding

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 12:31

Ben benieuwd naar meer foto's met een bonte.. vooral de Ruffle.
Misschien dat ik de petrol ruffle neem en dan mijn jade verkoop :=

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 12:36

De sea lijkt hier echt op de parisian, ben wel benieuwd naar een vergelijk straks.

Ik vond deze nog, met een paar Anky's er naast. Weet alleen niet welke kleuren dat zijn.
Afbeelding

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 12:54

Helemaal blij met m'n anky shirtje voor bij de scarlett. Xxs past prima, had niet groter gemoeten. :)
Binnenkort in actie.
Afbeelding