Buitenzinnig schreef:Op die manier, logisch, hahaNiet helemaal wakker :p
Nog niet???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:•The Ghost has more of a “twist” to the seat than other treeless saddles which means you feel less wide at the hips.
•It has a very close contact feel.
•It allows you to sit in the correct position without force.
•There is enough protection for the horse
•The panels can be adjusted and also filled with different or extra material.
•The thigh rolls offer support and rider security without getting in the way.
•The girth straps are adaptable in position and make the saddle very stable.
•It is light weight (4 – 4.5 kilo’s)
•There are no hard parts, the saddle is very flexible and adapts to the shape of the horse.
•Two positions for stirrups
•NO girth or stirrup-strap going over the spine like in many other popular treeless saddles!
•The seats are interchangeable to any style you like as long as it is the same size.
•A choice of materials including Leather, Nubuck, Oiled Nubuck, wool and Synthetic materials are available
•Available in three sizes, Standard, Piccolo and Bambini
mindful schreef:O die is mooi, ik ben vandaag ook gaan kijken naar een ghost, zoveel mogelijkheden! Dinsdag ga ik een testmodel halen voor 1 week.als hij meevalt wil ik wel een western look model uitkiezen.
Er zou iemand 1 hebben met een western ophanging voor de singel, zit die hier ook op bokt?
Ik twijfel om fenders te nemen, wil in elk geval mijn westernpad en singel verder gebruiken. Ik heb een 5* roundskirt pad speciaal voor boomloze zadels en alpaca koordsingel waar ik erg aan gehecht ben.
Is er iemand met een westernmodelletje hier?
mindful schreef:O die is mooi, ik ben vandaag ook gaan kijken naar een ghost, zoveel mogelijkheden! Dinsdag ga ik een testmodel halen voor 1 week.als hij meevalt wil ik wel een western look model uitkiezen.
Er zou iemand 1 hebben met een western ophanging voor de singel, zit die hier ook op bokt?
Ik twijfel om fenders te nemen, wil in elk geval mijn westernpad en singel verder gebruiken. Ik heb een 5* roundskirt pad speciaal voor boomloze zadels en alpaca koordsingel waar ik erg aan gehecht ben.
jokari schreef:mindful schreef:O die is mooi, ik ben vandaag ook gaan kijken naar een ghost, zoveel mogelijkheden! Dinsdag ga ik een testmodel halen voor 1 week.als hij meevalt wil ik wel een western look model uitkiezen.
Wahaha ik heb van Wubwub ondertussen al uitgebreid antwoord gekregen. Scheelt mij werk, moet ik dat niet meer doorspelen.
Buitenzinnig schreef:Zoiets?
[ Afbeelding ]
Ieder zijn smaak, ik vind het wel wat hebben ook![]()
(je kunt ook een losse zitting met wol bestellen hoor, scheelt weer een heel zadel uitgave, en er is nog steeds een witte losse zitting te koop....)