hetzelfde ... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hetzelfde ...
maar het gaat me om die knop haha
?
die gaat echt niet meer weg hoor. Gek dat ik dat eventjes overwogen heb
M_hartje_M schreef:Oehh shirley dat 'en er een veter voor in de plaats doen' begrijp ik niet helemaal![]()
Ik heb vandaag de cheyenne in het vet gezet... Is echt zo'n prachtig zadeldie gaat echt niet meer weg hoor. Gek dat ik dat eventjes overwogen heb
Jetta schreef:M_hartje_M schreef:Oehh shirley dat 'en er een veter voor in de plaats doen' begrijp ik niet helemaal![]()
Ik heb vandaag de cheyenne in het vet gezet... Is echt zo'n prachtig zadeldie gaat echt niet meer weg hoor. Gek dat ik dat eventjes overwogen heb
Ze bedoelen mijn customize actie met mijn trailrider, die nu custom Nevada is. JET STYLE!
Wij rijden met toeristen door het mooie midden van Portugal.Op het moment hebben we maar even 3 paardjes, voor de 2 waar gasten op rijden hebben we de cheyenne en zelf de atlanta op het paard waar wij mee gidsen. niks anders dan een dikke prima! Wel heel leuk dat de meesten boomloos helemaal niet kennen. En dus met een vraagteken in het zadel gaan zitten. Meestal vraag ik na een half uurtje rijden hoe het zit en iedereen is altijd vol lof!! afgelopen vrijdag weer 2 mensen te rijden waarvan 1 met een eigen paard in NL en een super de luxe dressuur zadel onder d'r kont gewend is. Ze miste dan wel meteen de steun van het zadel maar een eindje op weg vond ze het toch wel een aanrader en heb dan ook verteld dat er meerdere modellen te verkrijgen zijn waaronder dus ook de dressuur types (een london staat nog op mijn verlang lijstje). Ik vind dat persoonlijk wel heel leuk dat men er zo goed over te spreken is!!