Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
aniek1985 schreef:Hier besloten over te gaan op PS en de ES dekjes te verkopen. Vandaag de PS of Sweden Rose binnen gekregen.
[ [url=m/vNTt3B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GZwNjY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vergelijkingsfoto PS Rose, ES Pink Pearl en ES Rose Breeze.
[ [url=m/ctv9xJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
ivy_power89 schreef:Mijn handen jeuken wel hoor om weer een nieuw dekje aan te schaffen.....
Maar paard staat te herstellen in de wei, voordat ik erop zit is het september. Dus ik blijf voorlopig nog braaf op mn handen zitten haha
linda2008 schreef:ivy_power89 schreef:Mijn handen jeuken wel hoor om weer een nieuw dekje aan te schaffen.....
Maar paard staat te herstellen in de wei, voordat ik erop zit is het september. Dus ik blijf voorlopig nog braaf op mn handen zitten haha
Onzin johWij hebben er nu 4 maanden revalidatie opzitten (zijn er nog niet) en er liggen hier 4 ongebruikte dekjes te wachten. Ik mag er morgen voor het eerst weer eventjes op. Hoe leuk is het dan dat ik gelijk kan kiezen uit mijn nieuwe voorraad
![]()
Pattypaard schreef:Wat een tof paard!
Ik moet gewoon echt de charcoal nog hebben![]()
![]()
Scheelt voor mij weer dat ik niet zo van het rood/rose/paars enz. ben. Dat scheelt weer veel tinten
Ik vind PS er overigens meestal leuker uit zien. Heb ES wel nog maar pas ontdekt. Maar ik hou wel van meerdere kleurtjes en dingen in elkaar verwerkt en de pasvorm van PS bevalt super.
Ballard_L schreef:Ja die zit goed hoormooi! Ik ben ook benieuwd of je verschil gaat merken in het rijden met dit hoofdstel
Ik voelde namelijk echt verschil tov een gecombineerde aansnoerneusriem
sharonsemme schreef:ivy_power89 schreef:Mijn handen jeuken wel hoor om weer een nieuw dekje aan te schaffen.....
--
Inderdaad gewoon doen haha, iets om naar uit te kijken![]()
Ik heb al een set klaarliggen voor onze 2 jarige hahaha
V_Naomi schreef:Ik heb zowel ES als PS dekjes, kwaliteit en looks vind ik van beide heel mooi maar wat model betreft ben ik toch meer fan van PS, ik heb een single flap zadel dus lusjes zijn niet zo handig, en met de dikkere rand vooraan blijft de PS echt mooi liggen, ze volgen de schoft ook iets meer wat wel nodig is bij mijn paard
De Wine van PS ben ik nog het meest verliefd op
[ [url=m/pxvdc3.jpg]Afbeelding[/url] ]
De charcoal:
[ [url=m/pXKae9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de ES forest green (als ik me niet vergis) :
[ [url=m/GDmWA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
manolito10 schreef:V_Naomi schreef:Ik heb zowel ES als PS dekjes, kwaliteit en looks vind ik van beide heel mooi maar wat model betreft ben ik toch meer fan van PS, ik heb een single flap zadel dus lusjes zijn niet zo handig, en met de dikkere rand vooraan blijft de PS echt mooi liggen, ze volgen de schoft ook iets meer wat wel nodig is bij mijn paard
De Wine van PS ben ik nog het meest verliefd op
[ [url=m/pxvdc3.jpg]Afbeelding[/url] ]
De charcoal:
[ [url=m/pXKae9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de ES forest green (als ik me niet vergis) :
[ [url=m/GDmWA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hey jij hebt ook een reuze schimmel! Welkom bij de club
V_Naomi schreef:Dankje![]()
![]()
Ik hou vooral van 'klassieke' kleuren, donkergroen, navy, bordeaux, zwart en grijs, cognac, enz.. Dus al die opvallende zomerkleurtjes kunnen mij wel gewoon voorbij gaan, is mijn portemonnee ook wel eens blij meepasvorm van PS is idd heel fijn!